Szukaj

Lista ocen Renault Kangoo II (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~tarky74
Renault Kangoo II
Express 1.5 dCi 85KM 63kW
Samochód bez obciążenia prowadzi się bardzo dobrze. Pewny w prowadzeniu, dość zwrotny, naprawdę miło mnie zaskoczył. Niestety sytuacja zmienia się diametralnie dla konfiguracji w której na pace wieziemy cięższy towar. Przekraczając 400kg obciążenia, trzeba liczyć się z tym że będziemy się raczej turlać niż podróżować. Przy tego typu obciążeniu samochód ma tendencję do \"wężykowania\" i bardzo niepewnie się prowadzi. W tej konfiguracji układ...
5,0
~Jarosław Banaś
Renault Kangoo II
Express Maxi Facelifting 2013 1.5 dCi 110KM 81kW
Chyba najlepsze co może być w tym aucie. Jeździ bardzo komfortowo, świetnie wybiera nierówności, dobrze prowadzi się na wprost, nie męczy. Na początku po przesiadce z forda nie mogłem się przyzwyczaić do lekkich przechyłów, ale po kilku tys km nie widzę problemu bo samochód bardzo dobrze się rzyma drogi nawet na krętych drogach. Jedyny uślizg do tej pory był na lodzie ale wszystko sostaje pod kontrolą. Jak na pojazd dostawczy - bajka. Narazie...
5,0
~mirek58
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Dałem 4 ale należy się 4+. Żabojad który stroił zawieszenie tego auta chyba musiał znać realia polskich dróg. Autko bezproblemowo wybiera wszystkie poprzeczne nierówności. Zawieszenie, generalnie, pracuje bardzo cicho. Trochę się przechyla na zakrętach, ale \\\"coś za coś\\\" Wspomaganie kierownicy zależne od prędkości jest do przyjęcia, trochę brakuje bezpośredniości układowi kierowniczemu. Do przełknięcia w tej klasie samochodu.
5,0
~Konrad
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.6 16v 105KM 77kW
Bardzo komfortowe połykanie nierówności, nie gorzej niż w MB W211, czasem tylko potrafi się rozkiwać przód tył, mocno przechyla się buda na ostrych łukach. Bardzo dobry skręt, jak na przednio-napędówkę. Mocne przy manewrach elektryczne wspomaganie progresywnie zanikające z prędkością. Przy tym przebiegu w nieszanowanym aucie krajowym cały zawias fabryczny. Jedynie łączniki stabilizatora się zużyły i czekają na wymianę.
3,0
~verseau
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 90KM 66kW
Fajne, elastyczne, ciche zawieszenie - podobno ze scenica. Do spokojnej jazdy bardzo dobre. Oczywiście gumowe i raczej mało precyzyjne więc zwolennicy dynamicznej jazdy będą zawiedzeni. Bardzo słabo wypada zimą z pełnym obciążeniem na śliskiej, ośnieżonej drodze - ale to chyba kwestia słabo dociążonego przodu.
2,0
~Texas
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 85KM 63kW
Wysokie coś co sie nie trzyma drogi.Wiem bo przejechałem już w firmach wieloma autami i poprostu jak wsisdłem w coś takiego nowego to jedno miałem na myśli;JAK MOŻNA SPIEPRZYĆ W TYCH LATACH TAK AUTO w poruwnaniu do poprzednika którym jeżdzi sie super
3,0
~Wojtek.
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
W miarę cichy i wygodny, ale przez to niebezpieczny w szybkich zakrętach. Na dodatek auto nie przeszło testu łosia. Po 20 tys. wymiana łożysk w górnych gniazdach amortyzatorów przód. Całe szczęście na gwarancji. Po następnych 25 tys. znowu skrzypią.
2,0
~Janusz
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
pływa, zbyt miękkie zawieszenie co sprawia że przy 120 km/h jak wpadłem na nierówny asfalt to o mało nie wypadłem z drogi (stanowczo zbyt miękkie) Kangoo I było dużo lepsze i stabilniejsze
4,0
~Darek
Renault Kangoo II
Express 1.5 dCi 85KM 63kW
Dobrze się prowadzi i amortyzuje. Wymienione końcówki drążków kierowniczych dwa razy z prawej strony, łączniki stabilizatorów raz. Przednie tarcze hamulcowe wymieniłem po 150 tys.
Dziennik kosztów dla Renault Kangoo II
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,5
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~cox
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 85KM 63kW
Na razie ok.Dosyć komfortowo i pewnie zarówno z ładunkiem jak i bez.Praktycznie nie widać różnicy w prowadzeniu na pusto i pełno. Zobaczymy co będzie dalej po naszych drogach...
Renault Kangoo II