Szukaj

Lista ocen Renault Twingo I (190) - Silnik

Na liście zabraknie 118 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Adam ;)
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Silnik jest trochę głośny ale to jednostka 8-io zaworowa z przed 15 lat na łańcuszku rozrządu więc nie ma się co dziwić. Coś za coś - ale dzięki temu auto jest bezobsługowe nie licząc regulacji zaworów co jakies 40 tys km ( koszt 40 zł). Koszty ewentualnych napraw są niskie nie licząc wym iany silniczka krokowego 9 Ja wymieniłem na oryginał za 240 PLNów) ale mozna kupić i za 80 firmy krzak:) Ogólnie Twingo jest fajnym autem do którego się...
4,0
~Paweł G(...)
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 i 16V 75KM 55kW
silnik Twingo D4F rozwija moc 75 KM, kulutra pracy jest dobra, silnik szybko rozwija moc, a elastyczność jest bardzo zadowalająca. Jezdziłem duzo Oplem Corsą C z podobnym silnikiem. Twingo wypada może nieznacznie gorzej, aczkolwiek naprawdę mooocna \"czwórka\". Nie daję 5, ponieważ należy się ona bardziej Corsie i jak narazie jest dla mnie niedoścignionym ideałem. Silnik ma pasek rozrządu a nie łańcuszek. Niby minus, aczkolwiek wymiana nie...
4,0
~polsewer@interia.pl
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Silnik 1,2(60kM, 8-zaworowy) oceniam bardzo dobrze. Nie oszukujmy się: to nie rakieta... ale do bardzo sprawnej jazdy w mieście wystarczy. Na światłach zbiera się aż miło- bardzo dynamiczny na 1-3 biegu, potem bardziej wołowaty. Taka jego natura. Na trasie nie można nim szaleć - trzeba się rozpędzić do ok. 120km/h i sunąć na 5 - wtedy najbardziej oszczędny i cichy. Oczywiście jest głośny, gdy ktoś próbuje wyciskać 140km/h, ale to kres jego...
4,0
~Twingo z Warszawy
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Silnik nie jest zbyt mocny, ale do ruchu miejskiego w zupełności wystarcza. Potrafi ruszyć z kopyta ze świateł. Jest to niestety okupione dość wysokim spalaniem. Silnik natomiast jest niezawodny. Kupiłem swojego z lekkimi zaciekami oleju ale gdy ja go użytkowałem już nie ciekło, oleju zbyt wiele nie ubywało. Na trasie ma za mało mocy do szybkiego wyprzedzania. Ale wyprzedzać się da, tylko trzeba mieć trochę wiećej miejsca.
4,0
~Szary91
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Co do mechaniki chętnie zaznaczyłbym "doskonale" niestety dość częstym problemem staje się pocący się silnik jak w większości chyba renówek, auto ma swoje lata i jest trochę zaniedbane myślę, że gdyby od początku trafiało na dobrych mechaników i odpowiedzialnych właścicieli nie byłoby tu kłopotu. Mimo wieku mój egzemplarz jest dalej zrywny i szybki.
4,0
~aurelius
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
silnik pracuje równo i nie jest głośny, co najdziwniejsze ciszej pracuje na LPG, na postoju lub przy 40-80 km na dobrej drodze jest praktycznie nie jest słyszalny. Dynamika dobra lepsza niz w peugocie 206 z silnikiem 1.1 który niestety trzeba mocno mobilizować do pracy wciskając gaz. ODNOŚNIE LPG TO TYLKO DOBRA INSTALACJA BRC 3 GENERACJI INACZEJ SAME PROBLEMY.
3,0
~wojtas motooktan
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
Silnik 1.2 55KM 1993 w mieście sprawuje się dobrze, natomiast w trasie bywają sytuacje gdy Twingo pod lekką górkę "wyciąga" 100km/h i zwalnia, zwalnia, zwalnia... Ogólnie żadna rewelacja, na dojazd do szkoły/pracy wystarcza. V-max 130km/h. Spalanie nie najlepsze ale jak ktoś szuka "taniego jeżdżenia" TO można kupić jakiegoś diesela 1,5 albo LPG.
3,0
~jungli@wp.pl
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 55KM 40kW
nic innego nie moge wystawic za malo mocy 55koni to przynajmniej o 10 za malo jak na te auto po za tym wchodzac na obroty dostaje jakiegos dziwnego rezonansu kolo 3500 kazdy jeden C3G elastycznosc na biegach troche lepiej ale nie rewelacja po za tym silnik ok na prawde sa o wiele starsze i ciezsze wozy 1200 ktore o wiele lepiej sie zachowuja
4,0
~Bolexy
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
8 zaworów, więc kultura pracy wzorowa i wystarczający moment przy niskich obrotach, jednak jest różnica w jeździe solo a z pasażerami. Ta sama jednostka co w Clio, lecz w Twingo radzi sobie dużo żwawiej. Możliwy i łatwy jest spory tuning, jednak bez ingerencji w zawieszenie i hamulce zupełnie pozbawiony sensu.
4,0
~mistrz kierownicy z twingo na CB i nie tylko
Renault Twingo I
Hatchback 1.2 60KM 44kW
Silnik daje rade, jak na te 60KM to spoko naprawde, raz ze niewiele pali tzn. w trasie 5 litrów w miescie aj przydusze to mi do 10 dojdzie;/ ale cieniasy i inne czinquaczento , uniaki, tico, stare audi 80 to wszystko wymięka przy Twingo, mala masa zrywny silnik i leci.
Renault Twingo I