Szukaj

Lista ocen Renault Megane II (742) - Silnik

Na liście zabraknie 522 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~SPORTWAY
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
silnik ma 115 KM mocy ale tylko na papierze W rzeczywistości kompletny brak dynamiki i zero przyjemności z jazdy. Powyżej 4000 obr nie masz czego szukać - chyba że hałasu, wyprzedzanie przy v>100 km/h z obciązonym samochodem jest nieprzyjemne - brak mocy Jedyny pozytyw - w ruchu miejskim zauwazalna dobra elastyczność przy niskich obrotach - skutek zmiennych faz rozrządu
5,0
~Paweł FZ
Renault Megane II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
1.4 16v ekonomiczny i bezawaryjny, znacznie lepszy niż 1.6 16v z wadliwym kołem zmiennych faz rozrządu (wiem, bo miałem taki egzemplarz i nawet po 20tys.km już KZFR potrafiło się odezwać - z resztą poczytajcie jakiekolwiek forum), jeśli chodzi o cewki zapłonowe no cóż, standard, ale ja mam spokój od kilku lat, mój mechanik założył mi Valeo.
1,0
~igorz76
Renault Megane II
Kombi 1.5 dCi 86KM 63kW
Panewki, wał po 204 tysiącach - tłok uszkodził wtryskiwacz. Turbo padło po 208 tysiącach. Pierścienie po 206 tysiącach EGR po 202 tysiącach. Poduszki pod silnikiem po 40 tysiącach. Czujnik położenia wału po 204 tysiącach - uniemożliwia jazdę - tylko oryginał działa. potencjometr pedału gazu po 204 tysiącach. Z plusów: nie bierze oleju.
2,0
~Krzysztof
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Silnik to jedna porażka. Jakieś rok temu rozpoczęły się kłopoty. Do dnia dzisiejszego nie udało mi się wyeliminować falujących obrotów, szarpania przy ruszaniu rano. Wymieniłem w styczniu tego roku słynny fazator i znowu problem powrócił. Czujnik położenia wałka rozrządu, cewki, świece, szlif głowicy, uszczelniacze zaworów, sonda lambda.
4,0
~Planista
Renault Megane II
Hatchback 2.0 16V WT 134KM 99kW
Dość dobrze choć bez rewelacji. Oleju dolewam ok 1 litr na 10 tys. Dobrze przyspieszam choć szczerze mówiąc oczekiwałem nieco więcej ze 134KM. Mam porównanie z Oplem 99 - 1.8 (116) i Hondą Civic 1.5 VTEC(114KM). Renault na tym tle wychodzi lepiej ale bez rewelacji - moc maksymalną osiąga dopiero przy 5.5 tys. obrotów, więc trzeba trochę podkręcić.
5,0
~michal
Renault Megane II
Kombi 1.9 dCi 120KM 88kW
Silnik idealny dla kombi, turbina robi swoje a auto reaguje na minimalne przycisniecie pedalu gazu. Brak ograniczen (czerwonych ostrzezen) zacheca jeszcze bardziej. Dynamika na kazdym biegu, przyspieszanie na 4 - bez klopotu, zbiera sie od razu. Minus to jego praca, z zewnatrz jest glosny jak diesel, ale nie przeszkadza mi to osobiscie.
4,0
~Michał
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Silnik pracuje cicho i kulturalnie. Na wolnych obrotach w ogóle go nie słychać. Przy prędkości 130-150 silnik jest słyszlny, ale w dalszym ciągu jest komfortowo. Powyżej 160km/h silnik milknie. Elastyczność jest niezła, ale jest trochę za duża różnica w przełożeniach pomiędzy I a II biegiem. Po zbyt wczesnym zapięciu II biegu silnik trochę się zastanawia
5,0
~dober
Renault Megane II
Sedan 1.6 i 16V 115KM 85kW
Silnik super-dynamiczny, elastyczny i cichy i niewiele pali.W niemczech licznikowo juz po \"dotarciu\" 208km/h.Bez sensu inwestować moim zdaniem w dci-padają wtryski od słabej polskiej ropy i turbo od niewłaściwego uzytkowania-katowanie na zimno i gaszenie silnika z niewystudzonym turbo-czytajcie instrukcję jak użytkować turbo to nie będzie kłopotow.
5,0
~flair@onet.eu
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
Motor na wolnych obrotach posiada specyficzny takt, nie mylić z jakąś usterką; mruknięcie obiecujące pewną i stabilną jazdę; nie żyłuję mojej Megany, jeżdżę max. na 3,5 tys. obrotów przy 130 km/h; na PB 98 ma wyraźnie lepsze odejście, na 100 oktanach można poszaleć - truizm, ale jak na 110 KM i tej masie auta kombi jest naprawdę dobrze
Dziennik kosztów dla Renault Megane II
Średni koszt przejechania 100 km
35,67 zł
5,8
l/100km
8,7
l/100km
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~jankesdz
Renault Megane II
Kombi 1.6 i 16V 115KM 85kW
1.6 to za mało do takiego kombi. Jeśli ktoś jeździ spokojnie i w pojedynkę to jest wystarczający. Przy 2ch osobach, rowerach na bagażniku w górach podjazdy na 2gim biegu. Słabo ciągnie przy niskich obrotach, trzeba kręcić wysoko. Spalanie średnio 7,5litra. Sporo jak na taką moc i dość niskie prędkości z jakimi się przemieszczałem.
Renault Megane II