Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi (170) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 125 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mariobros
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Do tej pory w ASO byłem 2 razy: 1. Poprawa pracy sprzęgła - rozwiązane. 2. Radio Stream raz dołożyło mi adrenaliny - po uruchomieniu auta z włączonym radiem usłyszałem i poczułem na plecach wybuch (jak petarda ospalona w aucie). To był szok, myślałem, że wszystkie 4 opony wystrzeliły. Serwis znał problem (podobno jest to typowe dla radia fabrycznego - nie tylko Stream, także Audience, radia fabryczne z Octavii I też tak miewały), wiąże się...
1,0
~Arkadiusz
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Uporczywe trzaski z drzwi na wysokości lewego ucha kierowcy doprowadzają do rozpaczy - serwis się poddał- tak ma być. Czujnik parkowania raz nibty działają innym razem bummm wymieniane 4 razy i zawsze sie psują.Piszczą klocki hamulcowe.Pedał sprzęgła pstryka jak myszka komputerowa przy każdym wciśnięciu - smarowanie pomaga na 2-4 tys.km w zależności od tego kto smarował. Zamek tylnej szyby tylnej klapy (kombi) psuje sie regularnie pomimo...
5,0
~beaste
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
auto przejechało od nowości 42 tys km...od 13 kwietnia (ale rocznik 2008)...generalnie brak zarzutów do czegokolwiek...a nie sorki jest jeden (nawet dwa)...w lecie przy wysokich temperaturach przy przekręcaniu stacyjki słychac przez chwilę z prawej strony (od pasażera) przy wylocie powietrza krótki pisk...dwa - często po wyłączeniu stacyjki i ponownym rozruchu radio nie pamięta ostatnio ustawionej stacji i wybiera pierwszą najbliższą. 8...
5,0
~pamin1
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Póki co nic nie musiałem naprawiać. Oby tak dalej. Jednak proszę pamiętać, że po zakupie kilka czynności a tym samym pieniędzy włożyłem i teraz to procentuje. Wymieniłem olej po 8500 km. Z Shela oryginalnie nalanego w zakładzie zmieniłem na Motula. Olej to podstawa! TSI musi mieć wymieniany do 10 000 km. Nie słuchajcie bajek salonu/serwisu. Unikajcie Long Life, bo po 25000-30000 km to się wymienia na zachodzie Europy jak ich auta jeżdżą tylko...
1,0
~Jacek, użytkownik 2 w swoim życiu SKODY
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
niedomykający się schowek przy lewarku zmiany biegów, trzeszczące obudowy przy głośnikach firmowych i oryginalnym radioodtwarzaczu SKODY, zacinająca się klamka od strony kierowcy (nie wraca do pierwotnego połóżenia), nawaliła prawdopodobnie sprężyna, zacinająca się klapka wlewu paliwa, na każdej stacji dostaję gorączki, klapka wpada głębiej niż powinna i trzeba używać scyzoryka!!! szybko zużywające się pióra wycieraczek i ich jakość co...
2,0
~Wojtek
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Psuje się po prostu wszystko. Nie jestem w stanie tego wszystkiego wymienić: silniczki wycieraczek, elektryka szyb, czujniki cofania, pedał sprzęgła częściowo wraca na swoje miejsce (po wymianie elementów rozsprzęglających) trzeba mu pomagać, wymiana cewki (jazda max 90 km/h), wymiana skrzynki z bezpiecznikami, bo zaśniedziały (duży problem z diagnozą pomimo podłączenia auta pod oryginalny soft). to tylko część przyjemności.
5,0
~Artur
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Co to są drobne usterki - chyba że chodzi o wymiany elementów zawieszenia, które robi się w warsztacie przy okazji przeglądu w mniej niż pół godziny? Przy około 200000 padła pompka spryskiwacza tył - ciężko dobrać zamiennik, który pracował by jak oryginał, trochę za długo, zanim zacznie pryskać na tylną szybę. Koszt oryginału w ASO wzięty z d... Wolę żyć z zamiennikiem, niż zabulić 200 zeta za małą elektryczną pompeczkę.
4,0
~quba
Skoda Octavia II
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
Po 5 mcach rozładował się akumulator. Fakt - zima i akurat dużo nie jeździłem i stał z 5 dni, nie mniej jednak to nowe auto i mnie to negatywnie zaskoczyło. Takie rzeczy działy się w Tico. Nie powinny dziać się w Octavii. Wyjąłem akumulator i naładowałem prostownikiem. Duży plus, że nie było ŻADNYCH problemów po ponowny podłączeniu (instrukcja podaje, że w radiu trzeba wpisać pin i "zaprogramować" opuszczanie szyb od nowa).
4,0
~krzysztof p.
Skoda Octavia II
Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Drobne problemy z turbodoładowaniem spowodowane pęknięciem sparciałego wężykiem - samochód jeździł tylko czasami przy dodaniu gazu wyłączała się turbina - po wymianie wężyka problem zniknął. Z racji regularnej wymiany drobnych części eksploatacyjnych przy każdorazowej wizycie serwisowej co 15 tysięcy km nie miałem zbyt wielu usterek. Odpryski lakieru na odrzwiach - podobno pokrywała to akcja serwisowa.
5,0
~Piotrek
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
jak do tej pory to wyrobił się tylko włącznik zamka centralnego na środkowej konsoli i naprawiałem klasykę w autach VAG ? wytarte do gołej blachy progi przez twarde uszczelki = wymiana uszczelek na miękkie. Padł też przypadkiem silniczek wycieraczek ? z tego co w Aso mówili to pojedynczy przypadek. Pękła też sprężyna w tylnym zawieszeniu. Poza tym tylko eksploatacyjne rzeczy.
Skoda Octavia II Kombi