Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 (20) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~DeWertus
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Samochód jest nowy, nic się nie psuje, zatem eksploatacja sprowadza się do kosztów paliwa i przeglądów gwarancyjnych. W tym drugim przypadku cena nie odbiega od średniej rynkowej i plasuje się poniżej kosztów Skody czy Opla. Co do paliwa to porównując z poprzednim autem (Opel Astra H 1,6 115KM Kombi) to różnica w spalaniu już mi zaoszczędziła (przy tym samym przebiegu) na przegląd gwarancyjny... W mieście różnica dochodzi do 3-4l na każde 100...
3,0
~xawery1000
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
koszty w nowym aucie to przeglądy (wyszedł 900 pln) ale spalanie to porażka. te bzdury które wypisują ludzie to jakieś brednie. spalanie liczę nie ze śmiesznego komputerka tylko to co kupuję i płacę a to wychodzi około 8,5l do 9l przy normalnym użytkowaniu . w tzw trasie może byłoby 6,5 l i taka jest prawda. a tym co piszą o 5l to chciałbym aby powozili mnie za tą cena cha cha.
5,0
~lucak
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średnia realna wyszła mi 6,3 L w zimę ( miasto + trasa 50/50 na pełnym baku), w lato 5,8 L. Raz przejechałem się na samych wysokich obrotach z pedałem w podłodze, po trasie 50 km średnia nie przekroczyła 9L/100 km więc dla mnie ok, bo ja tak i tak nie jeżdżę. W zasadzie nie było awarii niczego póki co.
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Na razie jeden tani przegląd, paliwko umiarkowanie zużywane składa się na dobrą ocenę. Zwłaszcza jeśli ktoś realnie nie oczekiwał cudów ekonomiki od malutkiego silniczka turbo który wozi tyle samo co większe siniki więc musi realnie i praktycznie zużywać podobną ilość paliwa.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
5,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Ekonomiczne spalanie 5.3- 5.6 L to jest ekonomia jak na takie duże auto . Duster 1.6 pali 7-10 L ASX 7-9 L
4,0
~soso
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
jeśli nie przekracza się 120/h w trasie bardzo mało spala, w mieście jest bardzo różnie
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting