Szukaj

Lista ocen Skoda Superb (727)

Pokaż filtry
3,9
~Sobek_wow
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
Auto ogólnie całkiem fajne, ale niestety przy niskich poziomach głośności z systemu audio wydomywają się szumy / zakłócenia, wygląda na to że niezależnie od źrodła (występują na pewno przy radiu, audio przez bluetooth i informacjach o utrudnieniu w ruchu). Najbardziej przeszkadzają przy tekście mówionym (np audiobook) - słychać je wtedy na około 5 pierwszych poziomach głośności. Przy muzyce jest troche lepiej, ale ja rzadko przekraczam poziom...
4,8
~BogdanJ
Skoda Superb III
Liftback Plug-In Hybrid 1.4 TSI Plug-In-Hybrid 218KM 160kW
Bardzo dobre auto. Ogromne wnetrze, w wersji L&K bardzo komfortowe (pomaga standardowe w IV adaptacyjne zawieszenie) oszczedne i nadzwyczajnie żwawe w trasie i w miescie nawet na samym prądzie. Jedynie akumulator mógłby mieć wiekszą pojemność - najlepuej dwukrotnie tak, żeby na samym prądzie móc zrobić 100km (wtedy by to było auto idealne pod moje potrzeby)
3,1
~Waldemar
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TDI SCR 200KM 147kW
Wozidło, które buja się na drodze jak ponton. Co chwila jakieś usterki, które psują całokształt całkiem ładnego auta za 200kPLN
4,3
~Kemot
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
W tym przedziale cenowym trudno znaleźć lepsze auto. Silnik, oferowane wyposażenie i rozmiar sprawia, że auto niemal nie ma konkurencji. Może KIA Stinger byłaby ciekawą alternatywą, ale jednak ma trochę mniej kiejsca w środku, mniejszy bagażnik, a i cena jednak o ok. 30k wyższa za podobne wyposażenie. Auto sprawuje się poprawnie aż do bólu. Miałem problemy z niedostępnym co chwilę systemem Travel Assist, ale wymiana kierownicy na szczęście...
3,4
~manfretka
Skoda Superb III
Kombi 1.5 TSI ACT 150KM 110kW
Jak to się mówi w internetach: dramat. Auto wielkie i przestronne, bagażnik wielki jak hangar. Łatwo się prowadzi, jedzie bezwysiłkowo, ale to pojazd dla kogoś kto nie lubi prowadzić, kto samochody traktuje wyłącznie użytkowo. Fotele (oparcia) są koszmarnie niewygodne, regulowane podparcie lędźwiowe jest w połowie pleców. Dziwne "zagrania" ergonomiczne, jak tempomat w dźwigni kierunkowskazów, jak ogrzewanie lusterek pochowane koło składania...
3,9
~DDz
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
Skoda Superb Sportline w kolorze steel grey robi ogromne wrażenie na osobach przechodzących obok niej. Silnik 280KM w połączeniu z napędem 4x4 daję satysfakcję z jazdy- zarówno po mieście jak i na trasie. Rewelacyjne światła led matrix. Po otworzeniu drzwi uderza w nas przeciętność. Tam już samochód aż tak bardzo nie błyszczy. Materiały użyte do wykończenia wnętrza są nad wyraz plastikowe i to widać, słychać i czuć.
4,6
~Łukasz
Skoda Superb III
Liftback Facelifting 1.5 TSI 150KM 110kW
Samochód jest sumą wielu kompromisów - najczęściej dobrych - jest duży i przestronny, sprawia wrażenie solidnego, najlepiej wykończone wnętrze ze wszystkich modeli poza elektrykiem. Nie jest wyścigówką - napęd w zupełności wystarcza do normalnej jazdy, ma średnią trakcję - mocno rozciągnięta platforma - trochę jak w passacie, cienkie szyby które niweczą całkiem przyzwoite wygłuszenie nadwozia, średnie fotele z przodu (podparcie lędźwi i...
4,2
~Świerszcz
Skoda Superb III
Kombi 2.0 TDI 150KM 110kW
Moja superb jest wyposażona na maxa kamery, automatyczne parkowanie, GPS, ogromną w środku, dobry komfort jazdy
4,2
~Piotrek
Skoda Superb III
Liftback 2.0 TDI 190KM 140kW
Daleko mu do premium jak audi A6 czy BMW 5, ale jak na Skodę to nawet nieźle wygląda i jak na te lata, dosyć sporo miejsca w środku i w bagażniku , auto praktyczne i funkcjonalne , można by powiedzieć auto do roboty i dla rodziny , ma działać i być funkcjonalne.
Dziennik kosztów dla Skoda Superb
Średni koszt przejechania 100 km
43,67 zł
6,6
l/100km
8,8
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~paulo sousa
Skoda Superb III
Kombi Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
Opis dla pełnej wersji L&K, 2.0 280km, tzw. full opcja. Zacznę od minusa - przy przebiegu 8 tys. km. przy hamowaniu (nawet delikatnym) z większych prędkości, spod kół dochodził hałas przegrzanych/ zużytych hamulców. Serwis na szczęście zachował się dobrze i wymienił na gwarancji komplet tarczy i klocków z tyłu. Podobno przy wyższych temperaturach klocek hamulcowy przykleja się do tarczy. Temat podobno dobrze znany w tych samochodach. Po...
Skoda Superb