Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia I (29) - Karoseria

Na liście zabraknie 1508 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Kamil
Skoda Octavia I
Kombi 1.4 MPI 75KM 55kW
By uniknąć korozji przednich błotników - co roku odkręcamy śrubki mocujące przednie nadkola i wygarniamy błoto z solą spod błotnika + myjemy. Reszta jest dość dobrze zabezpieczona przed rdzą - korozja klapy przód (przy grilu) najczęściej występuje gdy łapiemy otwierając klapę przez trzymanie na grill (element pracuje i wyciera z czasem lakier na masce do której jest dokręcony - to samo dotyczy klapy tył - pracuje blenda z lampkami...
4,0
~herbu
Skoda Octavia I
Kombi 1.9 TDI 101KM 74kW
Blacharsko i lakierniczo auto niemal idealne. Niemal, bo niestety tu i ówdzie pojawiają się ślady rdzy. Maska - słaby lakier, sporo odprysków od kamieni (auto dużo jeździ po drogach szybkiego ruchu), które pokrywają się rdzawym nalotem. Klapa - ramka tablicy rejestracyjnej uderza na nierównościach w lakier, który odpryskuje i w tym miejscu pojawia się delikatny, rdzawy nalot. Drzwi w okolicy mocowania lusterka podobnie - zbiera się woda i coś...
4,0
~Krzysztof
Skoda Octavia I
Kombi 2.0 115KM 85kW
Niestety, powłoka lakiernicza wygląda źle, a schodzący klar w wielu miejscach to norma. Dodatkowo gnije klapa bagażnika. W kilku miejscach widać małe ogniska korozji. W trakcie użytkowania niestety podgniło również pod przednią szybą i przeciekał dach. Lecz ogólnie oceniając jak na tyle lat eksploatacji to elementy najważniejsze czyli mocowania zawieszenia są na miejscu, progi i inne elementy konstrukcyjne są w dobrym stanie, mając porównanie...
4,0
~Hubert89k
Skoda Octavia I
Kombi 2.0 115KM 85kW
Z punktu technicznego jest całkiem nieźle. Owszem, po 20 latach eksploatacji nie unikniemy rysek, drobnych ognisk korozji (zwłaszcza na błotnikach przednich na samym dole tuż za kołem. Jeśli nie mamy chlapaczy, zimą mocno nagarnia nam się tam śnieg i sól, co przyspiesza proces korozji. W porę należy w tej kwestii zainterweniować i zakonserwować. Należy tez zwrócić uwagę na schodzący klar. Kwestia wizualna całej bryły nadwozia? Klasycznie, nie...
3,0
~Piotr
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Tu najniższa ocena, 3 gwiazdki. Lakier jest bardzo delikatny w tym samochodzie. Z daleka mało rzeczy widać, ale jak się będziesz przyglądać z bliska, zauważysz już wiele rys. I trzeba uważać na wszelkie odpryski na lakierze. Jeśli to zostawisz, to bardzo szybko pojawi się korozja. Nie będzie ona co prawda, od razu atakować pozostałem części karoserii, ale podczas zakupu warto cały samochód obejrzeć wzdłuż i wszerz. Szczególnie klapę bagażnika,...
4,0
~Tomexxx
Skoda Octavia I
Kombi 1.8 20v Turbo 150KM 110kW
Do karoserii można mieć zastrzeżenia, a konkretnie do rdzy. Kupując go jako 8-letni samochód, na ramkach od drzwi zauważyłem 3 bąble rdzy. Po jakimś czasie doszła korozja wokół tylnej rejestracji (standardowe miejsce na skodach), a do tego rdza zaczyna pojawiać się na progach.
4,0
~MAREK .
Skoda Octavia I
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
MAM SAMOCHÓD Z ROKU 1998 JESTEM 2 WŁAŚCICIELEM W CAŁYM OKRESIE JEGO EKSPLOATACJI PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA WYMIENIŁ PAS PRZEDNI LAMPY I ZROBIŁ MASKĘ ORAZ LEWY TYLNI BŁOTNIK , JA PO ZROBIENIU KONSERWACJI PODWOZIA I 2 MINIMALNYCH ZAPRAWEK NA KLAPIE BAGAŻNIKA NIE MUSIAŁEM ROBIĆ NIC.
4,0
~Dariusz13
Skoda Octavia I
Kombi 1.9 TDI 90KM 66kW
Korozja dotyka tylnej klapy (jest to ewidentny bubel), trzeba uważać na przednie nadkola przy chlapaczach - gromadzi się tam brud i piach - nieczyszczone korodują (wystarczy raz na 2-3 lata częściowo odkręcić plastiki nadokli i wyczyścić).
5,0
~Seba
Skoda Octavia I
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Ocynkowana i dość ładna. w środku pojemna. Płyta podłogowa Golfa w skodzie ujawnia swoje plusy. Dodatkowo ogromny bagażnik. Idealne auto dla działkowca z rodziną. zapakujesz bagażnik szpadlami, rodzina do środka i przez gruntową drogę na działkę.
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia I
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,1
l/100km
8,7
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Łukasz
Skoda Octavia I
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Buda jest ocynkowana, więc rdza nie sprawia problemów, jeśli nie wystąpią głębsze uszkodzenia mechaniczne. Największą bolączką jest pasowanie listwy tylnej klapy (można się pokusić o odkręcenie i docięcie podkładki), i czasami problemy między grillem a maską.
Skoda Octavia I