Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (42) - Ergonomia

Na liście zabraknie 80 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Jak na tamte lata naprawdę naprawdę niezła tzn., że nad niektórymi przyciskami/dźwigienkami trzeba się pochylić, za to przynajmniej wszystko przejrzyście i czytelnie, szczególnie wentylacja...oraz neutralnie podświetlone nocą. Mój ma wbudowany na pokładzie kompresor z wężem do pompowania kół oraz sprzętu rekreacyjnego (odpowiednie końcówki)
3,0
~r.jesionowski@pata.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Przelaczniki za daleko od kierownicy. Przyciski panela sterujacego nawiewami zbyt male i zbyt blisko siebie. Troche niepraktycznwe schowki i zbyt malo. Siedzenia tylne zdecydowanie za ciezkie i slabo regulowane oraz nie posiadaja zaglowkow! Sidzenia maja przypisane swoje miejsce podczas montazu - po co?
4,0
~Almado
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Trzeba sie przyzwyczaić do dźwigienek i przełączników, zupełnie inaczej jak w "europejczyku". Fotel kierowcy ustawiany w wielu płaszczyznach, doskonale pasuje dla każdego kierowcy od 150 do 210cm wzrostu. Trochę utrudnione sterowanie radiem, zbyt daleko od kierowcy.
4,0
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
No pod względem ergonimii to Europa i Japonia jest lepsza. A może uważam tak dlatego, że wnętrze auta jest duże, deska rozdzielcza szeroka i siłą rzeczy obsługa wymaga oderwania pleców od fotela? W każdym razie nie ma tragedii. Jest przyzwoicie.
5,0
~bodek1968
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Dla mnie wszystko ok.Panel sterowania dość futurystyczny-jak w kokpicie samolotu.20 lat temu to był szał a i teraz przyciąga wzrok.Jakość plastików nie porusza,ale idzie się przyzwyczaić.Wszystko proste i funkcjonalne.
4,0
~polexjack
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Przez 5 lat nie mogłem się nadziwić, że już tak dawno amerykanie zaprojektowali tak funkcjonalny samochód. Wszystko pod ręką, mnóstwo schowków, kieszeni, itp...chyba więcej niż faktycznie było potrzeba. Doskonałe oświetlenie kabiny.
4,0
~Alex
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
To jest auto made in USA. Nie wszystko musi byc racjonalnie rozmieszczone:) Na tym pzreciez w pewnym sensie polega jego egzotyka:) Ale na powaznie z obsługą wiekszoscielementów nie ma najmniejszego problemu.
5,0
~zz_top
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Odrobina przyzwyczajenia wymagana, ale jak się zastanowić to wszytko jest logiczne: Po lewej wszystko co dotyczy świateł, po prawej wszystko dot. wycieraczek, poniżej klima. Pełen porządek...
5,0
~adam
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
przestronny i wielofunkcyjny, fotele można wyjąć, można w nim spać... pod tym względem jest super!!!!! 5+, drzwi odsuwają się na pilota, kompresor w bagarzniku (pompuje zawieszenie), bajka klima,elektryka
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Kierunkowskazy, swiatla drogowe, wycieraczki, tempomat w jednej dzwigni, nawiewy i radio w zasiegu reki.Do schowkow, zapalniczki i cup holderow trzeba sie juz nagimnastykowac.
Pontiac Trans Sport I