Szukaj

Informacje o Skoda Fabia III Kombi Facelifting

Lata produkcji: 2018 – 2021
Segment: Auta małe
Skoda Fabia trzeciej generacji światową premierę miała podczas wystawy samochodowej w Paryżu jesienią 2014 r. Model ten powstał na platformie PQ25, na której zbudowano m.in. takie modele jak Skoda Rapid, Seat Ibiza, Volkswagen Polo czy Audi A1. Skoda Fabia III dostępna jest jako pięciodrzwiowy hatchback oraz nieco większa odmiana kombi. W 2018 r. Fabia trzeciej generacji została poddana faceliftingowi, w ramach którego zmodernizowano przede wszystkim przednią część nadwozia.
Powagosław
Hasło reklamowe Skody brzmi „Simply clever”, czyli „po prostu bystra”. Zgodnie z tym sloganem, Fabia jest prosta w obsłudze, a do tego nieźle wygląda. Cena rozsądna, jakość przyzwoita. ~Powagosław
Luzacjusz
Pierwsza Fabia była tak brzydka (szczególnie tak z doklejonym tyłem), że aż Skoda było patrzeć. Na szczęście pani Fabia przeszła operację plastyczną. Nie wiem, kto ją operował, ale efekt jest taki, jakby z Renaty Beger powstała Renata Dancewicz. ~Luzacjusz

Skoda Fabia III Kombi Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4257 mm
Szerokość 1732 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1958 mm
Wysokość 1488 mm
Rozstaw osi 2470 mm
Rozstaw kół - przód 1463 mm
Rozstaw kół - tył 1457 mm
Zwis przedni 847 mm
Zwis tylny 940 mm
Prześwit 135 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1021 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1401 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1386 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1395 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 960 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 958 mm
Kąt natarcia 14,6 stopnie
Kąt zejścia 13,1 stopnie
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Stosunek jakość/cena + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~MEG
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego samochodu. Przesiedliśmy się na Fabię III po Fabii I. Jesteśmy póki co wierni tej marce i temu modelowi. W tej półce cenowej i roczniku jest to naszym zdaniem jedno z najrozsądniejszych aut. Samochód prowadzi się bardzo dobrze. W jeździe po mieście czy podczas spokojnej (do 160 km/h) jazdy po trasie sprawuje się bardzo dobrze, jest wystarczająco dynamiczny. Każdy kto kupi Fabię III jako rodzinny samochód, nie oczekując osiągów jak w Porsche, powinien być zadowolony. Nie psuje się, a w razie awarii części są póki co tanie. Jedyny minus to przestronność we wnętrzu i ilość plastiku, ale umówimy się, auto kosztuje niewiele więc coś za coś. Dla nas najważniejsza jest niezawodność.
4,7
~LPG
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 MPI 60KM 44kW
W katalogu jest błąd, te auta były produkowane do czerwca 2022 roku. Moje właśnie takie jest. Ogólnie jestem mega zadowolony, prowadzi się świetnie, wszystko pięknie działa, bardzo malutko pali i jest niesamowicie zwinne, a przy tym to kawał przestronnego auta w niewielkim przecież nadwoziu. Skoda strzela sobie we własną d*pę wycofując ten model z oferty, ale cóż, przecież wielki jak stodoła, zasilany historycznie drogim węglem Enyaq jest bardziej ekologyczny i w ogóle trendy, szczególnie z tym paskudnym telewizorem wystającym z deski, ale o tym niżej.
4,3
~Adr
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 MPI 75KM 55kW
Jestem pozytywnie zaskoczony tym samochodem. Tu podaję kilka istotnych rzeczy: 1.Bagażnik bardzo duży i ustawny (można wozić meble, wózki, rowery itd.). 2. Silnik elastyczny, oszczędny ale słaby moment obrotowy (idealny do jazdy 1-2 os. z lekkim bagażem, wyprzedzanie też jest możliwe). 3. Dość miękkie zawieszenie. 4. Niestety sylwetka auta powoduje sporą podatność na boczne podmuchy wiatru. 5. W środku są twarde plastiki ale dobrze spasowane i ładnie wyglądające. 6. W środku jest dużo miejsca. Cztery osoby mogą jechać wygodnie (może to nie passat b5, którego miałem ale jakoś zmniejszenia komfortu nie odczułem mocno). Ogólnie auto fajne. W tej klasie nie ma bardziej oszczędnego auta (ogólnie, nie tylko spalanie), które jest też dość wygodne i całkowicie nadaje się na potrzeby małej rodziny (najlepiej 2+1).
Średnie spalanie dla Skoda Fabia III Kombi Facelifting
5,4 – 6,1
l/100 km
6,3 – 7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,0
Liczba komentarzy: 1
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Poprzednio opisywałem 1.2 TSI 90 KM, przesiadka na powyższy 2 tyg temu. Przypomnę, auto przedstawiciela handlowego ( dziennie 17-22 wizyty u klientów). Przez dwa tygodnie przejechane 1650 km. Te 4 l/100 km to spokojna jazda autostradá, odcinek 38 km, prędkość ~90 km/h. Średnia z tych 1650 km wg komp. pokł. to 5,3 l/100km. Na raze wrazenia ok, motor brzmi zdecydowanie inaczej (3 cyl.). Póki co, jedyny mankament to często nie dogaduje się z radiem :-( Za rok bedzie ok. 40 tys km odezwę się znowu.
5,2
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 TSI 95KM 70kW
Dobrze do tarty silnik pokazuje rewelacyjny wynik w spalaniu. Ta 1.0 tfsi jednostka jest bardzo dynamiczna, mimo tego że ma tylko 3 cylindry. Z lekką stopą można uzyskać wynik w okolicy 4.2-4.7 na 100km. Ewentualnie mam najechane 145 tys. które pokonałem bez żadnych problemów. Rozrząd jeszcze nie był wymieniany, a tylko wymienione zostały drążki, tarcze , bębny tył . Usterka EPC to był krótki temat naprawiony aktualizacja oprogramowania. Polecam samochodzik.
6,3
Skoda Fabia III
Kombi Facelifting 1.0 MPI 60KM 44kW
Rok produkcji 2022 (nie można było wybrać tego roku z listy). Raport po przejechaniu 6000 km na lpg. W spalaniu lpg wliczone śladowe ilości benzyny 95 potrzebnej na rozruch (przełączanie na gaz przy 50 stopniach w silniku).

Usterki Skoda Fabia III

Liczba wpisów: 13
Szarpanie zimnego silnika podczas przyśpieszania przy niskich temperaturach na zewnątrz.
  • Skoda Fabia III Kombi 1.4 TDI 105KM 77kW 2014-2018
  • silnik
  • 187 tys. km
Szarpanie zimnego silnika podczas przyśpieszania przy niskich temperaturach na zewnątrz (rownież na biegu jałowym przy zwiększaniu obrotów powyżej 1500/1600). Problem zaczął pojawiać się gdy temperatura na dworze spadała poniżej 10 stopni Celsjusza. Im chłodniej, tym szarpanie było intensywniejsze i trwało dłużej, początkowo od 100-200 metrów podczas pierwszego przyśpiesza, po 3-5 km przy temperaturze -5 stopni Celsjusza. Szarpanie pojawiało się od 1500-1600 obr/min wzwyż. Komputer samochodu nie wyświetlał błędów. Tego typu objawy, dla tego konkretnego silnika CUTA 1.4 TDI 105km są popularne, a problem wydaje się być do tej pory nierozwiązany. Do momentu znalezienia przyczyny w samochodzie był wymieniony filtr paliwa/powietrza, wymieniono olej wraz dodatkiem dwusiarczku molibdenu, został wyczyszczony przepływomierz, do paliwa dwukrotnie dodano środek Moly Liquid do czyszczenia wtrysków, tankowano Diesla Verve na przemian z Dieslem Miles Plus. Powyższe zabiegi nie rozwiązały w najmniejszym stopniu problemu.
Problem rozwiązany
9 komentarzy
Zapalająca się kontrolka EPC - usterka systemu start/stop.
  • Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW 2018-2021
  • silnik
  • 5 tys. km
Rok temu kupiłem w salonie Skodę Fabię III Kombi 1.0 TSI 110KM. Od dwóch miesięcy co jakiś czas zapala się kontrolka EPC. Kontrolka NIE gaśnie po uruchomieniu silnika lub zapala się podczas jazdy. Przez ostatnie dwa miesiące zapaliła mi się 4 razy. 2 razy zgasła sama a kolejne 2 razy wykasowali mi błąd w serwisie. Informacja jaką dostałem w serwisie jest taka, że jest to błąd oprogramowania i podobno Skoda pracuje nad rozwiązaniem. Według serwisanta jest to problem z oprogramowaniem czujnika zasysanego powietrza i jest to bardzo popularny problem w fabiach wyprodukowanych od 2019r. Dodam, że samochód przy zapalonej kontrolce działa poprawnie, jedyne co zauważyłem, to system start/stop nie działa wtedy. Czy ktoś ma podobne problemy?
Problem rozwiązany
3 komentarze
Zapalająca się kontrolka EPC - usterka systemu start/stop.
  • Skoda Fabia III Kombi Facelifting 1.0 TSI 110KM 81kW 2018-2021
  • silnik
  • 5 tys. km
Rok temu kupiłem w salonie Skodę Fabię III Kombi 1.0 TSI 110KM. Od dwóch miesięcy co jakiś czas zapala się kontrolka EPC. Kontrolka NIE gaśnie po uruchomieniu silnika lub zapala się podczas jazdy. Przez ostatnie dwa miesiące zapaliła mi się 4 razy. 2 razy zgasła sama a kolejne 2 razy wykasowali mi błąd w serwisie. Informacja jaką dostałem w serwisie jest taka, że jest to błąd oprogramowania i podobno Skoda pracuje nad rozwiązaniem. Według serwisanta jest to problem z oprogramowaniem czujnika zasysanego powietrza i jest to bardzo popularny problem w fabiach wyprodukowanych od 2019r. Dodam, że samochód przy zapalonej kontrolce działa poprawnie, jedyne co zauważyłem, to system start/stop nie działa wtedy. Czy ktoś ma podobne problemy?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Skoda Fabia III Kombi Facelifting