Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting (43) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Do około 120-130 km/h jest całkiem cicho. Powyżej tej prędkości zaczynają się szumy powietrza. Również dość słyszalne są np. uderzenia małych kamyczków w nadkola. Porównywałem w czasopismach i testach wyniki pomiaru hałasu przy prędkościach 0/50/100/130 w kilkudziesięciu współczesnych samochodach różnych marek i muszę powiedzieć, że S-Cross pod względem wyciszenia kabiny plasuje się dokładnie w środku stawki. Nie odstaje od konkurencji, ale...
3,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Wyciszenie mogłoby być lepsze. Dopóki poruszamy się dość spokojnie korzystając z zalet silnika z turbo, mającego niezły moment na niskich obrotach, jest dość cicho. Silnik zaczyna być głośny od około 4 tys. Razi tylko bardzo słabe wyciszenie okolic nadkoli, wyraźnie słychać szum od kół - ktoś tutaj zaoszczędził. Szumy wiatru mimo dość wysokiego nadwozia okazują się całkiem akceptowalne nawet do 120 km/h. Przy prędkościach autostradowych...
3,0
~Marek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Tutaj jest faktycznie słabo, ale wiedziałem o tym już przed zakupem. Jeśli ktoś lubi sobie pogadać, przy prędkościach autostradowych może mieć dyskomfort, ale radio czy muzykę dobrze słychać. Mogło by być lepiej ale auto nadrabia innymi walorami.
4,0
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Całkiem nieźle. Do autostradowych 140 silnik pracuje ok, powyżej zaczyna się robić mniej przyjemnie. Wyciszenie szumu powietrza niestety średnie, im szybciej tym głośniej. Dłuższa trasa ze 140 na liczniku może trochę zmęczyć dźwiękowo.
3,0
~auber
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
I tu kolejne rozczarowanie,bardzo słabe wyciszenie kabiny,cienkie szyby oraz wytłumienie drzwi i dachu,w efekcie wrażenie ze nawet słaby deszcz w środku urasta do wielkiej ulewy,no ale cóż za te pieniądze trzeba było jakoś przyoszczędzić na materiałach
3,0
~blumeck
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
W tej kwestii mogłoby być zdecydowanie lepiej. W aucie da się rozmawiać, ale przy gorszej nawierzchni lub przy jeździe autostradą rozmowa rozmowa musi być nieco głośna. Wytłumienie z komory silnika jest całkiem prawidłowe.
5,0
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Bez zastrzeżeń. Niektórzy narzekają, że powyżej 140km/h jest głośno. Proponuję jeździć do 120km/h. Ekonomicznie i ekologicznie. A chwilowe prędkości przy np. wyprzedzaniu 160km/h i większym hałasie można jakoś przeżyć :)
4,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Ludzie co wy gadacie że to auto jest słabo wyciszone wyciszenie jest jak w każdym samochodzie przy 140 owszem jest troszkę głośniej niż w bravo za to zabrałem 1 gwiazdkę ale bez przesady da się normalnie rozmawiać
5,0
~DeWertus
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Największy komfort jest do prędkości 100 km/h, do 130 km/h jest ok, potem hałas gwałtownie rośnie ale to nie jest hałas od silnika tylko szumy opływu (samochód jest wysoki to i ma co szumieć).
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Polo
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Kabina mogłaby być lepiej wyciszona. Do 130 km/h jest przyzwoicie potem słychać szum wiatru w okolicach szyb i przednich słupków. Niestety wszystkie wyższe samochody (crossovery czy SUV-y) tak mają.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting