Szukaj

Lista ocen Renault Clio III (218) - Silnik

Na liście zabraknie 105 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~W4s1k
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Silnik 1.2 o mocy 75KM może nie jest demonem prędkości ale brałem pod uwagę ekonomię i bezawaryjność. Do miasta idealny, na trasę jak ktoś nie szaleje to w zupełności wystarczy. Jak trzeba to gdy wkręci się go wyżej niż 3,5 tys. obrotów to nawet ładnie się zbiera. Przy spokojnej jeździe na trasie można zejść nawet do 4,5l/100km Jazda dynamiczna to już średnio 5.5 - 6 l/100km prędkości autostradowe 120-140 km/h potrzebują 6.5 - 7l/100 km...
1,0
~irekmadera@o2.pl
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik stanowczo za mały do wersji Grandtur. Nie polecam. przy 750 obrotach ustawionych fabrycznie wpada w wibracje. Jeśli się przestawi u mechanika na 850 to odczujemy pełnię szczęścia. Ponadto jak jest gorąco i się włączy klimę to napewno nikogo się nie wyprzedzi a do naszedo ucha dopłynie miły dzwięk terkoczącej pompy od klimy (wymieniono dwie na gwarancji ale to najprawdopodobniej jest wada fabryczna)trzeba się przyzwyczajić lub nie używać.
2,0
~candino@autograf.pl
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Nie wiem gdzie schowały się te KM . Wmojej poprzednim CLIO II 1,4 było ich tylko 75 a rwały do przodu, że aż miło. Poza tym ciągnęły już od 2700 obr./min a w obecnym modelu coś naprawdę zaczyna się dziać gdy silnik dochodzi do 4000/min. Przy zimnym silniku po naciśnięciu gazu coś go dusi (brak mocy i przyśpieszenia) i dopiero po przejechaniu kilkuset metrów samochód zaczyna reagować na pedał przyspieszenia. Serwis twierdzi że ten typ tak ma....
4,0
~mhr
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Z zalet to na pewno bezawaryjność. Po 110tys km żadnych najmniejszych powodów do obaw. Spalanie również całkiem akceptowalne - jeżdżąc przeważnie po mieście podskoczyło do ok 7,2l, wcześniej jeżdżąc głównie trasy było to około 6-6,5l. Osiągi - należy pamiętać że z 75KM i 1,2 wolnossącego nie można wykrzesać zbyt wiele i tak niestety jest. Przed wyprzedzaniem Tirów trzeba sie na prawde kilka razy zastanowić.
4,0
~Kamilloski
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik jak na tą masę uważam że 1.2 75KM mechanicznych wystarcza do 2 pasażerów doroslych i dziecka na pokładzie a już sami dorośli to już gorzej sobie radzi. Gdybym miał kupować znów to z turbo lub z silnikiem 1.4 lub 1.6 już w tedy to jest radość z przyspieszania tym autkiem. Lecz 1.2 75KM w pojedynkę dobrze się zrywa jak mu się przyde0nie odpowiednio. Co tu pisać jest to auto miejskie z oszczędnym spalaniem.
3,0
~pluszak
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Silnik 100KM i ponad 140 Nm - szczerze powiem, że spodziewałem się większej elastyczności, żeby pojechać dynamicznie trzeba kręcić bardzo wysoko, auto staję się rakietą dopiero od ok 4 do 6.5 tyś obr. Dynamika na pierwszych 3 biegach zachwyca, jednak na 4 i 5 mamy już wrażenie jakby brakowało mocy. Kultura pracy na biegu jałowym jest bardzo przeciętna. Auto buja się bez większych problemów do licznikowych 200 km/h.
5,0
~Pszemeg771
Renault Clio III
Hatchback 3d Phase II 1.2 TCe 16v 100KM 74kW
1.2 turbo 100KM - do tego auta bardzo przyjemny silnik. Cicha praca, dynamiczny pomimo swojej małej pojemności, nie ma turbodziury i płynnie przyśpiesza aż pod czerwone pole na obrotomierzu. Przy Clio, które waży 1050kg zapewnia dynamiczna jazdę i nadąża nad współczesnymi dużo mocniejszymi autami. Dodatkowo bardzo łatwy w serwisowaniu, łatwy dostęp, wszystko na wierzchu. Serdecznie polecam!
5,0
~Włodek
Renault Clio III
Hatchback 5d 2.0 16V 140KM 103kW
Nic wyjątkowego, ale 140 koni na taką lekką budę w zupełności wystarczy. 8 i pół sekundy do setki czyni auto jednym z szybszych na ulicach. Wielu było zaskoczonych oglądając mój tylny zderzak ;) kultura pracy silnika dobra, moment obrotowy niezbyt wysoki, ale dobrze rozłożony , auto ciągnie równo na każdych obrotach aż do odcięcia. Niestety kłopotliwa regulacja zaworów, ale to jeszcze przede mną.
4,0
~Adamx
Renault Clio III
Hatchback 3d Phase II 1.5 dCi 75KM 55kW
Silnik ma te swoje 75 koni, demonem przyspieszenia nie jest, ale zbiera się nieźle, to co zaskakuje - to fakt że diesel zupełnie "nie ciągnie" poniżej 1600 obrotów. Zdrowe jest dla niego ok. 2000. w silniku 65 km - było tak ze można było zmieniać biegi przy 1600-1700 obrotów, tutaj - koło 2000.. Oszczędny, jak na diesla przystało, zadowala się zużyciem pomiędzy 5-6 litrów.

Usterki Renault Clio III

Liczba wpisów: 28

Renault Clio III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~k
Renault Clio III
Grandtour 1.2 TCE 101KM 74kW
Silnik pracuje cicho, sprawnie radzi sobie z autem. Bardzo miło zaskakuje elastyczność (pozdrowienia dla turbosprężarki) i szybkość reakcji na naciśnięcie na pedał gazu. Co ważne, silnik ten to bardzo prosta i sprawdzona konstrukcja z dołożoną nowoczesną turbosprężarką (co istotne jest ona chłodzona wodą). Żadne czary-mary, solidny silnik + nowoczesne rozwiązanie w postaci turbinki.
Renault Clio III