Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Fabia III Kombi Facelifting

Przemek, 3 lata temu
Silnik 1.0 MPI 75KM 55kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 MPI 75KM 55kW 2018-2019 - Oceń swoje auto
4,43
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bardzo dobre spasowanie wnętrza i jakość materiałów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : Hamulce bębnowe tylne
5,0
Całokształt
Był to mój samochód służbowy na wyłączność używałem go codziennie do jazdy po mieście około 100-200km dziennie ale również dalsze trasy się zdarzały. Bardzo dobrze się nim jeździło. Zaskakująco dobre spasowanie wnętrza materialy twarde ale za to dobrej jakości plastiki nic nie skrzypi nie ugina się normalnie beton.
Wrażenia
4,0
Silnik
Z fabryczna instalacją LPG bardzo oszczędny w mieście pali 7-8l LPG na trasie około 6l jednak niska moc powoduje, że wyprzedzanie trzeba planować. Do miasta niczego więcej nie potrzeba. Na trasie przy 140 robi się głośno.
4,0
Skrzynia biegów
5 biegowa manualna czasami 1 potrafiła nie wskoczyć za pierwszym razem +za bieg wsteczny, który nie wrzuca się jak 6 co w wielu samochodach, którymi jeździłem zawsze powodowało problemy z wrzuceniem za pierwszym razem. Jednak na trasie przy 140 jest zbyt dużo obrotów.
5,0
Układ jezdny
Nie jest to samochód do pokonywania zakrętów z zawrotną prędkością troche buja ale w mieście dziury wybiera bardzo ładnie i komfortowo.
4,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń troche wykonczenie klapy bagażnika biedne sam metal i przykrecony uchwyt do zamykania ale w tych pieniądzach nie ma co wybrzydzać.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra duże lusterka i kamera cofania w standardzie
4,0
Ergonomia
Duży bagażnik i składana tylna kanapa pozwala wiele przewieźć. Fotele w miarę wygodne dużo lepsze niż w konkurencyjnym renault clio. Dobrze zaprojektowana deska rozdzielcza i zegary ładne i czytelne. Ekran dotykowy działa płynnie menu dobrze zaprojektowane bez udziwnień jak w toyotach wszystko pod ręką. Kierownica multimedialna też super. Światła przednie w mojej wersji niestety zwykłe żarówkowe ale bardzo dobrze oświetlają.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa i szybko chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca jak na samochód tej wielkości
4,0
Wyciszenie
Na trasie trochę głośno ale nie jest najgorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, części tanie
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra, ciężko znaleźć u konkurencji coś lepszego
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hamulce bębnowe mają wadę fabryczną. W firmie wszystkie 8 samochodów wszystkie nowe w przebiegu 7-12tys miały wymianiane hamulce tylne bębnowe, które zaczynały okropnie piszczeć podczas hamowania jakby pociąg hamował. Pewnie w wersji z hamulcami tarczowymi z tyłu problem nie występuje przynajmniej nie słyszałem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego się nie działo przynajmniej do tych 20tys km

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 MPI 75KM 55kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 MPI 75KM 55kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
7,6
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Fabia III Kombi Facelifting