Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Kombi (77)

Pokaż filtry
4,0
~koń`czynka
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Auto jak dla mnie było by rewelacyjne gdyby nie silnik. Ale o tym we wrażeniach o silniku. Układ napędowy to bajka. Można śmigać w deszczu czy śniegu i nie martwić się o to czy wylecimy z zakrętu czy nie. Oczywiście bez przesady, ale faktycznie przez 5 lat użytkowania Subaru bezbłędnie zachowywało się w zimie. Tego nie da się opisać, momenty kiedy wchodzi się w łuk na rondzie osiedlowym, czy podjazdy na nieodśnieżonych drogach po za miastem....
2,9
~mateusz_szymański
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Samochód bardzo przyjemny i ciekawy, napęd 4x4(stały) daje nam niekiedy wielkie bezpieczeństwo o czym można się przekonać w najmniej oczekiwanych momentach. Japoniec jak japoniec, mógłby mieć troszkę ekskluzywniejsze wyposażenie wnętrza, natomiast jest wystarczająco podstawowe. Na spokojnie daję rade nie jednej BMW lub Mercedesowi. Polecam!
4,6
~DarQ_
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
To moje pierwsze Subaru, miałem masę aut ale Subaraka jako jeden z niewielu darzę uczuciem :) Obok tego samochodu nie da się przejść obojętnie, cieszy właściciela od momentu trzymania kluczyka, czy patrzenia na Logo :) Marka od zawsze otoczona jest mityczną legendą, która o dziwo w większości budzi pozytywny wydźwięk. Kiedyś usłyszałem że jeśli zaparkujesz auto i odchodząc nie obejrzysz się to nie jest dla Ciebie, coś w tym jest. Bezramkowe...
4,3
~Leszek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Na wstępie auto z silnikiem 2.0 137 KM wybór celowy z uwagi na montaż i obsługę instalacji LPG. Auto sprowadzone ze Szwajcarii przy przebiegu ciut ponad 202000. Zawsze byłem zafiksowany na subaru więc ocena może być subiektywna. Rozważałem Imprezę lub bardziej Forestera, a skończyło się na Legacy Kombi. W Foresterze jest lepsza widoczność siedzi się wyżej jednak jest jak dla mnie za "ciasny" i nie mam potrzeby często zjeżdżać z...
2,7
~x-men
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
plusy:trakcja (jedzie faktycznie jak tramwaj po szynach), chociaz na jezdzie testowej superbem ten sam zakret przy predkosci ok 110km/h wydawalmi sie latwiejszy? minusy: cala reszta , g...ne plastiki, silnik przy 89tys padl, podobno panewki na wale, lakier chyba wodny,na c zrnym sa takie swirle ze nie wiem juz czy to czarny czy hologram, malobezposredni ukl kierowniczy, no i to cholerne sprzeglo-jak kupilem to rozpetala sie afera lacznie z...
4,1
~cyckocholil
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Minusy związane z działaniem skrzyni i elektroniki, rekompresując właściwości jezdne, wyważenie, rozkład sił napędowych, reduktor. Po prostu wsiadasz i chcesz jechać.
5,0
~Tomek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Jak ktos bedzie czytal to moze sie wydawac ze naslodzilem, ale tak nie jest. 4 lata jazdy. 100000km. Znam te auto na pamiec. Auto doslownie stworzone na trasy, autostrady. Piekna swobodna jazda. Najlepszy naped na 4 kola w osobowym aucie. Zima nie ma rownych. Ktos kto lubi palic gume bedzie zawiedziony bo tym autem sie chyba nie da zerwac przyczepnosci przy starcie. Podstawowa wersja, ale bogato wyposazona. Ponadczasowy wyglad, o wiele lepiej...
4,6
~Rafał G
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Bardzo pozytywny popis Japońskich inżynierów. Widać, że samochód jest zaprojektowany aby zawstydzić renomowane europejskie marki (np. BMW). Solidność wykonania, niesamowity napęd, i niezawodność to jego największe atuty. Przy tym jest to wilk w owczej skórze, nawet w dyskretnej wersji kombi prowadzeniem daje wiele radości posiadaczowi. Maszyna z którą kierowca zżywa się w czasie prowadzenia, a mruczenie silnika słyszy w głowie nawet w nocy....
4,8
~raphael4
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik mojego Legacy ma 165KM. Były trzy wersje silnika 2.0 w tej generacji Legacy. Stary SOHC o mocy 137KM, nowszy DOHC ze zmiennymi fazami rozrządu (AVCS) i mocą 165KM, i ten sam silnik wykastrowany w 2007 (po liftungu) do 150KM - tylko po to aby zdystansować go od posiadającego tę samą moc silnika 2.5. Szkoda, że nikt z autocentrum nie pomyślał o umieszczeniu wszystkich wersji, gdyż mają zupełnie odmienne charakterystyki i przebieg momentu...
Dziennik kosztów dla Subaru Legacy IV Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
11,4
l/100km
11,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,2
~cubikon
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Napęd, napęd i jeszcze raz napęd!!! To jest coś co wybija Legacy ponad całą rzeszę innych samochodów w tej klasie. Bajka i niesamowita frajda zimą. Szkoda, że z tego silnika nie wyciśnięto więcej momentu obrotowego. Brakuje mi tez regulacji wysokości siedziska pasażera. Przyjemność z prowadzenia przy dźwięku świetnego boxera moim zdaniem to rekompensuje
Subaru Legacy IV Kombi