Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia II (490) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 379 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dedis
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Tu chyba największe rozczarowanie. Na 225/40R18 czuć każdą najmniejszą dziurkę, ale nawet na tych kołach ukł. kierowniczy jest bardzo średni. Daleko mu do hondy, mazdy, czy niektórych fordów nawet w wersjach rodzinnych. Fakt, że na takich kapciach jest bardzo stabilny w zakrętach i można je robić z większymi prędkościami niż \"zwykłymi\" wersjami, ale brakuje zwinności i precyzji. Na 205/55R16 ma się wrażenie że zawieszenie jest takie samo jak...
5,0
~macieksrk@onet.eu
Skoda Octavia II
Hatchback 1.8 TSI 160KM 118kW
Jak na tak duży kompakt jest dobrze. Nie ma co porównywać tego auta do Audi A4 (do 2004, więc tym bardziej młodszej) pod względem przyczepności, bo to jest zupełnie inna klasa jakościowa. Nie mniej jednak za te pieniądze samochód gwarantuje ponad przeciętne właściwości jezdne. Zawieszenie wielo wahaczowe spełnia swoje zadanie bardzo dobrze, nawet powiedziałbym, że jest trochę za twarde jak na to rodzinne autko, a z drugiej strony jest bardzo...
3,0
~Tomasz
Skoda Octavia II
Hatchback 1.6 MPI 102KM 75kW
Wspomaganie bardzo dobre. Zakręty pokonuje się dobrze nawet przy większych prędkościach. Zawieszenie w miarę sztywne, nieźle pokonuje nierówności. Do ideału jednak brakuje. Martwi mnie jednak mała stabilność samochodu przy podróżach w otwartym terenie, przy mocniejszym wietrze i przy prędkościach powyżej 120 km/h. Trzeba się wówczas bardziej skoncentrować na prowadzeniu. Inny problem tkwi przy ruszaniu na wzniesieniach na śliskich...
4,0
~LikeAThorn
Skoda Octavia II
Hatchback 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
i tu zaczynają się schody - przy 120 tyś. -pękła sprężyna zawieszenia z tyłu - wymiana dwóch - 500 zł, sjelsto - wzmocnione. przy 140 tyś. wymiana kpl. wahaczy przód - 700 zł., przy 90 wymiana kpl. hamulców przód. Moim zdaniem za słabe sprężyny z przodu - auto bardzo nisko zawieszone i często haczy dołem o wyższe krawężniki - co powoduje zdzieranie ochrony z progów które później rdzewieją, ale to może bć tylko przypadek tych cięższych...
4,0
~Piotrek
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Tu dam bardzo wysoką notę. Zawieszenie jest średnio twarde i nie buja, a wielowahacz z tyłu jest po prostu super. Na dodatek dobrze trzyma na zakrętach i jest ogólnie bezawaryjne. Na naszych dziurawych drogach wystarczy co jakiś czas łączniki stabilizatora wymienić za 200 zł i to tyle. Wspomaganie kierownicy jest elektryczne i jak dla mnie w sam raz. Czasami tylko wolałbym jeszcze trochę większe wzmocnienie. Octavia ma świetne hamulce. 4...
4,0
~Maly175
Skoda Octavia II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Bardzo dobrze trzyma sie drogi szczególnie na 225/40/18 kołach. Jest mało komfortowy na dziurawych drogach ,trzeba uwazac na felgi szczegolnie na wystajace studzienki bądz zapadniete oraz dziury w jezdni. 225/45/17 troche bardziej komfortowe choć dziury nie są wiele bardziej dla nich łaskawsze. Na rónej nawierzchi auto jest jak przyklejone,pewnie trzyma sie na zakretach mniej komfortowe jest jesli na poprzeczne garby dziury,sprawia wrazenie...
5,0
~L
Skoda Octavia II
Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
To główny powód dla którego kupiłem Scouta. Zawiesznie jest na tyle sztywne, że nie kołysze i na tyle komfortowe, że jazda jest przyjemna. Natomiast 4x4 i 17\" koła dają super frajdę z jazdy. Ja osobiście najbardziej się cieszę jak spadnie śnieg, bo wtedy pewność z jaką porusza sie Scout daje niesamowitą radość. To auto jeździ nieporównywalnie lepiej od jednonapędówek a haldex zupełnie wystarczy do bezpiecznego pokonywania tras zima, w...
4,0
~Buczakis
Skoda Octavia II
Hatchback 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Nie jest to francuska kanapa pokroju Citroena ale komfort jazdy mimo wszystko należy uznać za wysoki. Prowadzenie jest bardzo dobre, układ kierowniczy precyzyjny a siła wspomagania jest zależna od prędkości, na parkingu kręcisz jednym palcem, a na autostradzie jest przyjemnie twardy. Auto jest dosyć wrażliwe na głębokie koleiny, trzeba mocniej trzymać kierownicę bo auto potrafi się zabujać, zwłaszcza podczas gwałtownego przyspieszenia. Układ...
3,0
~Andi
Skoda Octavia II
Kombi 1.6 MPI 102KM 75kW
Dobre wybieranie nierówności i w miarę wysoko zawieszona, zwrotna i poręczna w mieście ale ma krótki rozstaw osi więc na fałdach ciągle się buja. To samo przy hamowaniu i przyspieszaniu - raz nurkuje, raz podnosi maskę do góry przy byle dodaniu gazu. To męczy zwłaszcza nocą bo światla świecą to w ziemię, to w niebo. Przy dużych szybkościach trzeba cały czas korygować tor jazdy. Jak mijam TIRa to najpierw odpycha przód potem tył i znowu auto...
5,0
~pawel_g
Skoda Octavia II
Scout 2.0 FSI 150KM 110kW
Rewelacja w każdym calu. Oczywiście nie jest jakoś ekstremalnie komfortowo i cicho, ale na nierównościach towarzyszy przyjemny dźwięk gumowych uszczelek. Na ostrzejszych progach zwalniających lub ubytkach czasem słychać nieprzyjemne "dobicie". Trzeba umiejętnie pokonywać większe nierówności. Przyczepność na zakrętach - rewelacja. Zawieszenie zestrojone sztywno + szerokie opony fabryczne R17 255/50. Prześwit ok. 16,5 cm, napęd 4x4...
Skoda Octavia II