Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Jędrzej, 4 lata temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Wygląd, duża ilość miejsca.
Silnik : Bardzo dobra dynamika.
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto do codziennego użytku i wyjazdu na wakacje, o ładnym wyglądzie - szczególnie grill, dużo miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasażerów, wystarczający bagażnik, silnik 1,0 o bardzo dobrej dynamice. Bardzo dobrze się prowadzi. Super reflektory ledowe. Przystępna cena za niezłe (średnie - przyzwoite) wyposażenie. Wysokie zawieszenie daje komfort parkowania bez oglądania się na wysokość krawężnika.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dobra dynamika jak na 1,0. Mógłby nieco mniej spalać (zimą po przejechaniu 7 tys. w jeździe bardziej miejskiej) średnio 6,6 l/100 km.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą nieźle, ale mogłyby wchodzić bardziej miękko.
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze się prowadzi, zawieszenie raczej średnio twarde lub twarde.
5,0
Karoseria
Bez zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, widoczność do tyłu poprawia dobra kamera cofania. Bardzo dobre reflektory ledowe, super oświetlają drogę.
4,0
Ergonomia
Szkoda, że nie ma podłokietnika na lewą rękę kierowcy, a prawy nie zmiennej regulacji wysokości, tylko przesuwany do przodu i tyłu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze, klimatyzacja dwustrefowa automatyczna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok. Ilość miejsca wystarczająca nawet dla wysokiego kierowcy lub pasażera.
5,0
Wyciszenie
Jestem pozytywnie zaskoczony. Auto bardzo dobrze wyciszone.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zupełnie przyzwoicie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedna z najkorzystniejszych cen na rynku za auto tej klasy, tej wielkości z takim wyposażeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie w porządku. Regulacji wymagał drzwi po jednej stronie. Zrobione w serwisie w ramach gwarancji w ciągu pół godziny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie bezawaryjny.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting