Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Adam, 7 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika
5,0
Całokształt
Samochód dobrze wyposażony z nawigacją , automatyką świateł i wycieraczek w cenie praktycznie premium. . Dość obszerny dla rodziny 2+1 . Idealny do miasta łatwe parkowanie przy kamerze cofania i czujnikach przód i tył.
Wrażenia
5,0
Silnik
Przyspieszenie jest tylko 11 sek. ale turbina na niskich biegach daje dużą przyjemność z przyspieszaniem tego auta.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. Pracuje płynnie nie odczuwam żadnych zacięć.
4,0
Układ jezdny
Dosyć sztywny co przy większych nierównościach niestety czuć . Natomiast brak jakichkolwiek stuków z zawieszenia.
Komfort
4,0
Widoczność
Trzymanie na boki siedziska dosyć twarde co daje odczucie uciskania ud. Z czasem powinno być lepiej kwestia dopasowania boków do kierowcy. Jazda ze względu na zawieszenie trochę nieprzyjemna jak trafimy na " pralkę ".
5,0
Ergonomia
Wszystko ok . Pozycja za kierownicą , rozmieszczenie wskaźników i oczywiście widoczność.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę czuć ciągle zimne powietrze na uda przy ogrzewaniu. Nie wiem dlaczego.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy wzroście 170 do 180 powinno być wszystko ok. Dla mnie przy wzroście 170 jest dobrze.
4,0
Wyciszenie
Cicho w środku nawet przy prędkościach autostradowych chociaż bardzo lekkie nie dojście szyby do pełnego zamknięcia o nawt skok docisku powoduje nieprzyjemny hałas na autostradzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście spal dużo więcej niż podaje fabryka. Dotyczy korków. Auto start stop staram się nie używać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę Premium z dodatkowym wyposażeniem jest wszystko . Brakuje systemu automatycznego hamowania w celu uniknięcia kolizji. ( tzw. radar ) i adaptacyjnego tempo matu. W tej wersji wyposażenia niedostępne nawet za dopłatą. Jest zwykły tempomat .
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting