Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Kombi (49) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rafał G
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Trzeba schować między bajki wszystkie mity o niebotycznym spalaniu samochodów tej marki. Przynajmniej w tej wersji z tym silnikiem, utrzymuje się na bardzo przyzwoitym poziomie. Przede wszystkim dlatego, że jest to jedna z nowocześniejszych jednostek Subaru (DOHC ze zmiennymi fazami AVCS), średnie spalanie w cyklu mieszanym oscyluje w granicach 8-9 litrów benzyny co jak na tak dynamiczne auto z napędem na 4 koła, jest wynikiem rewelacyjnym....
4,0
~raphael4
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Zużycie paliwa wbrew obiegowym opiniom nie jest takie duże (przynajmniej w modelach z tym silnikiem). Na początku rozważałem montaż instalacji LPG, jednak gdy zaobserwowałem jego stosunkowo umiarkowany apetyt na paliwo uznałem, że szkoda zachodu. Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie gdy zauważyłem mniejsze spalanie niż w moim starym Nissanie Primera Kombi z silnikiem 1.6i o_O. Części do Subaru są dość tanie i łatwo dostępne, co jest drogie to...
3,0
~cyckocholil
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Nie oszukujmy się w prawdzie na rynku jest coraz więcej zamienników to jednak subaru jest w Polsce marką niszową dla koneserów, znawców tematu. Powoduje to że jest mało części zamiennych i firm mających je w swojej ofercie. Jednak części te mimo iż droższe to jednak solidniejsze i na dłużej starczają pod warunkiem że to nie najtańszy chiński zamiennik. Bzdurą jest opinia o padających sprzęgłach, wszystko jest poprawnie wyliczone i...
5,0
~Wasiu
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Kolejny raz wzór do naśladowania. Samochód ktory ma 350 nm mocy (sprawdzcie, to jedyny 2.0 TD o takiej mocy!), napęd na 4 kółka (stały, nie jakieś tam sprzęgło haldex) to spokojnie można zejść na trasie poniżej 6 litrów. Ja jeżdze więcej po mieście i moje średnie spalania to 7,2 litra. Oczywiście jak będzie non stop goniony to spali więcej, ale nigdy nie przekroczycie 9-10 litrów nawet przy mega agresywnej jeździe. Ogólnie- ideał!!! Pali...
4,0
~docur
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Trasa po Polsce - 8.5-10.5 l/100km, miasto 12-13 l/100km, autostrada niemiecka 150km/h - 11 l/100km (4os. pełen bagażnik, duży box na dachu). Oczywiście non-stop korek to i do 15l/100km dojdzie. Jak na 4x4 całkiem nieźle, jak na kombi rodzinne sporo. Ceny przeglądów - jak inne japończyki, ale raczej bez szaleństw (w sensie że niedrogo). Jak naprawy to nie wiem jest na gwarancji. Generalnie kalkulowałem dokładnie koszty przed zakupem,...
5,0
~Tomek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
To co mi komputer pokazuje to jest czesto 6,0 jesli chodzi o szybsza trase, a w miescie wzrasta nawet do 6,6. Zima mysle ze o litr mozna zwiekszyc bo az chce sie szybciej latac takim autem zima. Jak na auto ze stalym napedem na 4 kola i taka wielkoscia mysle ze jest doskonale. Przy jezdzie 90km/h mozna zejsc ponizej 5 litrow, ale kto tak jezdzi? Naturalna i bezproblemowa predkosc uwazam ze wynosi 120km/h w trasie i wtedy tak jak pisalem kolo...
5,0
~Leszek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Ceny porównywalne kompletny markowy rozrząd + pompa+ wymiana 1000 pln. pasek ma ponad 2 metry długości. tulejki stabilizatorów komplet na tył 140 pln, układ wydechowy bez katalizatora 350 pln. Po zamontowaniu instalacji gazowej IV generacja koszt paliwa są śmiesznie niskie minimalnie to 7,4 LPG a max w mieście jak często wchodzi na czerwone pole to nawet 17 litrów średnio miasto to 11 - 12 litrów LPG czyli lepiej niż akceptowalne
5,0
~Tomek w-wa
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Pełne zaskoczenie. Wyjątkowo ekonomiczny. W dłużsej trasie (350 km) udało mi sie zejść przy emeryckiej jeździe 2 osobami na pokładzie i mocno załadowanym bagażnikiem do niewiarygodnie niskiej wartości 4,8l/100. Ta sama trasa z powrotem przy dużym ruchu, częstym wyprzedzaniu i prędkości max 130-140 5,8. Stała prędkość ok. 140 km w bardzo długiej trasie na autostradzie (3000 km do Włoch i Docieraniu silnika) 6,8. Miasto 7,4-8,2.
3,0
~Mirek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Części raczej trudno dostępne, albo niedostępne. Problem w tym, że niektórych detali nie załatwi się nawet w ASO :(. Co do ceny, to chyba średnio. Jeżeli ktoś jeździł Skodą, to będzie narzekał. Jeżeli Porsche, to będzie odczuwał za duży ciężar portfela. Powiedział bym, że części są średnio drogie. Oczywiście nie jest to auto dla osoby chcącej żeby samochód kosztował jak najmniej.
1,0
~mateusz_szymański
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Bardzo się zawiodłem odnośnie spalania, przy spokojnej jeździe w mieście nie zdołałem zejść poniżej 14l/100km, natomiast przy depnięciu i ulicznych zabawach potrafi skoczyć nawet do "30l/100km"!!! Jeśli ktoś ma zamiar kupić subaru musi liczyć się z tym, że nie każdy mechanik zdoła "naprawić" Boxera i sam boxer nie jest tanim w eksploatacji silnikiem.
Subaru Legacy IV Kombi