AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
900
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 900 II
(81) - Skrzynia biegów
Na liście zabraknie
44
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Brak zastrzeżeń. Rozumiem niektóre problemy użytkowników saaba związane z problemami z wrzucaniem biegu wstecznego, aczkolwiek wynika to z konieczności pozostawiania samochodu zawsze na tym biegu po wyłączeniu silnika. Wystarczy kilka prostych zabiegów, aby przedłużyć żywotność skrzyni, przede wszystkim - nie wrzucanie wstecznego na już wyłączonym silniku, co może powodować, niepotrzebne tarcia. Przy dużych mrozach (takich jak w ostatnich...
Dodane
15 lat temu
2,0
~majmajk@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Nie ma co ukrywać to nie jest mocny punkt tego samochodu. Jedynka krótka nawet bardzo, dystans pomiedzy poszczególnymi biegami jest co najmniej długi. Wybierak nawet w idealnym stanie działa średnio. Ale + jest to, że po przyzwyczajeniu się do tej skrzyni - nie rażą jej niedoskonałości. A i na koniec przy zakupie uważajcie na wsteczny bieg (często bywa skatowany) a to dlatego, że jeśli chcesz wyjąc kluczyk ze stacyjki musisz wrzucić 1 bieg i...
Dodane
13 lat temu
3,0
~Mateusz
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Skrzynia ma typową Saabowską wadę, że troche się haczy na niektórych biegach, a zmiana biegów nie jest intuicyjna i do końca precyzyjna, ale taki już urok tego auta, że niektóre jego wady trzeba zaakceptować i przymknąć na nie oko, a auto odpłaci się za to niepowtarzalnym stylem i charakterystyką jazdy.
Dodane
13 lat temu
4,0
~hey_ski@yahoo.co.uk
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Biegi nie wchodzą "jak w masło" ale dla mnie to tylko zaleta. Bardzo precyzyjna skrzynia. Na pierwszych biegach trochę "wołowaty", ale od trójki przyspiesza doskonale. Ma się wrażenie jakby była turbina (a nie ma). Trójka wyjątkowo elastyczna (nawet od 30km/h do 90-100km/h bez problemu).
Dodane
17 lat temu
3,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Biegi wchodzą troszkę za bardzo chropowato - to znaczy nie zgrzytają ale skrzynia trochę chaczy. Dowiedziałem się u speców, że ten typ tak ma. Pozatym jeśli ma coś chałasować w czasie jazdy to zdecydowanie będzie to ciche buczenie od skrzyni, a nie od silnika. Do zestopniowania nie mam zarzutów.
Dodane
18 lat temu
4,0
~Miki1296
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Skrzynia sama w sobie ok. Dosyć nie wygodnie zmienia się biegi, a jest to spowodowane dużym skokiem lewarka biegów. Wsteczny może wyskakiwać, a jest to spowodowane albo zepsutym synchronizatorem, albo nieumiejętnym włączaniem wstecznego
Dodane
10 lat temu
4,0
~misha@buziaczek.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
krótkie pewne przełożenie, sprzęgło linka bez żadnych udziwnień, czasem jak zmarznie auto czuć opór przy wrzucaniu jedynki na światłach albo przy źle wsadzonym biegu po dodaniu gazu wraca do Neutrala, ale lepsze to niż spalenie skrzyni.
Dodane
15 lat temu
3,0
~Kasprzak3@tlen.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Biegi wchodza z oporem oraz maja dluga droge prowadzenia co nie sprzyja szybkiej jeżdzie , również sprzęgło chodzi bardzo ciężko co spowodowane jest linkowym mechanizmem[kiedy wsiadam do innego samochodu , depczę dziurę w podłodze;) kobietom polecam automat].
Dodane
17 lat temu
4,0
~architekt
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Dosyć długa, co jednak dobrze pasowało do silnika z tak znaczną mocą i momentem obrotowym. Często żałowałem tylko, że nie ma szóstego biego - umożliwyłby uzyskanie niższego spalania przy prędkościach autostradowych.
Dodane
10 lat temu
Usterki
Saab 900 II
Liczba wpisów:
7
Saab 900 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu
Najnowsze usterki
ściąganie auta na lewą stronę, silne drganie kierownicy
Układ wybieraka skrzyni biegów.
Wsteczny bieg.
Zobacz więcej
usterek
3,0
~Paweł S.
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Troszkę za krótka jedynka, mogłaby być ciut dłuższa, z kolei piąty bieg w miarę długi pozwala zejść z obrotów przy jeździe na trasie. Skrzynia w miarę precyzyjna, jednak biegi bardzo delikatnie przyhaczają, być może ten typ tak ma.
Dodane
14 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 900 II
4,3 (125 ocen)
Wybierz nadwozie
Cabrio
Coupe
Hatchback
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 900 w pigułce
Saab 900
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 900
Dane techniczne
Saab 900 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 900 II
Opinie
Saab 900 II
Usterki
Saab 900 II
Publikacje
Saab 900
Newsy
Saab 900
Galerie
Saab 900
Nasze pomiary
Saab 900
Filmy
Saab 900
Ogłoszenia
Saab 900
Ceny aut używanych
Saab 900
Dziennik kosztów
Saab 900 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 900 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 900 II
Dane techniczne
128 raportów
zużycia paliwa
7 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy