Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2014 (7) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Gi3r3k
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Bardzo niski, auto przy umiejętnej jeździe pali bardzo mało - ja potrafię nim spalić w trybie mieszanym, nawet z przewagą miasta, ok. 5.5l, a zaznaczam jest to oszczędna jazda, ale nie niedzielna :) Wystarczy odpowiednio wciskać gaz, a widząc czerwone światło puścić go delikatnie, aby naładować baterię, idealnie jest wciskać hamulec dopiero na końcu. Ruszać zdecydowanie, ale tak, aby silnik włączył się od 20km/h. Jeśli np. wiemy, że za kilka...
4,0
~xyz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Dzięki silnikowi elektrycznemu otrzymujemy niskie spalanie na poziomie 3.5l w mieście. Problemy zaczynają się przy wymianie części, sławne powiedzenie "panie tutaj trzeba elektryka" sprawdza się idealnie. Nie wymienimy tarcz ani klocków bez podłączenia komputera, co podnosi koszty wymiany.
5,0
~Marek
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Super, jestem pod olbrzymim wrażeniem. Peugeot jest mega komfortowy, bezawaryjny i ma tanie części. Przy dynamicznej jeździe w mieście pali 6.7l.
5,0
~Grzegorz
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Tak naprawdę nigdy nic mi się nie zepsuło. Koszty części eksploatacyjnych ( oleje , filtry) niewysokie.
5,0
~seba
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
ponizej 6l/100km przy 140km/h i 6l w miescie. lepiej byc nie moglo
5,0
~Mike
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
Jak to Francuz: tanie części i niezbyt droga robocizna.
5,0
~Ak
Peugeot 508 I
Sedan 2.0 Hybrid4 200KM 147kW
To silny punkt tej wersji, jeżdżę RXH.
Peugeot 508 I Sedan