Szukaj

Lista ocen Rover 200 III 1.4 Si 103KM 76kW 1995-2000 (71) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~r214
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
W ciągu roku wymieniony rozrząd - poniekąd poprzedni właściciel wymienił, a po dwóch latach przeskoczył o parę ząbków; przerdzewiała chłodnica; rozpadły się rolki od wspomagania kierownicy; kopułka od WN.. generalnie ostatnie parę miesięcy czarna seria - co miesiąc ~300-400zł na naprawy.. Dodatkowo problem stanowią mechanicy, którzy nie chętnie biorą go pod swoją opiekę z braku doświadczenia..
1,0
~Rybol1977
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
nailepsza jest wymiana bateri w pilocie... Tu potrzeba specjalnej instrukcji zeby po wymianie zadziałało... Chodz nie zawsze to jest skuteczne... Namęczyłem sie ze 3 godziny zeby w końcu pilot zadziałał i wkońcu ściągnołem instrukcje jak postępować w trakcie wymiany baterii w pilonie... PORAŻKA i najwieksze DNO z jakim miałem doczynienia!!!!
3,0
~pietras93@interia.pl
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
standard: alternator-wloskie badziewie-niektorzy pisza ze wymieniali za 700 zl mnie naprawa kosztowala 70 zl trzeba tylko nie sluchac fachowcow z duzych warsztatow, pasek rozrzadu i tlumik wymienial jeszcze moj poprzednik, rozrusznik jeszcze nie padl wiec napewno bede mial powody zeby na niego (i na makaroniarzy z MMarelli) pobluzgac
3,0
~Ulv
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Na tym polu niestety zdarzają się wpadki. Największą z nich jest HGF, czyli usterka uszczelki pod głowicą silnika. Dzieje się to w każdym silniku tej serii (K), przy przebiegu ok 150 tys. km. Miałem nieprzyjemność jej doświadczyć. Po naprawie ten problem nie występuje, ponieważ montuje się wtedy bardziej wytrzymałą uszczelkę.
3,0
~Maciej Wieczorek
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Instalacja gazowa powodowała wybuchy obudowy filtra powietrza. Mechanizm chłodzenia silnika spalił się i auto się grzało. Skrzynia biegów padła, wszelkie przewody i rurki gumowe sparciały, klimatyzacja cieknie, uszczelka pod głowicą wymieniona... sporo tego - no ale to tanie auto i nie można spodziewać sie rewelacji.
3,0
~aprikator
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
- 6 lat auto.. jakis s..syn ( poprzedni wlasciciel ) nim jezdzil... zatar go lub cos w ten desen.. skonczylo sie u mnie na remoncie silnika.. tutaj rozwiewam mmit o niedostepnosci czesci do R.. zero kolopotow ,nawet egzoyczne czesci ktore nigdy sie ne psuja to zaden problem i ceny tez nie sa z kosmosu..
1,0
~Keramik
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
W ciągu 3 lat zepsuło się prawie wszystko co mogło: silnik - uszczelka pod głowicą x2, uszczelka pod kolektorem, sprzęgło, zawieszały się klocki, padło ogrzewanie, klimatyzacja, problemy z oświetleniem, bagażnik otwierał się kiedy miał ochotę. Porażka
2,0
~reb
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Też bez rewelacji. Nie kupujcie auta z Włoch. Makaroniarze nie dbają o auta a Rover ma delikatny układ chłodzenia. Jazda na wodzie zamiast płynu spowduje że silnik do remontu albo wymiany no i wyciekanie płynu z różnych rurek i wężyków.
3,0
~maya
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
z poważniejszych rzeczy - elektryka i zawieszenie, a o układzie hamulcowym mogłabym napisać esej... Mój mechanik powiedział żebym jak naszybciej sprzedała autko, albo naszykowała sie na naprawy za ok. 2500 zł...
4,0
~Rovero
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Należy uważać na rozrząd! Wszelkie objawy zużycia paska nie mogą być lekcewarzone! Ja osobiście miałem tylko wyciek z popy wodnej, jednak stało się tak dlatego, że nie wymieniono jej podczas wymiany rozrządu co jest duzym błędem.
Rover 200 III