Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza II (60) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 42 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Wymiana łożysk to norma po 150k przebiegu, ale nie jest to absurdalnie droga naprawa. Dodatkowo mój warsztat wykonał tą naprawę w 2 dni z wcześniejszą rezerwacją terminu. Jeśli usłyszy się wycie dobiegające spomiędzy foteli to od razu należy się zapisać do mechanika a nie będą nas czekać dodatkowe wydatki. Biegi wchodzą z bardzo przyjemnym 'klikiem'. W wersji 5-biegowej na autostradzie auto osiąga 4 tysiące obrotów, co jest na pewno słyszalne,...
3,0
~Andrzej
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Jeśli chodzi o skrzynię biegów to w IMPREZIE jest średnio.Kiedy olej w skrzyni biegów jest zimny biegi wchodzą ciężko.Przy \"siłowej\" zmianie biegów pojawiają się zgrzyty, trzeba wypracować metodę zmiany biegów na dwa razy najpierw ok 70 proc. siły następnie ok 30 proc.Do płynnej i szybkiej redukcji (przy wysokich obrotach) proponuję zastosować między-gaz (wtedy nie szarpie sprzęgło)a po redukcji mamy wystarczająco mocy do zaplanowanych...
1,0
~niedoszlyrajdowiec
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
przez 70 tys km mojego uzytkowania zajezdzilem dwie skrzynie ,a mianowicie:pierwsza skrzynia zaczela wydawac strasznie dziwne odglosy podczas zwalniania pomyslalem ze byla felerna i wymienilem ja na zupelnie nowiutka a ta po okolo 20 tys km zaczela wydawac takie same dzwieki,pewnie by bylo wszysko ok gdybym tak nie meczyl tego samochodu ale przeciez po to sie kupuje wrx zeby se poszalec
5,0
~wbprus2@op.pl
Subaru Impreza II
Kombi 2.5 AWD 300KM 221kW
mamy wprawdzie w tym (wyjatkowo POjezdzie) i w syna WRX skrzynie M- ale jak wszystko co produkuje Heavy Industree- jest to doskonale (nieomal)!Zreszta narazie zbyt malo mil (43K mile )przejechalismy by oceniac dlugodystansowo! faktem,jest ze dzieki elastycznosci silnika =mozna jezdzic nawet w miejskim ruchu wysokimi biegami co zwieksza ekonomicznosc jazdy!!
4,0
~Paweu
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
W porządku. Tak po prostu. Podczas zwykłej jazdy po kajzerki do sklepu sprawuje się bardzo dobrze. Gdy jednak załączymy turbo dla ubogich (czytaj: reduktor) i chcemy trochę poszaleć i powachlować gałką, okazuje się, ze skrzynia mogłaby być bardziej precyzyjna.
3,0
~Cezor
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Przydałaby się szóstka. W trasie na autostradzie osiągając maksymalna dozwolona prędkość jest całkiem głośno. Świetna sprawa jest reduktor, który w zimę mocno pomaga. Ciężko wchodzącą jedynka i wstek w tym modelu to standard, da się przyzwyczaić.
5,0
~Marcin
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX STI Turbo 280KM 206kW
W Sti jest bardzo dobrze. W zimie trudność przy niedogrzanym silniku we wbiciu 2 lecz mija to po pierwszych km. Rozsądni nie czubkują nie zezgrzewając pieca więc tak widać musi być. Poza tym poezja skrzynia krótka dobrze zestopniowana
3,0
~loopoos9@yahoo.com
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Po 90tyś. km zaczynam słyszeć dziwne dźwięki na 4 i 5 biegu na niskich obrotach- chyba coś się zaczyna...dobrej opini te skrzynie nie mają i ja się z tym zgadzam. Krótki skok, precyzyjne przełożenia, twarde sprzęgło- kwestia przyzwyczajenia.
4,0
~Eryk
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Skrzynia biegow nie jest tak dokladna jak w VW GTI, czy Acura Integra. Daje poczucie taniej ale nie tandetnej. Duzo pomaga instalacja "short shifter" przelozenia sa o okolo 40% krotsze, w rezultacie jedzie sie o wiele plynniej.
Dziennik kosztów dla Subaru Impreza II
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
10,5
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Kamil
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Auto ma automatyczną skrzynie biegów z trzema trybami pracy (Power, A/T i Holder ) pracuje bez problemów tryb Power zapewnia wbrew wielu naprawdę dynamiczną jazdę jak na tak mały silnik z napędem 4x4
Subaru Impreza II