Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 II (93) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 37 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~ghetto pimp
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Siła wspomagania dostosowuje się do prędkości co jest dosyć fajne, chociaż czuć to jest trochę sztuczne. Komfort tak opiewany w recenzjach, no cóż... na poziomie plastikowego auta na pedały, a podobno 308 to najbardziej komfortowe auto w klasie. Najgorsze jest jednak tylne zawieszenie, które na najmniejszym nawet łuku gdy są choćby najmniejsze nierówności ucieka i rzuca, jakby miało zaraz wypaść z drogi. Dosyć nieprzyjemne uczucie którego nie...
5,0
~Sebastian
Peugeot 308 II
Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Układ jezdny jest dobrym kompromisem pomiędzy komfortem, a pewnością prowadzenia. Mój egzemplarz wyposażony jest w felgi 17-calowe z oponami 225/45/r17 więc jest dość sztywny, ale taka konfiguracja ze świetnymi oponami Michelin Pilot Sport 4 gwarantuje duże rezerwy bezpieczeństwa i przyczepności przy gwałtownych manewrach, wykazując się dobrą przyczepnością i zwinnością. Zresztą polecam zobaczyć test łosia w wykonaniu Peugeota 308:...
5,0
~Sebastian
Peugeot 308 II
Hatchback Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Układ jezdny jest dobrym kompromisem pomiędzy komfortem, a pewnością prowadzenia. Mój egzemplarz wyposażony jest w felgi 17-calowe z oponami 225/45/r17 więc jest dość sztywny, ale taka konfiguracja ze świetnymi oponami Michelin Pilot Sport 4 gwarantuje duże rezerwy bezpieczeństwa i przyczepności przy gwałtownych manewrach, wykazując się dobrą przyczepnością i zwinnością. Zresztą polecam zobaczyć test łosia w wykonaniu Peugeota 308:...
3,0
~Mateusz
Peugeot 308 II
GTi 1.6 e-THP 272KM 200kW
I to moim zdaniem jest największy problem 308 GTI. Moc silnika przerasta układ jezdny. Na autostradzie nie jest to problemem, ale 270 KM to za dużo na ośkę. Przy odpychaniu się na 4 łapy byłoby GENIALNIE. Bardzo ciężko jest zrobić te 6 sekund do 100km/h. Wystarczy, że jezdnia jest wilgotna (ledwie mokra) i już mój Forester XT 240km (7,2 do setki) wciąga mnie nosem - wiem, bo wielokrotnie próbowałem się ścigać z żoną ;-) W mieście samochodem...
4,0
~Tomasz
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Zawieszenie jest dosyć miękkie jak na ogólny trend twardych konstrukcji stosowanych dzisiaj na świecie.Oczywiście do pełni szczęścia brakuje tylko wielowachaczowego zawieszania z tyłu zamiast belki skrętnej. Jest jeszcze jedna uwaga a mianowicie na zakrętach szczególnie przy pokonywaniu szyn tramwajowych tylna oś jest bardzo nerwowa i przestawia tył na zewnątrz zakrętu, w starej astrze mam wrażenie że było lepiej bardziej komfortowo .Może...
4,0
~Robert
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Zawieszenie jest dosyć komfortowe i ciche, a przy tym nie ma uczucia bujania na zakrętach. W same zakręty wchodzi pewnie i dobrze trzyma się drogi do czasu aż tylne koła nie wpadną w jakąś dziurę. Wrażenie jest takie jakby oba tylne koła nagle traciły kontakt z asfaltem. Odczucia na kierownicy są dosyć przytłumione, nie jest to Ford Focus, w którym kierowca doskonale wie co się dzieje z kołami. Zaletą natomiast jest mała kierownica, która...
5,0
~Tommm76
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 130KM 96kW
Super. Nie jest ani za miękkie (jak to z Francuzami bywało) , ani za twarde. Porównałbym sprężystość zawieszenia do tego co oferuje Ford i jest to jak najbardziej komplement (miałem kiedyś Focusa). Rewelacją jest mała kierownica, która daje wrażenie jazdy jakby gokartem i pozwala fantastycznie manewrować autem czy np. wchodzić w zakręt. Bardzo mi się to podoba. Minusem zawieszenia jest to, że na gęstych nierównościach poprzecznych tylna...
5,0
~Watsoff
Peugeot 308 II
GTi 1.6 e-THP 272KM 200kW
Nie znam zakresu granicznego, znaczy wiem gdzie mniej więcej jest i jak zareaguje, ale zbliżanie się tam jest możliwe tylko na torze. Na małych prędkościach po wyłączeniu ESP pięknie sypie tyłem po odjęciu gazu, zimą się pobawię. Układ wsparcia ESP jest na bardzo zaawansowany, to samo ABS. Częstotliwość pracy układów daje wrażenie płynności korekty. Choć raz przy 200 i gwałtownym manewrze ucieczki z pasa na kolejny (taki łoś test) łapiąc...
4,0
~Steven
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.6 THP 125KM 92kW
Bardzo dobre trzymanie się do drogi, szeroki pojazd ponad 180 cm (Rapid 170cm), nisko osadzony środek ciężkości pozwala przejechać całkiem przyjemnie ostre zakręty. Skopał mnie ESP - za szybko pokonany ostry zakręt na mokrym asfalcie ale pod kontrolą. Mały minus za tylnią belkę skretną - to jest przy ostrychzakrętach po wpadnięciu w poprzeczną nierówność czuć jak tył lekko ucieka - minimalnie ale jednak, nie jest to wielewahaczowe jak w...
4,0
~Piotr
Peugeot 308 II
Hatchback 5d 1.2 PureTech 110KM 81kW
prowadzi się prawie idealnie, jak jadę po betonowej autostradzie w ogóle nie czuć tych dziur na jezdni jedynie mały dyskomfort jest podczas przejeżdżania poprzez poprzecznie przeszkody np. tory - lekko odczuwalna jest niestabilność tylej osi wydaje się ze tył skacze ale to tylko takie negatywne odczucie jeśli chodzi o samą jazdę to nie czuje się w nim prędkości a dla mnie jazda tym autem to sama przyjemność
Peugeot 308 II