Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi (194) - Silnik

Na liście zabraknie 101 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Artur
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI PD 140KM 103kW
Auto nigdy nie stanęło w trasie. Kilka usterek, koszty do przeżycia. W porównaniu do W124 awaryjny złom, ale to zupełnie inna generacja. Na poważnie: - po zakupie - wymiana skrzyni biegów (poprzedni właściciel wyząbkował V). Założyłem kupioną za 600 zł używkę od Golfa V z podobnym przebiegiem - śmiga do dziś. Ciężko przekłada się natomiast z VI na V, ale wyczułem odpowiedni ruch i mogę z tym żyć; -140 tys km. - bardziej z nadmiaru gotówki i...
4,0
~Bartass
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
1.6mpi demonem predkości zdecydowanie nie jest ale jak na 102km uważam, że radzi sobie całkiem dobrze., jest bardzo elastyczny a na wysokich obrotach jest wstanie wmiare dynamicznie rozbujać to całkiem spore kombi...z wiatrem 200kmh pojedzie. Tak na prawde do przepisowego poruszania sie z punktu a do b wystarczy za to odwdziecza sie bardzo tania i bezprobkemowa ekspoatacji. Ta jednosta jest wysoce odporna na przebieg, gaz i inne niesprzyjajace...
5,0
~Wojtek
Skoda Octavia II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Świetny silnik, niezwykle elastyczny, cichy, o wysokiej kulturze pracy. To taki trochę "benzynowy diesel", gdyż łączy zalety obu technologii. Mocno ciągnie już poniżej 2000 obrotów/min, zupełnie jak diesel, tyle, że ten ostatni dostaje zadyszki przy 4000, a 1.8 TSI wkręca się bez oporów do ponad 6000, przy tym kultura jego pracy jest nieosiągalna dla jakiegokolwiek diesla (w końcu to benzyna :)). Silnik pracuje cichutko, na biegu jałowym jest...
5,0
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Mam szczęście - moja Octavia ma silnik 2.0 TDI PD 8V 140KM o kodzie silnika BMM. Ten motor to trwały dwulitrowy TDI z 8 zaworową głowicą i pomopowtyskiwaczami Bosch. Tak, to nie pomyłka - ma osiem zaworów. Ma teraz 280 tys. km, kupowałem przy 220 tys.km. Po zakupie zrobiłem profilaktycznie chodnicę wody, rozrząd, gruszkę turbiny, zawór N75, hydropopychacze zaworów, wiązkę wtrysków, świece żarowe, termostat. Od tego czasu pełna...
5,0
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Mam szczęście - moja Octavia ma silnik 2.0 TDI PD 8V 140KM o kodzie silnika BMM. Ten motor to trwały dwulitrowy TDI z 8 zaworową głowicą i pomopowtyskiwaczami Bosch. Tak, to nie pomyłka - ma osiem zaworów. Ma teraz 280 tys. km, kupowałem przy 220 tys.km. Po zakupie zrobiłem profilaktycznie chodnicę wody, rozrząd, gruszkę turbiny, zawór N75, hydropopychacze zaworów, wiązkę wtrysków, świece żarowe, termostat. Od tego czasu pełna...
4,0
~Dedis
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Jak na klekota to kultura fajna. Ale dalej znacznie głośniej i bardziej wkurzający dźwięk niż benzyniaki. Na wolnych obrotach lubi się dziwnie zatelepać - podobno normalne (dla mnie to dziwne). Jak na tę moc z litra, jest mocno uładzony. To jest CR więc rzeczywiście idzie spokojnie od 1500obr. Wystarczająco mocny nawet przy obrotach jałowych - znacznie łatwiej tym ruszyć niż np. 1,8tsi (!) można bez gazu. Idzie do ponad 4500 bez typowej zmuły,...
5,0
~Piotrek
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Jak na to auto - absolutne Minimum. Do miasta super. Choć wtedy łyka 10 litrów benzyny. Taki urok i nie należy z tym walczyć. W trasie też 102 KM całkiem dobrze sobie radzą z masą auta, ale moim zdaniem brakuje co najmniej 50 koni mocy jeszcze. Ale za to silnik odwdzięcza się kompletną bezawaryjnością. Jest tak prosty jak budowa cepa i nie da się go po prostu zepsuć. Spokojnie wytrzymuje przebieg pół miliona kilometrów, więc w porównaniu do...
5,0
~aniaja
Skoda Octavia II
Kombi 1.2 TSI 105KM 77kW
Mamy Skoda Octavia 1,2 TSI 105kM. Przejechaliśmy nią 40 tyś km i tylko wymieniamy olej i filtry. Silnik pracuje cicho bez większych problemów dotrzymuje kroku większym i mocniejszym pojazdom i nawet wyprzedzanie kolumny ciągnących się ciężarówek nie stanowi problemu.Czterocylindrowa jednostka o pojemności 1197 cm osiągająca maksymalnie 105 KM i maksymalnym momencie obrotowym 175 Nm dostępnym w zakresie prędkości obrotowych od 1550 do 4100...
5,0
~KubaK
Skoda Octavia II
Kombi 1.4 TSI 122KM 90kW
Silnik 1,4TSI jest bardzo dobrym rozwiązaniem w Skodzie Octavii. To kompromis pomiędzy przyzwoitymi osiągami a ekonomicznym spalaniem. Pozwala on bardzo sprawnie rozpędzać samochód na pierwszym, drugim i trzecim biegu. Przy wyższych prędkościach (od 80km/h) zmieniamy na szósty bieg i podróżujemy ekonomicznie (w trasie można uzyskać spalanie około 5,5-6,5 l/100km). Silnik jest do tego stosunkowo cichy i pozwala na bardzo komfortową podróż do...
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
35,67 zł
6,3
l/100km
7,9
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~bleble
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
W porównaniu do poprzedniej Octavii II, w którym pracował 1,9 tdi 105 km, to inny samochód. Jakoś tak w nim cichutko, bardzo elastyczny silnik, którego miałem dawniej w Passacie b6, drzwi cięższe, przyjemniej się domykają, nawiewy z tyłu, dobrze grające radio, Bagażnik to już legenda, wszystko w niego wejdzie. Bardzo wygodne fotele. Jedyne co denerwuje to wskaźnik informujący o zmianie biegu na wyższy lub niższy, moim zdaniem jest zestrojony...
Skoda Octavia II Kombi