Szukaj

Lista ocen Renault Clio III (217) - Silnik

Na liście zabraknie 105 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jokero
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Bardzo przyjemny i niesamowicie elastyczny silniczek. Jak na swoja pojemność to na prawdę działa cuda :) Ma dwa oblicza. Można albo spokojnie toczyć się po mieście przy obrotach lekko powyżej 1000 i auto spokojnie ciągnie - na 3 można przejechać pół miasta. Jeżeli natomiast budzi się w nas rajdowiec to powyżej 4000 aż do odcięcia ciągnie już naprawdę solidnie do przodu. Jeżdżąc na co dzień nie trzeba za bardzo kręcić silnika powyżej 3 tys i...
4,0
~Łukasz
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Silnik 98KM, ale szkoda, że nie w pojemności 1.6. Brakuje trochę momentu obrotowego. Do jazdy samemu przyjemnie przyspiesza. Może trochę nie w temacie silnika, ale przyczepiłbym się do wszystkiego pod maską wokół silnika. Jedna ciasnota co doprowadza do szału gdy się chce coś samemu poprawić, nieraz bez kanału ani rusz żeby zrobić jakąś głupotkę. Aha, od 2,5 roku auto jeździ na LPG. Z samym silnikiem nic się nie dzieje, jeśli już to z...
4,0
~P
Renault Clio III
Hatchback 3d Phase II 1.6 16v 125KM 92kW
1.6 128 koni wolnossąca jednostka, która uwielbia wysokie obroty. Fani takich silników mogą być wniebowzięci. Ciągnie do samego końca. do 3 tyś za bardzo nie słychać co siedzi pod maską, również wigoru mało. Jednak po przekroczeniu 3 tyś słychać, że to nie jest zwykłe Clio a przy 4 tyś zaczyna już ładnie jechać z miłym dla ucha dżwiękiem. Więc wyprzedzanie przy 90 (na odpowiednim biegu ) to żaden problem moment i już jest się z przodu. Ze...
4,0
~Łukasz
Renault Clio III
Hatchback 3d 1.5 dCi 68KM 50kW
Dynamika wystarczająca do miejskiej jazdy. W trasy jest trochę zbyt mało mocy, żeby bezpiecznie wyprzedzać. Ogólnie widać że auto stworzone do miasta, i tam radzi sobie doskonale. Spalanie - no tutaj to bajka. W mieście nie udało mi się nigdy przekroczyć 6 litrów, jadąc w najgłupszy możliwy sposób. średnio ok 5 litrów w mieście Na trasie: do 100km/h poniżej 4 litrów. Powyżej 140 auto spala ponad 6 litrów a silnik wyje. W cyklu mieszanym...
1,0
~ewaodrenault
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.5 dCi 86KM 63kW
Po niecalych dwoch latach uzytkowania padla pompa i wtryski, koszt naprawy powyzej wartości samochodu... Auto bylo zadbane, wszystko wymieniane na bieżąco. Podczas jazdy obwodnica padł na środku i już nic nie pomogło. Po odholowaniu do mechanika diagnoza - pompa paliwa i wtryski, to podobno czesta usterka w tych dieslach. Koszt naprawy ok 6 000 zl ( w innych warsztatach drozej, nawet do 10 000 zl) a samochód warty pewnie z 7-8 tysiecy. Majac...
5,0
~suwalki1211
Renault Clio III
Grandtour 1.2 TCE 101KM 74kW
Jeśli przekroczy w Polsce 200 000 km, to znaczy że jest zadbany, oleje filtry wymieniane na czas i dzięki temu stanie się pancerny. Moc do miasta wystarczająca, na trasy "da radę". Wysoka kultura pracy, nieźle zgrana z resztą osprzętu. Bagnet jak w renault... kłamie, więc warto robić kilka podejść do sprawdzania oleju ;) Silnik ma skłonność do pokazywania masełka, przy pokonywaniu jedynie małych dystansów. Przez kilka lat użytkowania pod...
3,0
~Tomasz
Renault Clio III
Grandtour Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Silnik 1,2 16 v 75 KM (D4F 740) w tej wersji samochodu jest zdecydowanie za słaby. Ciężar auta jest podobny do samochodów kompaktowych (ponad 1000 kg) ,więc montowanie tego motoru to nieporozumienie, uwzględniając fakt pełnego obciążenia np. 4 - 5 osób plus bagaż. Elastyczność poniżej oczekiwań ,trzeba mocno kręcić silnik na obrotach aby było jako takie przyspieszenie. Jeśli chodzi o trwałość to prawdopodobnie jeden z lepszych silników Renault...
3,0
~the_bertone
Renault Clio III
Grandtour 1.2 i 75KM 55kW
Silnik o takim litrażu niestety nie powinien w ogóle być przewidziany przez producenta dla tego nadwozia (grandtour). Wprawdzie jeździ się dość ekonomicznie, spalanie przy codziennym dojeżdzaniu do pracy ponad 50 kilometrów z czego 80 % to trasa / 20 % to miasto, a sam motor jest bardzo elastyczny, to jednak wyprzedzanie TIR\'ów na trasie wymaga osiągnięcia granicy 4000 obr. Prędkość maksymalna osiągnięta tym autem przeze mnie z jednym...
3,0
~diabeł
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Silnik trochę mnie rozczarował, w mieście jeździ mi się tragicznie, ciągle trzeba machać biegami, silnik jest bardzo ale to bardzo nerwowy ( o płynnej jeździe można zapomnieć), albo nie jedzie albo rakieta ( bardzo słaby dół 1-3.5 tyś muł, od 4 rakieta), przy ruszaniu trzeba ostro gazować bo bardzo łatwo go zdławić, ogólnie mało elastyczny i spodziewałem się po nim czegoś więcej, choć dynamiki przy wyższych obrotach może mu pozazdrościć nie...
2,0
~Patryk
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Silnik jest zdecydowanie za słaby, nie nadaje się do auta tej masy. Nieodpowiedni ani do miasta, ani w trasę - w zasadzie nigdzie. Przy oszczędnej jeździe nawet w trasie pali zdecydowanie za dużo, a na autostradzie i w mieście dosłownie wir w baku. Przy tym przyspiesza wieczność i do tego strasznie warczy. Wyprzedzanie tym autem - o ile możliwe, to zawsze w nerwach, a przy włączaniu się do ruchu lub na światłach, nawet z gazem w podłodze,...
Renault Clio III