AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Saab
9000
II
II
Oceny Saab 9000 II
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
2.0 16V CD 150KM 110kW (1993-1998)
3 oceny
2.0 16V CS 130KM 96kW (1993-1998)
15 ocen
2.0 16V Turbo CD 185KM 136kW (1993-1998)
1 ocena
2.0 16V Turbo CS 185KM 136kW (1993-1998)
9 ocen
2.3 16V Aero CS 220KM 162kW (1993-1998)
3 oceny
2.3 16V CDE 147KM 108kW (1993-1998)
2 oceny
2.3 16V CDE Eco-Power 170KM 125kW (1993-1998)
Brak ocen
2.3 16V CDE Turbo 200KM 147kW (1993-1998)
Brak ocen
2.3 16V CS 147KM 108kW (1992-1998)
10 ocen
2.3 16V CSE 147KM 108kW (1993-1998)
3 oceny
2.3 16V CSE Eco Power 170KM 125kW (1993-1998)
4 oceny
2.3 16V Turbo CS 195KM 143kW (1992-1998)
8 ocen
2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW (1993-1998)
10 ocen
2.3 CS Aero 225KM 165kW (1993-1998)
2 oceny
3.0 24V V6 CS/CSE 211KM 155kW (1994-1998)
3 oceny
Oceny
Saab 9000 II
Podsumowanie 73 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
1992
1993
1994
1995
1996
1997
1998
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,29
średnia ocena z
73 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
96%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,41
Wrażenia
Silnik
4,56
Skrzynia biegów
4,23
Układ jezdny
4,48
Karoseria
4,00
Komfort
Widoczność
4,25
Ergonomia
4,42
Wentylacja i ogrzewanie
4,64
Wyciszenie
4,18
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,73
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,48
Stosunek jakość/cena
4,33
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,96
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,04
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Zawieszenie
+ Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
- Karoseria
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Najnowsze
oceny Saab 9000 II
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,2
~Saab_Fan
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Fajny samochód do jazdy na codzień - duży, wygodny, bardzo bardzo dynamiczny - nawet na tle współczesnej konkurencji. Trzeba się jednak liczyć z tym, że musi swoje spalić (średnia z 3000 kilometrów po mieście to równe 13 litrów benzyny na setkę, gazu nie chcę zakładać) oraz na to, że trzeba mieć dobrego mechanika, specjalizującego się w Saabach. W tych autach jest bardzo dużo niuansów, których mechanicy niezaznajomieni z tematem nie potrafią...
Dodane
8 lat temu
4,2
~Paweł22
Saab 9000 II
Sedan 2.0 16V CD 150KM 110kW
Ogólnie auto oceniam jako dobre, ze względu na awarię i trochę spore zużycie paliwa, ale w końcu to nie jest jakieś małe autko. Poza tym jazda nim jest bardzo przyjemna. Z silnikiem 2,3 i LPG byłby to chyba ideał. Cieszy że żadne drobiazgi się nie psują, więc auto stosunkowo niezawodne.
Dodane
13 lat temu
4,4
~Tadek79
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V CSE 147KM 108kW
Wszystkie usterki wybacza się po ruszeniu z miejsca. Jazda tym autem jest tak przyjemna że w końcu jeżdżę zgodnie z przepisami- nie mam ochoty ani potrzeby sprawdzać co potrafi. Jednak gdy trzeba wyprzedzić... :)
Dodane
17 lat temu
4,7
~Rysiek123
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
idealne połączenie czołgu z samochodem sportowym. Taki "pan samochodzik" - często obserwuję zdziwienie u kierowców, nawet samochodów sportowych, jak widzą znikający tył. Oczywiście Porsche to nie jest, bo masa robi swoje, ale z drugiej strony dzięki masie i zabezpieczeniom, z których słyną Szwedzi, mamy samochód-fortecę
Dodane
18 lat temu
4,6
~blamaz
Saab 9000 II
Sedan 2.0 16V Turbo CS 185KM 136kW
Bardzo fajne auto. mam tez volvo jednoczesnie tej semej klasy i nie wiem ktory wole. Prawda jest taka nie wielu znana ze volvo jest jak mercedes a saab jak bmw. I taka jest roznica. Ale obydwa auta sa bardzo dobre i reprezentuja bardzo dobra jakosc. Tu nie ma co pisac o silnikach itd. To jest i dziala bardzo skutecznie. Tu nie ma silnikow 1.4. Kultura pracy silnika 4 cylindrowego jest wrecz nieprawdopodobna a wlaczenie turbiny wyzwala usmiech.
Dodane
20 lat temu
4,9
~saabowicz
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Aero CS 220KM 162kW
jechalem troche za szybko (ok 160km/h) i na droge wybiegl pies... dachowalem odbilem sie od drzewa i wpadlem do dosc glebokiego rowu... gdyby to nie byl saab prawdopodobnie a raczej napewno bym tego nie pisal teraz. Mimo tego ze samochod znalazl sie na złomie wyszedlem bez powaznych obrazen... nastepny napewno tez bedzie saab
Dodane
20 lat temu
Dziennik kosztów dla
Saab 9000 II
Średni koszt
przejechania 100 km
50,00 zł
pb
13,0
l/100km
lpg
14,9
l/100km
Zobacz
dzienniki
3,7
~wojciech.janakowski@neostrada.pl
Saab 9000 II
Sedan 2.0 16V Turbo CS 185KM 136kW
mam go dopiero miesiąc ,znajomi odradzali mi kupna bo to auto rzdkie w Polsce .Jednak ja lubię takie auta, a ten jest ogólnie w idealnym stanie.Ale po tej awarii się trochę załamałem i nie jestem przekonany czy dobrze zrobiłem kupując go.
Dodane
20 lat temu
4,5
~marcuch@interia.pl
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V CS 147KM 108kW
Doskonaly, tani w kupnie i jesli sie trafi dobry to bedzie sluzyl przez lata, swietny wypas nie mam tylko skory i klimy ale dupke se bede grzal w zimie. Elastyczny rewelacyjny silnik. Wiec na zakonczenie nastepny chyba bedzie tez Saab. Niech zyje Saabinka szwedzka dziewczynka
Dodane
21 lat temu
4,3
~opiotrek@yahoo.com
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
Super auto do prowadzenia, bezpieczne i komfortowe. Warte polecenia. Z klasą mimo nie najnowszego już modelu i nie wstyd się nim pokazać. Może też pokazać kopa. Żaden problem z przyspeiszeniem w trasie i wyprzedzaniem. Wersja w automacie to po prostu sama przyjemność z jazdy, niezależnie w mieście czy w trasie. Samochód płynie - nie czuć prędkości nawet ok. 200 km/godz.
Dodane
21 lat temu
3,6
~jacek_ostalczyk
Saab 9000 II
Sedan 2.3 16V Turbo CSE 200KM 147kW
ogolnie fajne auto ale totalnie nie pasujace trakcyjnie do swietnego silnika.auto ma dosc plywajacy charakter.ogolnie stylowe autko choc jakosc wykonania na nizszym poziomie niz w audi czy bmw.
Dodane
6 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Saab 9000 II
4,3 (73 oceny)
Wybierz silnik
2.0 16V CD 150 KM
2.0 16V CS 130 KM
2.0 16V Turbo CD 185 KM
2.0 16V Turbo CS 185 KM
2.3 16V Aero CS 220 KM
2.3 16V CDE 147 KM
2.3 16V CDE Eco-Power 170 KM
2.3 16V CDE Turbo 200 KM
2.3 16V CS 147 KM
2.3 16V CSE 147 KM
2.3 16V CSE Eco Power 170 KM
2.3 16V Turbo CS 195 KM
2.3 16V Turbo CSE 200 KM
2.3 CS Aero 225 KM
3.0 24V V6 CS/CSE 211 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Saab 9000 w pigułce
Saab 9000
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Saab 9000
Dane techniczne
Saab 9000 II
Raporty zużycia paliwa
Saab 9000 II
Opinie
Saab 9000 II
Usterki
Saab 9000 II
Publikacje
Saab 9000
Newsy
Saab 9000
Galerie
Saab 9000
Nasze pomiary
Saab 9000
Filmy
Saab 9000
Ogłoszenia
Saab 9000
Ceny aut używanych
Saab 9000
Dziennik kosztów
Saab 9000 II
Opinie o instalacjach LPG
Saab 9000 II
Testy zderzeniowe
Saab
Aktualnie przeglądasz
Saab 9000 II
Dane techniczne
50 raportów
zużycia paliwa
2 zgłoszone
usterki
2 publikacje
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy