Szukaj

Lista ocen Subaru Forester III 2.0 150KM 110kW 2008-2012 (28) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~urbi_ol@wp.pl
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
niestety, trochę się zawiodłem, auto łatwo ulega poślizgom, to nie \"wyścigówka\". ale jak na suv-a bezpiecznie. nie wierzcie tym co opowiadają, że można nim cisnąć ile fabryka dała po mokrych zakrętach. to po prostu nie prawda. za to często jeżdżę po bezdrożach (tam gdzie się nawet kończy polna droga czy leśny dukt), tu forester zachowuje się jak czołg (reduktor naprawdę ułatwia jazdę w takich warunkach). aha, droga hamowania mogłaby być...
5,0
~Forester 2008
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Na prawdę - bez przesady - wyjedzie z każdego terenu! Był testowany w błocie, piachu, wzdłuż jeziora w wodzie, śniegu, lodzie, terenie, mieście i na długich dystansach! Nawet po wyłączeniu systemu antypoślizgowego nie chce wchodzić za bardzo w kontrolowane poślizgi! System podjazdu pod górę - idealny w górach i nie tylko! Na prawdę bardzo zwinny, skrętny, szybki i dynamiczny! Idealny do każdej jazdy!
5,0
~MarcinP TST
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Rewelka , jak na dość wysokie auto samochód zachowuje się rewelacyjne . Na początku jazd nie miałem nawet śmiałośći wejść w zakręt (lokalny testowy ) na mokrej nawierzchni z większą prędkością jak 60km/h (SKODA na suchej nawierzchni przy max 70km/h, na mokrej 50 km/h)teraz bez problemu z 80 na zegarze nawet po deszcze zakręt pokonuj się bez problemu
3,0
~Grzegorz
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Zawieszenie miękkie na zakrętach, sądziłem że moja stara CRV sie przechyla ale Forester udowodnił mi że byłem w błędzie. Jazda na wprost nie jest oczywista, samochód lubi myszkować przy byle wietrze lub pochyleniu drogi. A miękkość nie chroni przed wstrząsami. Przypomniał mi się Polonez...
5,0
~maciek
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Po prostu Subaru. Do cywilnej jazdy aż nadto czy śnieg, błoto cokolwiek zawsze przejedziesz, prowadzi się pewnie ale jest trochę za miękko- nastawy dobre na dziury. 2,5 z USA ma lepsze nastawy zawiasu-takie bardziej szosowe podobno europejskie polifty też mają zmienione nastawy.
3,0
~Noric - nigdy wiecej subaru. NEVER !
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
To jedyna , rzecz ktora powinno sprzedawac subaru. NApedy. Spisuje sie dobrze i naprawde dobrze radzi sobie z boku drogi. Jednak nie oszukujmy sie : jezdzimy wiekszosc po asfalcie. A zimy u nas tez nie sa najgorsze i najdluzsze
5,0
~Krzysztof
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Największa zaleta tego auta. Jedzie bardzo płynnie, zwinnie i stabilnie po różnych nawierzchniach.Znakomicie tłumi nierówności, ale potrafić wychylić się mocno przy szybkim pokonywaniu zakrętów i dużych nierówności.
4,0
~Subaraczi
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
4x4 i cisnie elegancko. Nigdy nie zdarzylo mi sie jeszcze , zeby podczas jazdy czy ruszania, zapalila sie lampka kontroli trakcji. Fajnie sie prowadzi, moze to przez niski srodek ciezkosci (boxer)
5,0
~Paweł
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Kto nie ma Subaru nie wie póki nie spróbuje. Spróbuje pomyśli że tak samo jak w każdym innym, przesiadzie się z powrotem do innego i wtedy widać różnicę.... Rewelacyjne
5,0
~Grondal
Subaru Forester III
Terenowy 2.0 150KM 110kW
Najlepsze słowo to WŁAŚCIWY, czyli taki jak ma być. Trzyma sie drogi rewelacyjnie, prowadzenie jest pewne. Kierowca ma pełną kontrole nad pojazdem w każdych warunkach pogodowych.
Subaru Forester III