Szukaj

Lista ocen Skoda Superb III (172) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Unknown
Skoda Superb III
Kombi 1.8 TSI 180KM 132kW
Jest to jedna ze wspomnianych wad, choć może ocena jest zbyt surowa. Zawieszenie było dość głośne i nie jest wybitnie komfortowe, na progach zwalniających nie zachowywało się dobrze. Na szybkich zakrętach dość mocno bujało, być może przez opony 17" i profil 55. Szybki przejazd przez rondo powodował podsterowność, przednie koła traciły delikatnie przyczepność i powodowało "wypadanie" z ronda. Na pewno jest tutaj dużo do poprawy, dla porównania...
5,0
~Dariusz
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TSI 280KM 206kW
Świetnie się trzyma drogi nawet przy dużych prędkościach. W trybie sportowy można powiedzieć że jedzie jak po szynach, w trybie comfort jak dla mnie to za bardzo się buja ale co kto lubi. Na co dzień jeżdżę w trybie normal i to całkowicie wystarcza do płynnej jazdy. Jest jeszcze tryb ergonomiczny ale ja jakoś nie widze większych różnic w porównaniu z trybem normal. Automatycznie dołączany napęd 4x4 też się sprawdza, szczególnie zimą jak...
4,0
~Wojtek
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Jest ok, ale brakuje do oczekiwań. Na tle Skody, Ford Mondeo wypada lepiej. Lepiej tłumił dziury, uskoki, zawieszenie w fordzie pracowało bezszelestnie w stosunku do Superba. Jeśli chodzi o zachowanie na drodze w sensie trzymania się drogi - jest dobrze. Mam poczucie stabilności. Gorzej przy pofalowaniu nawierzchni, czy płynnych nierównościach. Skodą buja jak karetą w porównaniu z Mondeo, którego nic nie wyprowadzało z pionowej stabilności....
3,0
~filip_22
Skoda Superb III
Kombi 1.4 TSI 150KM 110kW
I tu spore zaskoczenie - auto miękkie ale na wybojach skacze i buda dudni. Przechyla się na zakrętach i to w niebespieczny sposób bo pod koniec zakrętu następuje nagłe "bujnięcie" na bok jakby w połowie wirażu zawieszenie nagle mówiło "pas". Powinno odrazu się kłaś na bok i pokazywać że jest miękkie a nie zmieniać zdanie w połowie. Takie zachowanie może zaskoczyć kierowcę przesiadającego się z Focusa lub Insigni które...
2,0
~karolkowalski
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Zestrojenie zdecydowanie komfortowe. Moja wersja ma adaptacyjne zawieszenie i możliwość wyboru trybu jazdy - na szczęście. Po mieście jeżdżę na zwieszeniu w trybie sport. NIe jest ono za twarde, jest adekwatne do miasta, redukuje bujanie się auta na nierównościach, progach itp. Na trasie tryb normal lub comfort. Zawieszenie auta, jeśli nie mieć możliwości utwardzenia go przyciskiem - w zasadzie dyskwalifikuje go jako auto używanego głównie w...
4,0
~Mike
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW
Po paroletniej eksploatacji, porównując z innymi samochodami, ocenić go można na "czwórkę z plusem". Długi rozstaw osi, dość "gumowe" reagowanie na ruchy kierownicą i jednak miękkie zawieszenie daje się we znaki. Jest poprawnie, choć z nie zapewnia to takiej przyjemności z jazdy jak w innych samochodach - bardziej sportowo usposobionych. Pewnie z silnikiem benzynowym 270-280 KM jest lepiej, niektórzy instalują też rozpórki kielichów i na pewno...
2,0
~Waldemar
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TDI SCR 200KM 147kW
Coś tłucze w przednim zawieszeniu - ale ASO mówi, że OK. Można oczywiście wymienić całe podwozie. 4x4 jest ok zimą na śniegu. Układ kierowniczy tylko w sportowym ustawieniu - co 50 kkm do wymiany kierownica wielofunkcyjna. Ogrzewanie i parę przycisków sieje błędy na desce z "miłym" powiadomieniem kierowcy "BUUUM - ACC niedostępny". I tak co kilka sekund... Za chwilę będę miał już 3. kierownicę - czas oczekiwania ponad miesiąc(!). A auto...
5,0
~KR
Skoda Superb III
Liftback 1.8 TSI 180KM 132kW
Bez zastrzeżeń. Układ kierowniczy jest precyzyjny, auto jest stabilne w zakrętach, wspomaganie kierownicy do manewrowania jest wystarczające, przy szybszej jeździe dobrze czuć na kierownicy co się dzieje z kołami, jest ok. Zawieszenie średnio twarde (u mnie brak DCC) ale dobrze radzi sobie z nierównościami, samochód ma duży rozstaw osi i kół co na pewno pomaga w odczuciu stabilności na wybojach. Jazda na 18" felgach również nie jest uciążliwa...
5,0
~Jacek
Skoda Superb III
Kombi Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Mam DCC i koła 19 cali. Po dziurach muszę jeździć wolniej. Zawieszenie zdecydowanie zestrojone na komfort, w trybie sport staje się sztywniejsze. Zmienna siła wspomagania działa Bardzo dobrze. Auto ogólnie prowadzi się pewnie, ale to nie jest wyścigówka. Na autostradzie super. Chciałem komfortu i jest. Ale... Zawieszenie potrafi wydawać z siebie głośne stuki a przy wolnej jeździe np po bruku, na zewnątrz słychać, jak by coś było zepsute. W...
Dziennik kosztów dla Skoda Superb III
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
6,1
l/100km
8,2
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Kemot
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
Auto sprawuje się w tym zakresie poprawnie (na pewno niż Opel Onsignia, Peugeot 508 czy Renault Talisman). Jednak w zakręty nieco pewniej wchodzi się Giulią czy KIA Stinger, nie mówiąc o BMW. Zawieszenie jest średnie. W trybach normal i comfort buja autem na nierównościach, co wcale nie poprawia komfortu jazdy. W trybie sport jest ok, ale z kolei nie nadaje się do jazdy po dziurawych drogach. Ogólnie daję 4/5, bo w tej cenie i tak trudno o...
Skoda Superb III