Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2005-2012 (31) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~szczurens@poczta.fm
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tylko wymienione gumki (ale jeszcze na gwarancji ok. 100 tys. km przebiegu) z przodu. Amortyzatory przód sprawność ok. 56% tył 65%. W Octavii I wymieniałem amory z tyłu co 50 tys. km. Dwójka jest też twardsza od jedynki. Dwójka trzyma się drogi jak przyklejona, nie ma efektu "myszkowania" tak jak w jedynce. W razie czego ESP poprawia błędy kierowcy ale ingeruje na szczęście stosunkowo późno, Małe przechyły w zakrętach.
5,0
~KAMYK 59
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
OCTAVIA II JAK DLA MNIE JEŹDZI SUPER JEST CO PRAWDA TWARDA I NA POPRZECZNYCH MULDACH TROCHĘ SKACZE,ALE WYSTARCZY BRAĆ JE TROCHĘ Z UKOSA I OD RAZU PROBLEM MALEJE.NATOMIAST POKONYWANIE ZAKRĘTÓW I TO PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH TO SAMA RADOŚĆ DLA KIEROWCY-AUTO TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONE DO DROGI(PISZĘ O SUCHEJ NAWIERZCHNI)
4,0
~ArekC
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Tutaj jest po prostu w porządku. Co prawda zawieszenie nie lubi krótkich poprzecznych wybojów i reaguje dość nerwowo ale generalnie jest dość komfortowe. Sprężyście komfortowe. Jak się okazuje to parametr dość względny. Tak czy siak, auto prowadzi się pewnie i zakręty niestraszne. Nawet te nieoczkiwanie ostre.
5,0
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Moja Octavia jest w wersji Elegance i ma fabrycznie zawieszenie sportowe o kodzie 2UC. Po remapie silnika natomiast wzmocniłem hamulce przednie - wymieniłem jarzma i tarcze z 288mm na 312 mm. Auto z tym zawieszeniem i hamulcami jedzie jak po szynach, porównywalnie do dzisiejszych konstrukcji. Jest fajnie.
5,0
~kliczek
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Moja Octavia jest w wersji Elegance i ma fabrycznie zawieszenie sportowe o kodzie 2UC. Po remapie silnika natomiast wzmocniłem hamulce przednie - wymieniłem jarzma i tarcze z 288mm na 312 mm. Auto z tym zawieszeniem i hamulcami jedzie jak po szynach, porównywalnie do dzisiejszych konstrukcji. Jest fajnie.
4,0
~dekiel88
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
bardzo dobrze trzyma się drogi, w zakręty można śmiało wchodzić z dużymi prędkościami a kontrola trakcji wcale się nie napracuje. Niestety nie można mieć wszystkiego zawieszenie jest dość sztywne co czuć jadąc po polnych drogach
3,0
~mcturbo@wp.pl
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Moja RS dobrze sie trzyma nawet bardzo, ale tylne zawieszenie zdecydowanie za twarde. pupa boli po 200km. Nie lubi dziur, nie mowiac o kiepskich drogach. frajda na krotka chwile potem katorga!
4,0
~bloke
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
OK ale minusem jest tu okropna tendencja do ząbkowania opon z tyłu. Trzeba przekładać co 5tysięcy albo dociążyć tył. Wymiana amortyzatorów nie pomoże - ten typ tak ma.
3,0
~innig
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Najchętniej wymieniłbym całe zawieszenia. Amortyzatory Bilstein powinny być i sprężyny inne a wtedy może nie bałbym się zakrętów i innych nierówności.
5,0
~cjprzemo
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Przez te 30000km co przejechałem żadnych problemów. Bardzo dobrze auto się prowadzi na suchej, mokrej oraz zaśnieżonej drodze.
Skoda Octavia II Kombi