Szukaj

Lista ocen Renault Clio II Hatchback 1.4 75KM 55kW 1998-2010 (66) - Silnik

Na liście zabraknie 79 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~bls111
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Do jazdy po mieście jest idealny. Szybki spod świateł; wykonywanie innych manewrów wymagających \"zrywu\" w mieście jak najbardziej ok. W trasie jest już za słaby, ale do 120 km/h da się wytrzymać. Na polskich drogach i tak nie ma gdzie się rozpędzić. Na autostradzie jechałem raz 170 km/h. Niestety - hałas jest wówczas męczący. Silnik dość stary, więc pali więcej niż inne silniki współczesny, ale jak na swój wiek i tak jest nieźle - w...
4,0
~gutek_a4@wp.pl
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
autko całkiem dynamiczne gorzej z kompletem pasazerów ale nie wymagajmy zbyt wiele od takiej pojemności silniczek fajnie sie kręci od około 3.5-5.5 tys. obr. wiecej nie ma sensu go męczyc.... w sumie to radzi sobie niezle wg moich testow 12,5s do 100km/h a moje maximum to 170 z 4 osobami i pełnym bagaznikiem bez tego przewiduje ze pojdzie 180 z hakiem...plus za kulture pracy i spalanie, choć wiele dałbym zeby to było 1.4 16V... choć i tak...
5,0
~axa
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Silnik jak na zwykłe 8V 75KM z 1,4 bardzo żwawy... zawstydziłem nim nie jednego golfiaża ktory to niby ma GTI :) w trasie sprawuje sie znakomicie tzn piatka bardzo elastyczna i jesli nie potrzebujesz przyspieszac jak odrzutowiec to niezle sobie radzi-pewnie dlatego ze jest dosc lekki. Jeżdzę nim niecaly rok ale zrobilem jakies 20tys i jak dotad nie zawiodla mnie moja francuzeczka-oby tak dalej !!!
4,0
~Robert
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
w orginale dosyć doporny, choć wyprzedzanie nie sprawiało mi nigdy problemów. Dołożyłem kompletny układ wydechowy ( była prosta rura + strumienica i przelotowy tłumik końcowy ) i układ dolotowy ( stożek i profesjonalny dolot) i autko nabrało mocy. polecam wszystkim młodym taką przeróbke. naprawdę się opłacało. Clio latało jak 16V :)
4,0
~TomekK
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Bez większych zastrzeżeń. 75KM dobrze sobie radzi z tym autkiem. Jedyna awaria silnika (bardziej osprzętu) , która mnie spotkała to wymiana cewek. A tak to żadnych wycieków przy przebiegu 118 tys. km. Według mnie 1.4 75KM jest optymalnym silnikiem do Clio II. Równo pracuje i fajnie się wkręca.
3,0
~Andrzej
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Do 150.000 km pracował w miarę normalnie, chociaż od mniej więcej 130.000 km raz na rok potrzebował naprawy za około 1000 PLN (koszt z robocicną w Warszawie). Potem lawinowo zaczeły się psuć różne podzespoły, aż w końcu po około 190.000 km całkiem się rozłożył i brał prawie tyle oleju co benzyny.
4,0
~Maciej
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Silnik ogółem dynamiczny, lecz troszkę słabo się zbiera w pewnych sytuacjach- przykładowo gdy mamy niski bieg (np. 2) i niskie obroty. Jeździłem autami które lepiej to robiły(Ford Fiesta 1,3 69KM 2004 r.).
5,0
~Konrad
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Naprawdę dynamiczny i oszczędny. Nie ma problemów z wyprzedzaniem, jeździ się przyjemnie. Bezawaryjny, elastyczny i oszczędny. Silnik to największa zalta tego auta.
4,0
~lociec@o2.pl
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
Mam rzadko spotykany silnik (blok od 1.6, głowica od 1.4; montowali też takie w Kangoo). Do silnika nie mam większych zarzutów, dobrze wchodzi na obroty i sprawnie się rozpędza.
4,0
~pstal@vp.pl
Renault Clio II
Hatchback 1.4 75KM 55kW
75 konny silnik dobrze się sprawuje jest optymalny do tego auta nie było z nim żadnych problemów, jest elastyczny i wystarczająco dynamiczny, pracuje ładnie i płynnie
Renault Clio II Hatchback