AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
900
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Saab 900 II
(75) - Układ jezdny
Na liście zabraknie
50
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~Maco
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Auto twardo zawieszone. Dodatkowo - przy zimnym podwoziu irytujące trzaski i piski w w przedniej części zawieszenia. Wszelkie gumy, osłony mają tendencję do gnicia i przecierania, ale nie jest to duży problem bo i koszt ewentualnej wymiany nie przeraża. Auto dobrze trzyma się drogi, choć z pewnością jest typowym wozem autostradowym - tam po prostu płynie i kierowca wraz z pasażerami odczują komfort jazdy najbardziej. W mieście, czy też ogólnie...
Dodane
15 lat temu
4,0
~viadro66@poczta.onet.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Niestety płyta podłogowa Vectry 1 uniemożliwiła wstawienie porządnego zawieszenia z przodu. W dodatku w oryginalnie tak twardym samochodzie powoduje to relatywnie dużą awaryjność; tył OK. Przeniesienie napędu "szarpiące" - ale to taki urok starszych Saabów, że przy ostrym dodawaniu gazu trzeba dobrze trzymać kierownicę :); samochód dobrze wyważony - jedzie tam, gdzie trzeba nawet na mokrym i nierównym.
Dodane
22 lat temu
4,0
~majmajk@o2.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Zawieszenie 2 i ostatnia bolączka tego samochodu. Z przodu zawieszenie jest aluminiowe w większej części na polskich drogach łatwo je uszkodzić ale po zainwestowaniu w tuningowane zawieszenie (np. spręzyny + amory) daje duże usztywnienie i swietnie się prowadzi - polecam sprężyny 35mm. UWAŻAJCIE NA DZIURY:)!!!
Dodane
13 lat temu
4,0
~architekt
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
W moim Saabie zamontowane było nieco usztywnione zawieszenie, które bardzo dobrze radziło sobie na krętych drogach nawet przy dużych prędkościach, choć nieco obnizyło komfort pokonywania nierówności. Jednak i do oryginalnego zawieszenia (miałem w poprzednim Saabie) nie mam żadnych zastrzeżeń.
Dodane
10 lat temu
4,0
~Miki1296
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Jak na przedni napęd, tak jak powinno być. Przy mocy mojego auta, nie boję się, że stracę panowanie nad samochodem. Nie wiem jak jest w przypadku większych silników. Hamulce seryjne to porażka, więc można się zastanowić nad większymi tarczami i lepszymi klockami
Dodane
10 lat temu
4,0
~Kasprzak3@tlen.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Przyjemnie miękki ,bujający jak na limuzynę przystało, niestety również głośny na nierównościach. Byćmoże jest to spowodowane wyeksploatowaniem na naszych pięknych drogach ale spotkalem sie już z podobnymi opiniami, zdecydowanie nie sprzyja szybkiej jeżdzie po zakrętach.
Dodane
17 lat temu
4,0
~12ab@wp.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Kierownica przenośi wszystko z drogi ale jest to doskonale "wydozowane", nie męczy i nie jest dokuczliwe, pozostawia natomiast wrażenie stałego kontaktu kierowcy z jezdnią. Niedomaganiem jest natomiast stosunkowo duży promień zawracania. Siła wspomagania na oczekiwanym poziomie.
Dodane
18 lat temu
5,0
~Michal
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Swietny uklad jezdny , auto idzie jak po torach.....ostatnio na autostradzie lub drodze szybkiego ruchu jak kto woli :) przy 170 km/h robilem delikatny slalom i auto rewelacyjnie sie trzyma podloza nie ucieka nie husta tylko leci po torze jak mu sie "zagra" - BOMBA 6 z +
Dodane
18 lat temu
4,0
~Tommy
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Z jednej strony swietnie bo trzyma sie drogi jak przyklejony, rowniez na zakretach pokonywanych ze zbyt duza predkoscia ;) - z drugiej twarde zawieszenie powoduje niezle huki jak sie jedzie po dziurach i mozna miec wrazenie ze auto sie zaraz rozpadnie ale taki juz jego urok :)
Dodane
18 lat temu
Dziennik kosztów dla
Saab 900 II
Średni koszt
przejechania 100 km
31,00 zł
lpg
12,3
l/100km
Zobacz
dzienniki
3,0
~Michał, michal@e-point.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
Niestety w awaryjności przedniego zawieszenia Saab dostał prezent od Opla. Zdecydowanie najsłabszy punkt samochodu, chociaż może to wynikać z faktu, że jeżdżę wersją utwardzoną, co dodatkowo prowokuje dziury w polskich drogach. Po Szwecji jeździ wyśmienicie :)
Dodane
23 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Saab 900 II
4,3 (125 ocen)
Wybierz nadwozie
Cabrio
Coupe
Hatchback
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 900 w pigułce
Saab 900
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 900
Dane techniczne
Saab 900 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 900 II
Opinie
Saab 900 II
Usterki
Saab 900 II
Publikacje
Saab 900
Newsy
Saab 900
Galerie
Saab 900
Nasze pomiary
Saab 900
Filmy
Saab 900
Ogłoszenia
Saab 900
Ceny aut używanych
Saab 900
Dziennik kosztów
Saab 900 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 900 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 900 II
Dane techniczne
128 raportów
zużycia paliwa
7 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy