Szukaj

Lista ocen Peugeot 607 (59) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 133 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Prezes
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Auto zawiodło mnie na drodze tylko i wyłącznie w przypadku FAPu. Miało to miejsce zaraz po wyjeździe z ASO Peugeota. Momimo resetu błędów w komputerze. Po przekroczeniu 3500 obr/min auto wchodzi w tryb awaryjny i silnik po prostu gaśnie. Możemy go od razu zapalić ponownie i jechać dalej. Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że zaraz po odebraniu auta z ASO pojechałem w trasę do naszych zachodnich sąsiadów. Tutaj pojawił się właśnie problem. Bo...
4,0
~Trimix
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 138KM 101kW
Podczas długiej jazdy w korku gigancie (ponad 5h) w upale pow.38*C ślizgające się sprzęgło. Łozysko koła przedniego (biorąc pod uwagę jego koszt a to niemały wydatek) I wreszcie najgorsze, podczas jazdy w nocy zatrzymał się silnik wyłączając całą elektrykę / elektronikę. Na szczęście włączając światła ręcznie (załączony był automat) jeszcze kiedy samochód się toczył silnik zaskoczył i przy wyłączonych wszelkich systemach dojechałem do...
1,0
~Dominik Gniezno.
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Poważna usterka to taka ze miałem wypadek 607 czołowo walneła mi corca C.Peugeot rozpadł się w mak az nie do uwierzenia tak jak by był z masła zrobiony,a Corsa tylko draśnięta ze pojechała dalej,a mój Lew na złom do kasacji!Dodam ciekawskim ze auto było bezwypadkowe rzeczoznawca potwierdził to z ubezpieczalni przy wypłaci mi odszkodowania.Autko fajne duze ale nic nie warte,bo przy wypadku rozpada się kompletnie na mak!A remont auta ceny...
2,0
~hb@pnet.com.pl
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Lampka awaria silnika kilkakrotnie przełączyła silnik w tryb pracy awaryjnej.Serwis próbował, różnych rzeczy i po dłuższym czasie się udało ale co było kto to wie, wyświetlacz nawigacji wymiana, awaria poduszek (lampa - gdzieś brak styku), fotel kierowcy - oparcie ruszające się ostatni raz miałem taką przyjemność w 126P w 81 roku. Był taki okres, że w serwisie na mój widok wymiotowali.
5,0
~BARTOSZ
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Tu również nie mam się do czego przyczepić - jedyna poważniejsza rzecz, którą musiałem wymienić i która unieruchomiła samochód była pompka paliwa znajdująca się w baku, natomiast uległa uszkodzeniu wyłącznie z mojej winy (nie miała chłodzenia, gdyż wyjeździłem paliwo prawie do „zera”, a jest ona chłodzona paliwem), dlatego przyznaję tutaj pełne 5 gwiazdek.
5,0
~armando
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Jedynie wymiany eksploatacyjne. Niski koszt wymiany rozrządu. Silnik 2.0 HDI jest jednym z najbardziej udanych francuskich silników lata w wielu modelach Peugeota i Forda. Odradzam silnik 2.2 znajomy ma taki w peugeocie 607 i jest to niewypał bardzo usterkowy, widać to po cenach 607 z silnikiem 2.0 są droższe ale naprawde warto poszukać dwólitrówki.
1,0
~niezdowolony
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
strasznie awaryjne auto. jest to moj 3 samochod tej marki no i niestety juz ostetni.od jakis 6miesiecy elektrycy nie moga sobie poradzic z z usterka auta. wymienione zostaly juz praktycznie wszystkie zawory oraz czujniki od turbo jaki i sama turbina i niestety nadal auto bie jedzie... szczerze nie polecam... chyba ze ja tak zle trafilem
3,0
~eugeniusz
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
przepływka - spadek mocy - po wymiane OK - koszt 50 zł ., za uzywke _ zalecenia omijaj ASO - brak kompetencji - mozliwości merytoryczne - mierne . Kasa niewspolmierna do naprawy i rzeczywistych kosztów - ASO na terenie RP zyje z serwisu a nie ze sprzedazy sam.
2,0
~Po Peugeocie
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 138KM 101kW
3 letnie auto a w serwisie spędziło łącznie 3 miesiące. Trochę za dużo. I oczywiście serwis nie oferuje auta zastępczego. Jak zostawiłem Audi w piątek na wymianę tarcz, klocków oleju, przegląd zawieszenia itp. to dostałem vw polo, żadne cuda ale przez weekend mogłem się poruszać jak człowiek.
5,0
~Cezorex
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Zawsze dowozi na miejsce. Bez różnicy czy to będzie 20km czy 600km. Auto jest stworzone do pracy pod względem jednostki. Zawieszenie jest trochę delikatniejsze niż gdzie indziej więc trzeba częściej zaglądać pod spod, aby z jednej awarii nie zrobiło się dziesięć.
Peugeot 607