Szukaj

Lista ocen Renault Clio III (177) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 145 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Przyjemny układ. Kierownicą kręci się z odpowiednią siłą (samochód posiada opcję gdzie dostosowuje się siła potrzebna do skrętu w danej prędkości). Może o samym zawieszeniu powiem tyle, że jest ani za twarde, ani za miękkie. Nieraz na dołach wydaje się jakby było za twarde, a na agresywniejszych nagłych zakrętach (mijanie sarny, łosia) to myślę że mógłbym wtedy pojechać na 3 kółkach. Co do trwałości, to może trochę mało trwałe, ale nie jest...
5,0
~Pszemeg771
Renault Clio III
Hatchback 3d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
Nie każdy lubi elektryczne wspomaganie. Jest bardzo silne a kierownica kręci się jednym palcem - mi to pasuje, parkuje się wyśmienicie. Dodatkowo dość twarde zawieszenie i niskoprofilowe opony 16" sprawiają sporo frajdy w zakrętach. Naprawdę przyjemnie to auto jeździ i wspaniale się nim parkuje. Nie zauważyłem również jakiś nadmiernych hałasów czy problemów z wybieraniem nierówności. Wszystko jest jak należy w tym aucie.
2,0
~apo
Renault Clio III
Grandtour Phase II 1.5 dCi 75KM 55kW
Wspomaganie układu kierowniczego działa bez zarzutu. Regulacja w moim egzemplarzu tylko w pionie, ale to wystarczy. Słabo sprawa wygląda na szybkich łukach, renówka lubi się pochylić co wywołuje dyskomfort u kierowcy. Przejazd przez progi zwalniające też nie należy do najprzyjemniejszych. Auto od nowości u mnie i od samego początku przy przejazdach przez garb na 1-nce, dochodzi z tylnego zawieszenia nieprzyjemne łupnięcie.
4,0
~PB
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Auto jest takie, jakie ma byc- czyli miekkie. Od sportowych wrazen sa inne wersje tego auta. Jesli ktos szuka przede wszystkim wygodnego auta, to z Clio bedzie zachwycony. Natomiast nie radze szybko wchodzic w zakrety, auto mocno sie wychyla na boki. No ale tak jak wspomnialem- to nie jest sportowa wersja, a w takich autach w mojej ocenie najbardziej chodzi o wygode. Czyli jest tak jak byc powinno- miekko i wygodnie.
4,0
~Jokero
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Nastawione bardziej na komfort resorowania -pod tym względem lepsze niż nie jeden kompakt. Trochę przechyla się w ostro branych zakrętach, ale to w końcu nie wersja RS :) Przyjemnie się prowadzi i dobrze zestrojony jak na nasze poligony do testowania czołgów ... przepraszam drogi. Układ kierowniczy mógłby być jednak trochę bardziej precyzyjny, ale przynajmniej zawieszenie cicho tłumi nierówności
5,0
~GRZEGORZ
Renault Clio III
Hatchback 3d 1.5 dCi 106KM 78kW
Układ ESP uratował mi kiedyś życie na autostradzie, więc nie powiem złego słowa. Gwałtowny manewr omijania w sytuacji awaryjnej przy prędkości 130k/h pozwolił mi ominąć slalomem przeszkodę bez wywrotki. W przeciwieństwie do wielu aut tej klasy, clio świetnie się zachowuje przy prędkościach autostradowych. W "Niemczech" to nawet przy 180 km/h nie ma poczucia złego prowadzenia.
5,0
~Martenka
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Auto - jak na swoją klasę - dobrze trzyma się drogi, pozytywnie zaskoczyło zwłaszcza w zimie. Na plus francuzom trzeba oddać, że jest ono sensownie miękkie. Zauważyłem to zwłaszcza, kiedy po cały dniu jeżdżenia VW Passatem wsiadłem do mojego Clio - komfort miękkiego zawieszenia to była miła odmiana po całym dniu \"walki\" z zawieszeniem Paska. Wielki plus dla Renault.
4,0
~Granturek
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 16V 101KM 74kW
W sumie to za układ jezdny powinienem dać ocenę 4,5. Cicha praca zawieszenia i dobre tłumienie nierówności. Taki udany kompromis między prowadzeniem a komfortem. Rewelacyjne fabryczne opony Dunlopa! W końcu na mokrym auto nie pływa. Bardzo skuteczne hamulce. Lekko pracujący układ kierowniczy. Mimo, że jego intensywność jest zależna od prędkości, to jednak czasami działa zbyt lekko.
5,0
~rafi wawa
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Wspomaganie działa tak jak trzeba, nie trzeba się siłować i nie jest tak jak np. w Citroenie C3 - przeznaczone dla pań w tipsach. Zawieszenie jak na ten segment bardzo komfortowe, tłumi nierówności rewelacyjnie a zarazem nie ma nieprzyjemnych przechyłów nadwozia ma zakrętach.Dynamiczna jazda sprawia sporo frajdy (na tyle na ile pozwalają możliwości silnika 1.2).
4,0
~P
Renault Clio III
Hatchback 3d Phase II 1.6 16v 125KM 92kW
Na postoju, można kręcić jednym palcem. Jednak przy agresywnej jeździe robi się przyjemnie ciężki układ i bardzo precyzyjny. Jedziemy tam gdzie chcemy. Na parkingu bardzo lekko pracuje, przy jeździe prędkościami autostradowymi bardzo cieżko tak jak powinno być. Zawieszenie sztywniejsze niż w zwykłym clio w zakretach świetne prowadzenie.
Renault Clio III