Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy III (32) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kropi
Subaru Legacy III
Kombi 2.5 156KM 115kW
Jeremy Clarkson twierdzi, że każdy miłośnik motoryzacji przynajmniej raz w życiu powinien posiadać Alfę Romeo. Ja dodam, że powinien też sprawić sobie auto z silnikiem typu boxer. Moc jest w miarę równomiernie oddawana od 2500 rpm, a im wyżej tym ciekawiej. Silnik jest doskonale wyważony, w pozycji N praktycznie nie czuć drgań. W wersji manualnej zdarzało mi się odpalać pracujący silnik, automat przenosi część drgań na drążek. Do tego ładny...
5,0
~FifaRafa
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
2 litry/125 KM w automacie Zalety: + wysoka trwałość i idiotoodporność + automat zapewnia długie przełożenia, czyli 3000 obrotów przy 125 km/h, rewelacja przy wszystkich 5-biegowych manualach + mimo stałego 4x4 wraz z automatem rozsądne spalanie + nadaje się do LPG Minusy: - bez deptania słabo przyspiesza ale to do przewidzenia. - bokser - nie każdy chce naprawiać, a części kosztują. Tak, są zachwalane z wielu powodów ale mają swoje...
4,0
~janez
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Jest bardzo dobrze o ile ktoś kto go kupuje nie zapatrzył się za długo na Imprezę WRX ;) To ciężkie kombi z napędem na 4 koła i generalnie 125 KM to takie przyzwoite minimum. Jeżeli cche się nim przycisnąć to trzeba trzymać silnik w wysokim przedziale obrotów. inna sprawa, ze nie trzeba g katować by jeździć szybciej niż inni. Przyśpiesza się w zakrętach, tam gdzie wszytskie przednionapędówki zwalniają i zaczynają walkę o życie ;)
4,0
~Kario
Subaru Legacy III
Sedan 2.5 156KM 115kW
Malo mocy jak na 2.5 litra. Dosc przestarzala konstrukcja OHC (jeden walek na glowice), brak hydraulicznej kompensacji luzow (ale regulacja co 100tys km, za 250 zlotych - tyle, ze trzeba to dobrze zrobic), kable wysokiego napiecia, brak zmiennych faz rozrzodu. Jednak aluminiowa konstrukcja oraz aluminiowe tloki i duza zywotnosc rekompensuja kiepskie jak na pojemnosc osiagi.
5,0
~szurpit8
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Fakt, na auto o tej wadze i napędzie 4x4 silnik wolnossący 2.0 to trochę mało - przynajmniej w tej generacji 125 KM. Oczywiście w zupełności wystarcza do dynamicznego poruszania się na mieście i na trasie, to WolnySSAK z def - do normalnej jazdy ;) Jak się go pokręci na wyższe obroty to daję pojęcie o charakterystyce SUBARU i sporo frajdy.
5,0
~Marcin
Subaru Legacy III
Kombi 2.5 156KM 115kW
Fantastyczna jednostka napędowa, piękny- chociaż dobrze wyciszony dźwięk silnika powyżej 3tys. obr/min. To jeden z niewielu silników czterocylindrowych z tak \"rasowym\" brzmieniem. Silnik bokser bardzo szybko osiąga właściwą temperaturę. Elastyczność całkiem nieźle, czuć moc od 3tys. obrotów.
4,0
~Dawid
Subaru Legacy III
Sedan 2.5 156KM 115kW
Engine name EJ20 Max power, hp 280 Max power RPM, rpm 6500 Max torque, kg*m 35 Max torque RPM, rpm 5000 Engine type horizontal opposite 4 cylinder DOHC16 valve air intercooler twin turbo Engine additional info Charger Fuel High octane premium gasoline
5,0
~chriss1971
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Wolnossący Boxer - ktoś słyszał ten dźwięk , nie ??? żałujcie, a jak macie znajomego z Subaru, skorzystajcie z okazji i przejeździe się - wrażenie niezapomniane. Tak mruczeć może TYLKO Subaru.
4,0
~Fan subaru
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
cóż , silnik bokser, wspaniały dźwięk , mam auto od 1,5 miesiąca i jeszcze nic się nie dzieje i raczej nie powinno się dziać , bo to nie jest moje pierwsze subaru i wiem że są dobre
4,0
~mztom
Subaru Legacy III
Sedan 2.0 125KM 92kW
Silnik ma bardzo fajny przebieg momentu obrotowego praktycznie od 2 tys. obr można już ładnie przyspieszać a od 4 tys. to już super ciągnie szkoda tylko ze do 6 tys. i nic wiecej
Subaru Legacy III