AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9-5
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 9-5 II
(24) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
10
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Haka
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Powiem tyle. Obniżony, usztywniony + saabowe alu 225/45/17. Da się dość szybko jeździć po łukach, ale po tym jak kolega przewiózł mnie Lancerem EVO X nie ma co tu dużo kadzić... Mam 276000 i jeszcze oryginalne zawieszenie. Fakt jest już głośniejsze niż jak w nowym aucie, ale żadnych uwag na badaniach, amory przód ok. 70 % tył 75 i 76 %. Na badaniach każą jeździć dalej, co niniejszym czynie. Powoli wyczuwam lekki luz na kierownicy. Da się z tym...
Dodane
8 lat temu
5,0
~esse
Saab 9-5 II
Kombi 1.9 TiD 150KM 110kW
Jak na takie gabaryty - (prawie 4,90 długości), budę kombi, masę 1,5 tony jeździ się nim doskonale. Zawieszenie jest bardzo ciche i dzielnie pokonuje nierówności. Jest idealnym kompromisem między komfortem a pewnością prowadzenia. Układ kierowniczy dość bezpośredni. Auto chętnie bierze ciasne zakręty, nie ucieka, nie wychyla się. ESP bardzo czułe i skuteczne co szczególnie docenia się zimą, ale można je też całkowicie wyłączyć.
Dodane
14 lat temu
5,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
twardy i trzyma sie drogi jak przyklejony, tu mam porownanie do bmw 7 jakim jezdzilem do niedawna i calkiem to samo bmw e32 na oponie 235/45/16 jak pamietam (koleiny to zmora ale na normalnych drogach jest ok :)zawieszenie nie buja ,chusta autem jest zestrojone raczej twardo-elastycznie ..a w komfortowych fotelach nie czujemy na tylku polskich dziur..a wiec komfortowo z nutka sportowej jazdy
Dodane
14 lat temu
5,0
~sabolot:))))))))
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
twardy i trzyma sie drogi jak przyklejony, tu mam porownanie do bmw 7 jakim jezdzilem do niedawna i calkiem to samo bmw e32 na oponie 235/45/16 jak pamietam (koleiny to zmora ale na normalnych drogach jest ok :)zawieszenie nie buja ,chusta autem jest zestrojone raczej twardo-elastycznie ..a w komfortowych fotelach nie czujemy na tylku polskich dziur..a wiec komfortowo z nutka sportowej jazdy
Dodane
14 lat temu
5,0
~piotrek
Saab 9-5 II
Sedan 2.3 TS 260KM 191kW
prowadzenie doskonałe, bez żadnego wysiłku, zdecydowanie niepowtarzalne, dopkóki nie wsiadłem i nie jechałem nie wiedziałem że takie samochody istnieją, czuję się jakbym był jedną cześcią z saabem, sportowe zawieszenie obniżone i bardziej twarde, doskonale trzyma się zakrętów, mniej komfortowy na dziurach niż passat, czy toyota, ale też to sprawa opon o niższym profilu
Dodane
17 lat temu
5,0
~mozart1@op.pl
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
To doskonale wyważona, stabilna i twarda limuzyna. Jak na ciężar tego samochodu muszę przyznać, że niesamowicie pewnie i z gracją baletnicy wchodzi w zakręty. Karoseria nie przekrzywia się, nie wpada w wywołujące mdłości bujanie. Z drugiej znów strony można spokojnie pokonać w nim 1000 km i nie narzekać na kręgosłup. Majstersztyk.
Dodane
18 lat temu
5,0
~kowi
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
Pięknie trzyma się drogi, nie wiem co tam zrobili. Niby części opla, ale ten do pięt nie dorasta - od razu widać że auto innej klasy. W ten sam zakręt można wejść zdecydowanie szybciej i czuć się przy tym pewniej. Dla mnie to jak subaru:) Wydaje mi się, że lepiej być nie może. Konkurencja mogła się uczyć.
Dodane
12 lat temu
5,0
~Hubert Gotycki
Saab 9-5 II
Kombi 2.0 t 150KM 110kW
Super!!! Prowadzi się lekko, niezbyt miękko, idealnie wytłumia polskie dziury, cicho, pod warunkiem, że masz odpowiednie opony - polecam Falken FR 452- cichutko! Na polskie drogi nie polecam felg 17\", bo dusza na ramieniu...
Dodane
14 lat temu
4,0
~bART010
Saab 9-5 II
Sedan 1.9 TiDS PF 150KM 110kW
świetne prowadzenie wzakrętach (szczególnie na kołach 17\" 225/45) i posiadając zadbane i sprawne elementy zawieszenia. Niestety trwałość zawieszenia na polskich drogach i niskim profilu opon nie jest zbyt wysoka.
Dodane
15 lat temu
4,0
~Hindenburger
Saab 9-5 II
Kombi 2.0t BioPower (180KM) Sentronic 175KM 129kW
Ciągle odzwyczajam się od Legacy, które w każdych warunkach jeździło jak po szynach. Saab jest miękki, co jest fantastyczną sprawą na dobrej drodze, ale trochę wk*rwia na drogach złej jakości.
Dodane
13 lat temu
Poprzednia
1
2
3
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 9-5 II
4,4 (34 oceny)
Wybierz nadwozie
Kombi
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9-5 w pigułce
Saab 9-5
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9-5
Dane techniczne
Saab 9-5 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 9-5 II
Opinie
Saab 9-5 II
Usterki
Saab 9-5 II
Publikacje
Saab 9-5
Newsy
Saab 9-5
Galerie
Saab 9-5
Nasze pomiary
Saab 9-5
Filmy
Saab 9-5
Ogłoszenia
Saab 9-5
Ceny aut używanych
Saab 9-5
Dziennik kosztów
Saab 9-5 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9-5 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9-5 II
Dane techniczne
55 raportów
zużycia paliwa
3 ogłoszenia
używanych
2 zgłoszone
usterki
4 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy