AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9-5
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 9-5 II
(26) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
8
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Haka
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Automat japońskiej firmy Aisin-Warner. 5 przełożeń. Niby stary automat jeszcze z hydrokinetycznym konwerterem, ale tak: Płynna praca. Tryb manual + guziki na kierownicy - prawie non stop korzystam do hamowania silnikiem, oraz do jazdy na autostradach, gdy nie chce przy przyspieszaniu by schodził kick-down'em z 5-ki), tryb sport - na moje nazbyt wysoko wkręcający i zbyt długo trzymający na wysokich obrotach przed przełączeniem. Automat...
Dodane
8 lat temu
4,0
~esse
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Automat. Mój pierwszy, ale pewnie nie ostatni. Raczej starszej generacji - nie jest to jakaś ultranowoczesna dwusprzęgłówka. Biegi zmienia płynnie i niezauważalnie. Nie jest jednak mistrzem szybkości, przy mocnym depnięciu ma pół sekundy zawiechy, zrzuca dwa biegi i wyrywa jak szalony. Jedynka wydaje mi się źle skomponowana - przy małym gazie rozpędza się jak żółw, przy dużym mocniejszym naciśnięciu przesadnie wgniata w fotel. Tryb Sport...
Dodane
14 lat temu
4,0
~mozart1@op.pl
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Przesiadłem się do SAABa z AUDI, tam skrzynia była zestopniowana zupełnie inaczej niż w SAABie co nie znaczy gorzej. Auto chętniej przyśpiesza od niższych obrotów. Jedyne moje zastrzeżenie dotyczy samego drążka skrzyni biegów. Inaczej niż to miało miejsce w Niemieckim aucie, tu ruch drążkiem sprawia "gumowy" opór, który do najprzyjemniejszych odczuć nie należy.
Dodane
18 lat temu
4,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
a wiec tak ..mam automata ale z funkcja sentronic cokolwiek to znaczy sa lopatki,przyciski na kierownicy do zmiany biegow i to zdaje egzamin na 100% (dopoki sie nie zepsuje:)ten automat przezuca bieg bardzo plynnie i o dziwo wie jak ci dopasowac bieg do jazdy w mgnieniu oka ..mi to pasuje .a jak sie chce pobawic autkiem ...zostaje sentronic
Dodane
14 lat temu
4,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
a wiec tak ..mam automata ale z funkcja sentronic cokolwiek to znaczy sa lopatki,przyciski na kierownicy do zmiany biegow i to zdaje egzamin na 100% (dopoki sie nie zepsuje:)ten automat przezuca bieg bardzo plynnie i o dziwo wie jak ci dopasowac bieg do jazdy w mgnieniu oka ..mi to pasuje .a jak sie chce pobawic autkiem ...zostaje sentronic
Dodane
14 lat temu
4,0
~piotrek
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 TS 260KM 191kW
automat z możliwością ręcznęj (przy kierownicy) zmiany biegów, chodzi płynnie, bez szarpnięć, przy wciśniętym guziku sport zmienia biegi na wyższych obrotach, lepsze przyspieszenie. Brak przycisku hamulca jak VW, przy dłuższym postoju na światłach, trzeba zmienić położenie na P. Zmiana biegów wymaga trochę większego wysiłku niż w passacie.
Dodane
17 lat temu
5,0
~Hindenburger
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
Gładko zmienia biegi, w trybie sport fajnie się wkręca. Miękkie turbo działa dużo lepiej niż to agresywne, kopiące w plecy badziewie w TDI, np. w Passacie. Sentronic to zabawka - nawet jeśli mam skrzynie w trybie M, jeśli nie podobają jej się zbyt niskie obroty, sama i tak zmieni bieg. Fajnie mieć ale pożytku z tego niewiele.
Dodane
13 lat temu
3,0
~kowi
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
szybko się wyrabia, u mnie był wymieniany wybierak. Biegi wchodzą prcyzyjniej niż np. w primerze, ale do standardów volvo daleko. Za to leciutko. Zdarzyło się że ze skrzyni wyleciał jakaś zaślepka i trzeba było wymienić olej i wsadzić korek za 20 zł:) w tej klasie nie przystoi.
Dodane
12 lat temu
4,0
~Hubert Gotycki
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
No cóż, 5-cio biegowy automat sentronic, przy czym ta pseudosekwencja użyta dosłownie kilka razy, pozwala jedynie na hamowanie silnikiem, ale zarówno w trybie auto jak i manual zbyt wolna, jednak to zawsze automat i dla tak dużego i wygodnego auta to opcja obowiązkowa.
Dodane
14 lat temu
3,0
~wroobel
Saab 9-5 II
Sedan 2.0 t 150KM 110kW
Bardzo mi brakuje 6 biegu. Na trasę auto się nadaje, ale do 120km/h. Długa jazda po autostradzie to męczarnia. Ciągłe problemy z wybierakiem skrzyni. Poza tym nie mam problemów.
Dodane
6 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 9-5 II
4,4 (34 oceny)
Wybierz nadwozie
Kombi
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-5 w pigułce
Saab 9-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-5
Dane techniczne
Saab 9-5 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-5 II
Opinie
Saab 9-5 II
Usterki
Saab 9-5 II
Publikacje
Saab 9-5
Newsy
Saab 9-5
Galerie
Saab 9-5
Nasze pomiary
Saab 9-5
Filmy
Saab 9-5
Ogłoszenia
Saab 9-5
Ceny aut używanych
Saab 9-5
Dziennik kosztów
Saab 9-5 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-5 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-5 II
Dane techniczne
55 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
2 zgłoszone
usterki
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy