Szukaj

Lista ocen Skoda Superb II (110) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 120 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Igor Michalik
Skoda Superb II
Kombi 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
W Superbie którym przejechałem 180 tyś km. nigdy nic się nie popsuło.. dosłownie.. NIC. W przypadku Superba z silnikiem 2; 140KM po 20 tyś. km zerwał się pasek klinowy. (Naprawione na gwarancji). Przy 110 tyś. km auto zaczęło czasami przerywać.. wymieniono (o ile dobrze pamiętam) czujnik położenia wału korbowego.. Niby się poprawiło.. ale wyskakiwał nadal Checkengine.. zatem wymieniono zawór EGR. Teraz jest ok. Oprócz tego, coś zaczęło...
5,0
~Jakub
Skoda Superb II
Sedan Facelifting 1.8 TSI 160KM 118kW
Daję 5 gwiazdek mimo że ASO skody starało się znacznie zaniżyć ten wynik. Autoryzowany serwis pracował chyba z podręcznikiem w ręce, dotykając tylko tych rzeczy które były wypunktowane. W efekcie auto paliło litr oleju na 2kkm (po wymianie w prywatnym serwisie robię tylko jedną dolewkę 0.5L przed kolejną wymianą), nie mówiąc już o brakującym oleju w skrzyni w efekcie czego się posypała. Z takich nieco droższych usterek które odbyły się bez...
2,0
~MirMac
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
1. Nie działający monitor nawigacji Columbus. Musiałem kilka krotnie podjeżdżać do ASO abu udowodnić, że tak jest naprawdę. W końcu wymieniono navi na nową na gwarancji. 2. Przy ok 60.000 zapaliły się kontrolki świec i silnika. Auto stało tydzień na serwisie- wymieniono jakieś czujniki. Naprawa gwarancyjna. 3. Teraz mam 74.000 km przebiegu i znowu to samo. Przeczuwam problem z DPF!!! Właśnie skończyła mi się gwarancja. Dzwoniłem już do...
2,0
~Boras
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
ostatnio padły mi wtryski i cały problem w tym, że auto jest na gwarancji a SKODA Auto Polska odmawia automatycznej wymiany tylko chce wysłać je do analizy co oznacza: 1. unieruchomienie auta na dwa tygodnie, 2. brak pewności że reklamacja zostanie uznana, co z kolei może powodować: zrzucenie wszystkich kosztów na mnie (1500 zł - analiza, 700 zł - wymontowanie/ zamontowanie wtrysków). I nikogo nie obchodzi że mam udokumentowane tankowanie...
5,0
~superb
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Najpoważniejszą usterką do tej pory był wskaźnik poziomu paliwa w zbiorniku. Reklamacja została uznana. Testy trwały kilka miesięcy, gdyż najpierw negowano czujniki w pistoletach wlewu na stacjach benzynowych. Odbijały wlewanie paliwa podczas gdy wskaźnik pokazywał 3/4 zbiornika. Wlanie do przelania zbiornika wskazywało w obecności serwisu na innej stacji o 1 kreskę przed końcem podczas gdy olej już się wylał. Kompuetrowo ustawiono wskaźnik o...
3,0
~Cezary
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Auto nie jest bezawaryjne z racji historii (jestem 3-cim właścicielem, auto było stuknięte z przodu), po zakupie musiałem wyłożyć ok 6k na przegląd, wymiany i naprawy, żeby mieć pewność, że można autem pojeździć. Ostatnio zepsuła się pompa paliwowa + zawór z pompą, trzeba było wymieniać całą pompę (1k pln), bo nie mogłem znaleźć dobrego zamiennika ani wkładu, i zawór w całości (kolejne kilka stówek).
3,0
~Sebastian Nowak
Skoda Superb II
Sedan 1.4 TSI 125KM 92kW
Tylko silnik dał mi popalić - to dość typowe dla tej konstrukcji. Dbałem o turbinę /zmiana oleju 2 razy częściej niż zalecano/, a i tak szlak ją trafił /wysiadł czujnik wart parę złotych, który stanowi całość z turbiną - niedawno wprowadzono zestawy naprawcze/. Rozrząd musiałem wymienić już po 104 tys. - gubił olej a łańcuch rozciągnął się o jedno ogniwo. Na szczęście zestaw nie jest dramatycznie drogi.
3,0
~Remek
Skoda Superb II
Sedan 2.0 TDI CR DPF 170KM 125kW
Padła połowa elektryki. Tempomat, guziki na kierownicy, czujnik pasów, poduszka pasażera, navi. Szukali w serwisie dwa razy. Podobno był to jeden bezpiecznik. Jeśli jeden bezpiecznik wyłącza poduszkę i pół auta to nie najlepiej świadczy to o konstruktorze i bezpieczeństwie. Padła przepustnica po 80000 i przez nią DPF bo puszczała jakieś syfy na filtr. Poza serwisem naprawa 1600pln...
3,0
~Marcin
Skoda Superb II
Outdoor 1.8 TSI 160KM 118kW
Niestety padła dwumasa i spaliła się tarcza sprzęgła ale z moją małą pomocą. Silnik dostał kurację wzmacniającą w firmie z Piaseczna a napęd na4 koła nie daje szans na uslizg więc coś musiało ustąpić. Wymiana kompletu tarcza, docisk, dwumasa, łożysko 2900pln poza ASO z robocizną. Po wymianie zrobione 30000 bez problemów
1,0
~bartol_kbk
Skoda Superb II
Kombi 1.8 TSI 160KM 118kW
Spalanie oleju przy tak małym przebiegu jest niedopuszczalne. Skrzynie też powinna zdecydowanie dłużej wytrzymać. Obie naprawy drogie jeśli nie chcemy ich przeprowadzić u Pana Heńka w garażu (mimo że nie były wykonywane w serwisie, bo ceny serwisowe to już mega przegięcie ;-) )
Skoda Superb II