Szukaj

Lista ocen Peugeot 405 II (105) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 118 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Bruno
Peugeot 405 II
Kombi 2.0 121KM 89kW
Przód klasyk na mcpersonach, tył słynna już belka. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Zawieszenie dobrze resoruje, aż czasem za mocno. Samochód jest miękki, jest wrażenie jakby się płynęło statkiem, ale nie buja na boki. Oczywiście mówię w pozytywnym znaczeniu :) Bardzo wygodne zawieszenie, które nie męczy kierowcy i pasażerów. Koszt regeneracji belki tylnej nei jest już taki duzy, i w kwocie 700zł wyremontować tylne zawieszenie, na które...
5,0
~rapeskadra
Peugeot 405 II
Sedan 2.0 121KM 89kW
doskonale, po zakupie zrobiłem remont zawiechy i hamulców. bo autko pływało i hamowało kiedy chciało. teraz jest elegancko, wygodnie, cichutko nic nie stuka, pływa itp. zostało tylko sprawdzic czujniki ABS. jest naprawdę wygodnie i komfortowo a przy tym sportowo. seryjnie obniżone zawieszenie i opony YOKOHAMA PARADA 2 robią swoje. pojazd sunie po zakrętach jak po szynach, deszczu tez się nie boję. oczywiście wszystko z głową. trzeba również...
4,0
~malin
Peugeot 405 II
Sedan 1.6 88KM 65kW
Auto niezawodne , przebyłem nim na urlopie 10 tys km we Francji bez dotykania. Jak miałem chęć to wsiadałem tankowałem i jechałem 2 tys km bez zastanawiania się.Co rok wymiana końcówek drążków kierowniczych i sworzni wahaczy, które kosztują śmiesznie tanio, tak jak reszta części do tego auta.Lubiane przez mechaników, prost w konstrukcji,Polecam niezmiernie!
5,0
~ziboo
Peugeot 405 II
Kombi 1.9 TD 90KM 66kW
uwazam ,ze bardzo dobrze jak na swoje lata ,chociaz przy duzych predkosciach na zakretach niepewny (zalezy od wersji ,teraz mam executive,(full opcja ale na zwyklym zawieszeniu ,wczesniej 8 lat temu mialem grdt wersje sportowa dla diesla ,obnizany i powiem ze nawet przy zmeczonym zawieszenu i przebiegu 370 tys prowadzil sie znakomicie.
4,0
~Kamilon 18
Peugeot 405 II
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
prowadzi sie dobrze nic nie puka nic nie stuka.wymieniłem tylko na samym początku koncówkę drążku i klocki hamulcowe, a i jak go kupiłem to abs nie działał ale doszedłem do strzału i przy czujniku kabel był w połowie przerwany to uciąłem przy kostce i przy czujniku i dałem nowy kawałeczek przewodu i gra :)
3,0
~Lotnik
Peugeot 405 II
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
gdyby nie ta tylna belka i jej niedopracowane łożyska to by było OK. Ale mam patent na to!!! zamiast łożysk dotoczyłem sobie tuleje z twardego ternamitu i założyłem smarowniczki. jeżdzę 2 lata i narazie jest dobrze. co do przodu nie mam zastrzerzen, ale i tak wszystko wymieniałem-koszt ok. 1700zł.
4,0
~technobase
Peugeot 405 II
Sedan 2.0 121KM 89kW
Zależy co kto lubi... dobry stosunek pomiędzy komfortem a sportowym stylem jazdy, chociaż do drugiego należy podchodzić z głową... Nie narzekam przy ogumieniu 185/65/R14 ale nie dam 5 z uwagi na koszt naprawy tylnej belki i wieczne pukanie w przednim zawieszeniu...
5,0
~Wojtek
Peugeot 405 II
Sedan 2.0 121KM 89kW
Mam firmowo obniżone zawieszenie, amortyzatory są nieco krótsze i sztywniejsze niż w standardzie. Auto jest jak przyklejone do drogi. Zawieszenie, choć sztywne dosyć dobrze tłumi nierówności, chociaż przy naszych drogach będzie to na pewno pięta achillesowa tego samochodu.
5,0
~srdt power:) wisniowe lwiatko;)
Peugeot 405 II
Sedan 1.9 TD 90KM 66kW
Seryjne zawieszenie wybacza wiele bledow,jest dosc podsterowny ale fwd wiec nie ma sie co dziwic,jezeli przy remoncie tylnej belki wstawisz kalamitki do smarowania lozysk to bedzie pierwszy i ostatni remont tej belki,zawias nie do zajechania
5,0
~SFrog sfrog@man.poznan.pl
Peugeot 405 II
Sedan 1.4 75KM 55kW
Jezdzilem juz Favoritka, Vectra (`94), Ranult 19, Nissanem Micra, i paroma innymi - zaden nie doroownuje komfortem jazdy mojemu lwiatku. Jazda sportowa przy dosc miekkim zawieszeniu to jednak nie najlepszy pomysl - choc sprawuje sie niezle.
Peugeot 405 II