Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

kseton, 17 lat temu
Silnik 2.0t 150KM 110kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Saab 9-3 II SportSedan 2.0t 150KM 110kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,00
5% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
ładne autko, wystarczająco dynamiczne, bagażnik naprawdę spory, przyzwoicie oszczędne zużycie paliwa, zbyt duża awaryjność jednak
Wrażenia
4,0
Silnik
Niestety jest "dziura" w turbodoładowaniu, ciśniesz gaz a silnik niestety nie wchodzi od razu na obroty.
3,0
Skrzynia biegów
U mnie jest trochę problemu z wrzucaniej dwójki, stosunkowo długie przełożenia lewarkiem jak na ambicje sportowe, nawet za długi, generalnie trochę za dużo trzeba używać siły
5,0
Układ jezdny
nie mogę nic zarzucić
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
mam wersję z fotelami skórzanymi, trochę słabo trzymają boki, trudno się wsiada i wysiada bo nisko (ale to chyba urok samochodu o ambicji sportowej),b. fajne jest sterowanie na kierownicy radiem, cd i telefonią w aucie, totalnie fatalne rozwiązania z uchwytami na napoje. Jest tylko jeden i to bardzo niepraktyczny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, klima dwustrefowa naprawdę dobrze się sprawdza
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca dla 4 dorosłych osób
4,0
Wyciszenie
spokojnie można słuchać radia przy 150 km, bez większych szumów, za to często z tyłu zużywają się stabilizatory więc na dziurach w czasie jazdy trochę stuka, kilkakrotnie zdażyo mi się że przy prędkościach ok. 180-200 km na podszybiu było słychać metaliczny świst (bardzo nieprzyjemny dżwięk)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa jak na tą moc to chyba ok, ceny przeglądów i napraw wysokie, za wysokie
4,0
Stosunek jakość/cena
jak chcesz się trochę posnobować to płacisz za to
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami wariuje komputer i podaje dziwne komunikaty o usterkach, które nie mają miejsca, nietrwałe wykonanie na konsoli i przyciskach z której złuszcza się cienka warstwa plastiku/gumy co powoduje pogorszenie esetytki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
spodziewałem się więcej po tym samochodzie, a w okresie trzech lat wymieniałem: -przednie amortyzatory (te zmienione znowu skrzypią, zwłaszcza w zimie) - pompę wspomagania - jakiś spory układ elektroniczny współpracujący z komputerem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0t 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-3 II SportSedan