Szukaj

Lista ocen Renault Clio III Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW 2010-2013 (15) - Silnik

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~W4s1k
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Silnik 1.2 o mocy 75KM może nie jest demonem prędkości ale brałem pod uwagę ekonomię i bezawaryjność. Do miasta idealny, na trasę jak ktoś nie szaleje to w zupełności wystarczy. Jak trzeba to gdy wkręci się go wyżej niż 3,5 tys. obrotów to nawet ładnie się zbiera. Przy spokojnej jeździe na trasie można zejść nawet do 4,5l/100km Jazda dynamiczna to już średnio 5.5 - 6 l/100km prędkości autostradowe 120-140 km/h potrzebują 6.5 - 7l/100 km...
4,0
~mhr
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Z zalet to na pewno bezawaryjność. Po 110tys km żadnych najmniejszych powodów do obaw. Spalanie również całkiem akceptowalne - jeżdżąc przeważnie po mieście podskoczyło do ok 7,2l, wcześniej jeżdżąc głównie trasy było to około 6-6,5l. Osiągi - należy pamiętać że z 75KM i 1,2 wolnossącego nie można wykrzesać zbyt wiele i tak niestety jest. Przed wyprzedzaniem Tirów trzeba sie na prawde kilka razy zastanowić.
4,0
~3_14-ter
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Silnik projektowany wg starej szkoły 16-zaworowców, czyli kręcisz wysoko, jedziesz niewiele dynamiczniej (w tym konkretnym przypadku), za to spalasz 2-3 l więcej. Generalnie mocy niewiele, osiągi wystarczające do miasta, w trasie brakuje mocy, ale zużycie paliwa, choć akceptowalne, to w porównaniu do pojemności silnika i marnych osiągów o jakieś 2 litry za duże.
4,0
~Piotr
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Bardzo dobre i przyjazne kierowcy auto. Jeździ nim moja żona, ale ja czasami (z przyjemnością) też z niego korzystam. Żałuję tylko, że nie kupiłem mocniejszej wersji 100KM... Na pewno frajda byłaby większa, a spalanie ponoć nieco niższe. Troszkę chrapliwy dźwięk, ale to dobrze - udaje większy rozmiar :)
4,0
~Yoshi96
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Motor dysponuje tylko 75 kucykami więc demonem prędkości i dynamiki nie jest ale chętnie wkręca się na wyższe obroty- 4000-6500 pokazując więcej charakteru. Na krótkie trasy i do miasta wystarcza.
5,0
~Piotr
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Prosta jednostka łatwa a naprawię bez żadnych turbin
5,0
~Kamil
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Jak japoński silnik, olej i filtr tylko wymieniać
5,0
~Marcel
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
rakieta to nie jest ale do miasta w sam raz
4,0
~Arek H
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
wymieniam tylko olej, paski rozrządu i w sumie tyle
4,0
~Cedzik
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Stara konstrukcja ale daje radę
Renault Clio III Hatchback 5d Phase II