Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (60) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 62 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ze względu na niewielki przebieg oraz starszy wiek (auto więcej stało niż jeździło = 23 lata i ok. 150 tys. km jak odkupiłem od pierwszego właściciela) zmuszony byłem wymienić już nieszczelne amortyzatory tj. tył Monroe pompowane z osprzętem 525 pln,. przód tradycyjne Gabriel 700 pln oraz skorodowane puszki wydechu x2 szt. Uwaga - przy wydechy bardzo istotne by dobrać porządne tłumiki, gdyż uniwersalne mogła stłumić moc i trochę go zamulić - u...
5,0
~Grzegorz MI
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Tym autem od zakupu przejechałem 10 razy na weekend - odcinek szczecin - warszawa i droga powrotna to jakieś 1100 km jednorazowo na raz 550 km, 20x odcinek 200km a 5 dni w tygodniu dzień w dzień przejeżdżam około 60 km. Żadnej usterki poważnej jak na tak wiekowy samochód to jest po prostu rewelacja. Te 1100 km co tydzień - Skoda na tej trasie 2 razy mi stanęła w jednym roku, opel astra raz.
3,0
~jakub.dabrowski@polbet.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
W 2,3 jest jakaś ukryta wada chłodzenia głowicy posilniki te padają jak kawki jeden po drugim. Na rynku wtórnym 80% tych sdamochodów ma uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub głowicę pozostałe 20% albo sie nie przyznaję do tego albo tak jak ja wpakowało w to kupę kasy i teraz żal sprzedać
1,0
~Porter
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Dalszy ciąg dramatu. Awaryjne NIVO, wymiana amorów tył to koszt 3000zł. Rozciągający się łańcuch rozrzadu - tragedia. Liczne nieszczelności podciśnień. Problem z przebiciami kasety zapłonowej. A tam. Szkoda pisać. Auto sprzedane po 2,5 miesiącach użytkowania...
5,0
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Nie było nic poważnego przez 80000 km które zrobiłem autem. Zawsze przywiózł nas do domu. Nawet wtedy gdy pompiarz na stacji się pomylił i wlał ropy do baku. Wypompowaliśmy ropę i dalej heja w drogę a było to baaardzo daleko od domu i w dodatku w \"dzikim\" kraju :)
4,0
~JEDROLA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
MOJA WINA KOLUMNA KIEROWNICZA LOZYSKO WYBILEM A ZEBY TO ZROBIC TO ,,MASAKRA,, ALE ZROBILEM.CZUJNIK SPALIN PRZEWODY ALE TO ZECZY EKSPLOATACYJNE NO I CENY NIE SA TAK WIELKIE JAK KIEDYS I ICH DOSTEPNOSC 6-LAT TEMU TO BYLO CIEZKO DO POZNANIA JEZDZILEM NA SZCZESCIE TO JUZ SIE SKONCZYLO.
5,0
~polexjack
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Przez 5 lat eksploatacji wymienione: - końcówka drążka kierowniczego i dosłownie nic więcej. Naprawiłem także klimatyzację (dziurawa chłodnica), ale ta nie działała już w chwili zakupu Niestety w tym roku - poważna awaria (nieszczelna głowica)
4,0
~jerzy.koziol@op.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
W zasadzie bez zarzutów.Uwaga - pragnę przestrzec kierowców 3800 o powtarzajacych sie dosyć często uszkodzeniach panewek wałka rozrządu /spadek ciśnienia oleju jest jednym z sygnałów/ W ciągu 10 lat jazdy autami tej marki miałem trzy takie przypadki.
4,0
~satis@neostrada.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Tylko osoba kompetentna może go naprawiać .No i normalny właściciel a nie "Druciarz" który naprawia na drut byleby tylko jakoś jechał .Wtedy jest OK na wiele wiele lat . No i obowiązkowo chłodniczka do skrzyni !!
Dziennik kosztów dla Pontiac Trans Sport I
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Marek Stawicki mullder@poczta.onet.pl, [501] 033 258
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
w ciągu 180 kkm wystąpiła jedna poważniejsza usterka: zawiódł układ sterowania skrzynią biegów. Naprawa kosztowała 2kPLN i trwała 1 dzień +12 dni oczekiwania na nowy układ (auto w tym czasie jeździło na 3 biegach)
Pontiac Trans Sport I