Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Forester III

Piotr, 9 lat temu
Silnik 2.0D 147KM 108kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 76 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Subaru Forester III 2.0D 147KM 108kW 2009-2012 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : klei sie ziemi, nisko osadzony silnik bokser i 4X4 robi swoje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
Inne : brak
Zawieszenie : łaczniki stabilizatorów co 25 tys. trzeba wymieniać
4,0
Całokształt
przyjemność z jazdy, po śniegu do wyciągu narciarskiego zawiezie, po polu pojedzie
Wrażenia
5,0
Silnik
przy takiej masie, napędzie stałym 4X4 super, a jak pamiętamy o hamowaniu silnikiem pali mniej niż lanserskie hybrydy i to znacznie. Nigdy nie miałem problemów z filtrem cząstek stałych
3,0
Skrzynia biegów
tu Subaru dało ciała,wchodzi ciężko zwłaszcza w redukcji z III na II jednak jest chyba niezniszczalna. 6 bieg wycisza silnik, ale nie zmniejsza zużycia paliwa, tak mi się zdaje
5,0
Układ jezdny
samochód jedzie jak po torach, w zimę sieje postrach jak się wyprzedza zwłaszcza na lodzie :-), a przy hamowaniu nieubłagane zasada bezwładności,Opony zimowe zakładam, ma to wpływ na drogę hamowania
Komfort
4,0
Widoczność
dwa zewnętrzne ogromne lusterka są super, wsteczne wewnętrzne tez ok.Maska trochę przydługa, ale ten typ i każdy SUV tak ma, sprawa przyzwyczajenia.
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki, wygodna kierownica, dobrze leząca w dłoniach, na szczęście normalny hamulec w normalnym miejscu usytuowany, podłokietnik w odpowiednim miejscu ze zachowkami w środku, fotel kierowcy w moim egzemplarzu nie posiada regulacji krzyżowej, a przydałaby się
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
dłuuuuugo się nagrzewa, klima chyba szybciej reaguje, a opuszczenie okna w dół na chwile przewietrza momentalnie samochód, Wielki szyberdach posiadam, fajny wynalazek jak słońca nie ma, a jest gorąco na dworze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 191 wzrostu i nie narzekam, pomimo szyberdachu. Szkoda że nie ma regulacji wysokości fotela pasażera z przodu, niższy ledwo widzi do przodu. Z tyłu ok.
4,0
Wyciszenie
ciszej niż w VAG, lecz przy mrozie trochę deska trzeszczy. Do zawieszenia zastrzeżeń nie mam.Przecież ma sztywne zawieszenie bo musi.Wolę takie niż pływanie łódką na czterech kołach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autoryzowane stacje w całej Polsce mają ten sam cennik ( drogo), po gwarancji jeżdżę do zaprzyjaźnionych , rzetelnych warsztatów na przeglądy.Koszty niskie. Nic poważnego nie naprawiałem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena optymalna, samochód o takich walorach jest wart takiej ceny. Bezpieczny, wygodny, nie zawiódł mnie nigdy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy tym przebiegu nie powinno być nawet drobnych usterek, może po za łącznikami stabilizatorów 3 X wymieniane. 1 żarówka postojowego przód była wymieniona i nic więcej, Chyba potencjometr w pedale przyspieszenia zaczyna mi szwankować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy tym przebiegu nie powinno być poważnych usterek i ich nie miałem w tym samochodzie. 76000 km to niewiele

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0D 147KM 108kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Subaru Forester III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Subaru Forester III