Szukaj

Lista ocen Suzuki Ignis II (60) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Emill
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 DDiS 70KM 51kW
Tu jest nieźle jak na diesla. Mam jeszcze dwa auta które są większe i też w diesel ale na pewno są głośniejsze. Powyżej 120 km lub jak przekroczymy 2500 - 3000 obrotów zaczyna się robić głośno i na dłuższej trasie męczące. Denerwujące są natomiast wewnętrzne plastiki, a zwłaszcza tylna półka która na dziurach podskakuje i skrzypi i trzeszczy.
2,0
~Waldemar Kowalczyk
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Samochód jest zbyt głośny. Dokonałem wyciszenia poprzez uzupełnienie na całej podłodze od grodzi silnika, aż do tylnego zderzaka mat wygłuszających. Wysciszyłem również matami tylną klapę oraz tylne powierzchnie boczne. Po naklejeniu tych mat samochód jest znacznie cichszy. Do prędkości 140 można swobodnie rozmawiać i nie trzeba zgłasniać radia.
3,0
~luis
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.5 i 16V 4WD 99KM 73kW
Tu mogłoby być lepiej, autko jest wysokie i hałasuje karoseria, relingi /wiatr/, opony ale silnik tylko jak się go wyżej kręci/ z tym że kultura pracy jest ok/ no ale takim autem raczej nie pędzi się powyżej 120, a do tej prędkości jest w miarę ok, piątka to faktycznie jak ktoś napisał nadbieg i autko na nim fajnie goni
4,0
~wikr biuro@rubit.koscianpl
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Przy normalnej jeździe t.j. miejskiej i sosowej do 100km/h głównym hałasem jest szum opon. Przy większych szybkościach słychać oprócz opon również warkot silnika i szym wiatru opływającego karoserię. Nie jest to jednak hałas uciążliwy i podobny był przy jeździe scenikiem.
2,0
~PepeszaPL
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.5 i 16V 4WD 99KM 73kW
W samochodzie jest ewidentnie głośno. Wyraźnie słychać wszystko od szumu tylnego mostu po luzy na zawieszeniu ;) Ma to swoją zaletę - nie da się nie zauważyć sygnałów sugerujących wymianę elementów ukłądu amortyzacji i zawieszenia ;)
2,0
~Wojtek
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.5 i 16V 99KM 73kW
Największy minus auta . Do 100 km da się żyć potem huk. Gdyby lepiej go wyciszyli byłoby o niebo fajniej. Po za tym dziwne trzaski i dźwięki karoseri zwłaszcza w ciepłe dni. Spasowanie nieciekawe.
4,0
~manolo.stach@op.pl
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Pod wzgedem halasu silnika jest calkiem niezle lecz jezeli chodzi o szum wiatru przy szybszej jezdzie to nie jest juz tak dobrze. Przy dluzszej trasie staje sie to uciazliwe i musze podkrecac glosnosc radia.
4,0
~Mlody
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
Do ok 4 tysięcy obrotów, bardzo cicho, powyżej 4 już sie robi głośno, ale znośnie. Przypominam, ze mamy do czynienia z samochodem do ok 12 tysiecy z rocznika 2003 - 2007
4,0
~Michał
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
Nie jeżdzę szybko, więc mi to nie dokucza, ale przy wyższych obrotach troszkę słychać silnik. Przy normalnej jeździe jest ok. Zawieszenie jest głośne na poprzecznych nierównościach.
Dziennik kosztów dla Suzuki Ignis II
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,4
l/100km
7,8
l/100km
9,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Dario
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Dieselek wydaje sympatyczny pomruk, przy niskich obrotach dobrze przyspiesza wiec nie ma potrzeby wkręcania go na wysokie obroty, a dopiero wtedy zaczyna go być słychać
Suzuki Ignis II