Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Kombi (56) - Silnik

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~raphael4
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik mojego Legacy ma 165KM. Były trzy wersje silnika 2.0 w tej generacji Legacy. Stary SOHC o mocy 137KM, i nowszy DOHC ze zmiennymi fazami rozrządu (AVCS) i mocą 165KM, i ten sam silnik wykastrowany w 2007 (po liftungu) do 150KM. Szkoda, że nikt z autocentrum nie pomyślał o umieszczeniu wszystkich wersji, gdyż mają zupełnie odmienne charakterystyki i przebieg momentu obrotowego. Właśnie moment obrotowy jest najfajniejszy w nowszym silniku....
5,0
~PETTER PO RAZ 2
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Na temat marki niech się nie wypowiadają tzw.pseudo experci !!!!!!!!!!!!!! natomiast osoby które piszą o awaryjności Legacy...no cóż....na 2 raz niech prześwietlą auto przed zakupem bo normalną koleją rzeczy jest,że auto powypadkowe lub popowodziowe będzie awaryjne!!!przestrzegam przed kupowaniem wersji amerykańskich =bardzo często są popowodziowe oraz posiadaja słaby układ hamulcowy !!!! Mój egzemplarz kupiłem w salonie SUBARU z...
4,0
~cyckocholil
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik słaby tylko 137KM ale taki chciałem bo najlepszy pod gaz, kombi kupiłem dla rodziny żeby się wyszaleć mam motocykle więc przyspieszenia w puszkach mnie nie podniecają. Jest to silnik w zupełności wystarczający do sprawnego poruszania się tym samochodem, kiedy trzeba podpieram się reduktorem jak się go umie odpowiednio wykorzystać bardzo pomaga. Od zawsze jeździłem boxerem więc ten nie zrobił na mnie wrażenia, w każdym razie szanują...
5,0
~Rafał G
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik w wersji 2.0R (165KM) zdecydowanie najlepiej pasuje do tego samochodu. Mimo napędu wszystkich kół samochód nie jest ciężki więc 165 koni mechanicznych w zupełności wystarcza do dynamicznego przemieszczania się, zarówno w mieście jak i na trasie. Silnik bije kulturą pracy, i brzmieniem wszystkie inne jednostki 4-cylindrowe. Tak naprawdę ciężko znaleźć punkt odniesienia, gdyż silniki typu boxer produkowane przez Subaru są naprawdę...
3,0
~koń`czynka
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
Dla mnie ten silnik to dramat, non stop problemy. Zacznę że przy jakiś 150 tys. zaczęły się problemy z falowaniem obrotów. Oczywiście tysiąc mądrości różnych mechaników, aż w rezultacie skończyło się na regeneracji głowic. O kosztach nie piszę, wiadomo trzeba się liczyć z tymi jeśli jeździ się bokserem. Niestety regeneracja nie pomogła, falowanie nadal występowało i na benzynie i na LPG. Czyszczenie i adaptacja przepustnicy, w końcu wymiana na...
5,0
~DarQ_
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 165KM 121kW
2,0 boxer 165 kuni bez turbo, liczyłem na troche więcej mocy, oczywiście do normalnego przemieszczania się wystarcza, no ale PAAANIE toż to Subaru:P Z tego co pamiętam mam EJ204, kupno rozrządu do tego dziwaka przysporzyło nie lada problemów -pamiętam że w tym modelu było masę kombinacji, sama pompa wody mogła wystąpić z pojedyńczym krućcem, podwójnym równoległym i chyba podwójnym przeciwległym:P Generalnie silnik caculko, nie żre przesadnie...
4,0
~Leszek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik EJ20 czyli klasyczny boxer 2.0 jazda przy 2000 obr/min na 5 biegu nie stanowi żadnego problemu (tylko raczej koło dwu-masowe nie lubi "dołu"). Nie spodziewałem się takiej elastyczności w benzynie. 2300/2400 obr/min na tempomacie ustawione 100 km/h 3000obr/min to ciut ponad 120 km/h. Od 3000 płynnie wkręca się do odcięcia 7500 obr/min czyli prawie do końca skali która kończy się na 8000 obr/min. Na drugi biegu auto bez...
5,0
~Tomek
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 TD 150KM 110kW
Silnik pracuje bardzo ladnie. Na trasie nie ma problemu z wyprzedzaniem. Na 5 biegu z 90km/h tez dobrze sie zbiera. Elastycznosc jest super. 350Nm jednak swoje robi, nawet mimo tego ze musi napedzic 4 kola. Silnik co pare tysiecy km wpada w \"pewne wibracje\", ktore kalibruja silnik, wiec nie ma strachu ze cos sie dzieje. Oleju nigdy nie dolewalem, nawet po trasie 1500km z jednym przystankiem. Zima dlugo sie grzeje silnik, no i przy duzych...
4,0
~cubikon
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Moc jest :) (165KM a nie 150 jak podaje portal AC), brakuje momentu :( ... auto świetne przyśpiesza w trasie, wyprzedzanie to bajka. Niestety ledwo 180Nm momentu to za mało na dynamiczne poruszanie się po mieście. Zanim się tego boxerka rozkręci to minie sporo czasu. Dynamika \"startowa\" na poziomie 1.6 VVTi Corolli. Na szczęście ja jestem przyzwyczajony do japońskich wysokoobrotowców więc wachlowanie biegami mi nie obce. Dźwięk boxera bije...
4,0
~Magdzik
Subaru Legacy IV
Kombi 2.0 i 16V 150KM 110kW
Silnik pracuje kulturalnie pięknie mruczy zwłaszcza na wyższych obrotach.Aha tu małe sprostowanie moje auto jest z 2006 roku po liftingu więc moc zwiększono do 165 km.Dynamika wystarczająca choć mogłby być nieco bardziej dynamiczny.Ogólnie bezproblemowa jednostka.Aha co Najważniejsze została założona instalacja LPG firmy (BRC) jeżdżę na niej dopiero 4 miesiące i jak narazie jest bez problemu i mysle że tak będzie, a na stacji jak fajnie!
Subaru Legacy IV Kombi