Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I 2.3 i 16V 137KM 101kW 1993-1996 (22) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~sewek
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
jesli chodzi o silnik to podstawowa sprawa w tym modelu to dbanie o dobra jakosc oleju o czesta wymiane i stan.czesto psuje sie rozrzad ktory juz wymienilem a teraz przyszedl czas na uszczelke,gumki zaworowe itd pod glowica .moj pontiac ma najechane 300tys i silnik pracuje ladnie.jesli chodzi o czesci to polecam stronke www.amerykany.pl jst to samochod malo znany przez naszych mechanikow wiec nie dajcie sie naciagnac na jakis bajer.moim...
Dodane 18 lat temu
5,0
~polexjack
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Jestem posiadaczem tego pięknego auta od 5 lat, a więc mogę co nieco o nim powiedzieć. Autko jak na swoje lata (1993r.) było niezawodne i dosłownie nic nie trzeba było przy nim robić, aż do poważnej awarii, która unieruchomiła go na stałe. Nieszczelność głowicy - taka była diagnoza. Niestety naprawa jest mało opłacalna, zwłaszcza przy tych rocznikach, bo to koszt połowy auta. Ale oczywiście zastanawiam się nad naprawą, bo autko jest tego...
Dodane 16 lat temu
4,0
~jakub.dabrowski@polbet.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
trochę serca i silnik potrafi odplacić dobrą kulturą pracy. Niestety kupiłem go z uszkodzoną udzczelką pod glowicą i remont sporo mnie kosztował. Ale wymieniłem wszystkie uszcelki i uszczelniacze a jednak gdzieś cieknie płyn. Uszczelka pod głowicę do 2,3 oryginalna GM kosztuje prawie 700 zł !!!! uszcelniacze po 25 zł za szt co przy 16v daję niezłą kwotę cały komplet uszczelek do tego silnika to 1500 zł
Dodane 20 lat temu
4,0
~tomas1974
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
jak na razie super chociaż mógłby mieć trochę leosze przyspieszenie.poza wymianą rozrządu niebyło zadnych problemów.Ponoć rozrząd to najwiekszy mankament tego modelu 2,3 ale w każdum auci trzeba go wymianiać a po przejechaniu 180000 nalezy mu sie
Dodane 18 lat temu
3,0
~grzywasq
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
po 2 tysiacaxh kilometrow wszamal mi 4,5 litra oleju a na koniec siadl silnik moze ktos wie gdzie mozna kupic silnik do pontiaka trans sport 2,3 benzyna moj numer gg 3704844 prosze o kontakt prosze bardzo wazne
Dodane 20 lat temu
3,0
~rybka690@op.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
w gazie dziwnie sie zachowywał dopuki jeździł w benzynie wszystko ok. chodz na zimnym silniku szarpał trzeba było trzymać go na wysokich obrotach i sprawował sie wmiarę
Dodane 15 lat temu
4,0
~Andrzej
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Mówią ze 2,3 jest awaryjny. W moim przypadku to się nie potwierdziło. Silnik chodzi jak szwajcarski zegarek. Trzeba tylko dbać opodstawy /wymiana oleju, foltry,itd/
Dodane 17 lat temu
2,0
~maciej@urbaniak.com.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Bardzo słaby na niskich obrotach i potwornie awaryjny. W zasadzie silnik jest najsłabszym elementem auta. Ponadto ceny części delikatnie mówiąc mało rozsądne.
Dodane 18 lat temu
3,0
~Porter
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Silnik, hmm generalnie działa ale ciągłe naciąganie się łańcucha rozrządu to dramat. Po zastosowaniu pięciorzędowego już spokojniej.
Dodane 12 lat temu
4,0
~Zbyszek Choszczno
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
nie mam nic do zarzucenia trzeba o niego tylko bardzo dbać a uszkodzenia głowicy nie będą straszne jak straszą inni użytkownicy
Dodane 19 lat temu
Pontiac Trans Sport I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów