Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester I

bory501, 14 lat temu
Silnik 2.0 125KM 92kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Subaru Forester I 2.0 125KM 92kW 1998-2002 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
jeden z najbardziej udanych SUV nie wiem na co bym zamienił jakoś nie widzę konkurencji dla forestera bezawaryjny, wygodny ,dzielny w terenie ,no i ten napęd to rewelacja , kiedy prowadzę inne auta to zastanawiam się jak tym można jechać i zaraz tęsknię do forestera .
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na masę i wielkość auta to bardzo ładnie te 20 się spisuje niema się co czepiać jeżeli komu mało to jest 20 turbo lub 25 / 25turbo jednak do normalnej eksploatacji 20 wystarcza ja przy wyprzedzaniu nigdy nie miałem problemu
4,0
Skrzynia biegów
czasami 1 troszkę haczy reszta to bajka a reduktor to wisienka na torcie
5,0
Układ jezdny
nie twardo nie mięko jak w sam raz precyzyjnie i pewnie czuć to poczym jedziemy poprostu bajka a do tego nawet na naszych dziurawych drogach jest bardzo trwałe i nie boi się jazdy w ternie , oczywiście umiarkowanym .
Komfort
5,0
Widoczność
jak w akwarium
5,0
Ergonomia
po japońsku bez fajerwerków ale wszystko jest na miejscu niczego nie trzeba szukać ani uczyć się obsługi . Kilka fajnych patentów też tu jest np. regulcja oparcia tylnich foteli , schowki w bagażniku no i tapicerka foteli którą można zdjąć i wyprac - rewelacja
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zima grzeje , latem chłodzi mimo że klima manualna no wentylator na 4 biegu jest zbyt głośny ale w końcu to nie limuzyna więc niema się co czepiac
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu wystarczająco a z tyłu mogło by być więcej ale i tak nie jest zle ja mam 186cm i się mieszczę w całosci po prostu z tyłu jest przeciętnie
4,0
Wyciszenie
w moi szumi przy większych prędkościach szyba w drzwiach kierowcy ale podobno wiele egzemplarzy ma taką przypadłość ja się do tego przyzwyczaiłem i nie próbuję już tego naprawić oprócz tej jednej przypadłości to zaskakująco cicho jest jak na suv o aerodynamice ruskiej lodówy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 20 i 4x4 z 99r to spalanie jest bardzo przyzwoite benzyny palił 8l na trasie , w mieście 12 l lpg jak niżej podaję . Serwis jak wiadomo to drożyzna jednak zawsze należy sprawdzić bo np. maskownice halogenów w zderzaku przednim w serwisie kosztują 50żł a na allegro 100 tak i spryskiwacze reflektorów też w serwiśie tańsze niz używki , cewka zapłonu tyłko w orginale powyżej 1000zł ale używkę za 100 mozna trafić reszta części zamienników ma raczej przećiętne ceny i nie jest tak drogo ani kłopotliwie nawet amrtyzatory tył można za 200 zł zakupić oczywiście nowe
5,0
Stosunek jakość/cena
to drogie auto ale warte tych pieniędzy . KUP CZŁOWIEKU PRZEJEŻDZ ZIMĘ A ZOBACZYSZ NIE ZAMIENISZ
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżeli coś się psuje to najczęściej pierdoły , lampki podświetlenia zegarek i styki przełącznika swiateł to wystarczyło oczyścić
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
cewka zapłonu i czujnik położenia wału ale to nie wina auta a gazownika który zle poizolował przewody podczas montażu instalacji . Oprócz tej przygody to bezawaryjnie nasze pożycie przebiega

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 125KM 92kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Subaru Forester I