Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 (19) - Silnik

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Silnik 1.0 turbo czyli największa niewiadoma tego samochodu okazuje się być w normalnej eksploatacji wystarczający i co ważne potrafi dać frajdę z jazdy (zwłaszcza w trybie sport). Lekka turbo dziura (odczuwalna w trybie Auto) nie przeszkadza zbytnio. 112 KM do tej masy (1200kg) wystarcza, jednak przy pięciu osobach i bagażu mały moment maksymalny zmusza do lekkiej zmiany techniki jazdy i i czasem redukcji z 5 na 4 zwlaszcza pod górkę. No ale...
5,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Bez GPF ( filtra cząstek stałych) bez dwumasy, masywna podwójnie chłodzona turbina. Auto jest lekkie i ten silnik daje w nim radę , bardzo mało pali, ma dobre przyspieszenie 11 s do 100km/h. Silnik malutki pod maską zmieściło by się 2 azjatów, mechanik będzie mógł rozkładać łokcie, oby nie musiał. Tubina działa idelanie nie ma wyczuwalnego momentu załączania ,bez dziur i spadków mocy, ciągnie od początku do końca. Do miasta i tereny...
5,0
~lucak
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Dość dynamiczny, dobrze się zbiera od 2 tyś obrotów. Cichy i nie czuć żeby się męczył. Przy 140 km/h na autostradzie komfortowa jazda. Szczerze to nie brałem pod uwagę 1.0 zwłaszcza 3 cylindry ale po pierwszej jeździe testowej dałem mu szansę a po dwóch latach jazdy to nawet sobie ufamy i się lubimy:)
4,0
~Andrzej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jak na tak mały silniczek jest nieźle, dynamiczny, elastyczny minus spalanie wskazania komputera 6,8-6,9. Rzeczywisty pomiar po wizytach na stacjach paliwowych tj., tankowanie do pełna ilość paliwa przez kilometry razy 100 i spalanie na poziomie 7.4
5,0
~GK
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
silnik mały ale daje radę, lecz pokeca jazdę z trybem SPORT, w tedy zbiera sie o wiele lepiej, zdecydowanie bardziej dynamiczny niż w trybie AUTO szczególnie wyczuwalna zmiana gdy samochód dopakowany na wakacje
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jak na pustą bańkę duże zaskoczenie. Silnik dobrze sobie radzi zarówno w mieście jak i na dalsze trasy. Kierując się wskazaniami eko - komputera co do zmian biegów to wydaje mi się, że zbyt wcześnie nakazuje zmianę.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jak na pustą bańkę duże zaskoczenie. Silnik dobrze sobie radzi zarówno w mieście jak i na dalsze trasy. Kierując się wskazaniami eko - komputera co do zmian biegów to wydaje mi się, że zbyt wcześnie nakazuje zmianę.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jak na pustą bańkę duże zaskoczenie. Silnik dobrze sobie radzi zarówno w mieście jak i na dalsze trasy. Kierując się wskazaniami eko - komputera co do zmian biegów to wydaje mi się, że zbyt wcześnie nakazuje zmianę.
5,0
~21monika
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jak na pustą bańkę duże zaskoczenie. Silnik dobrze sobie radzi zarówno w mieście jak i na dalsze trasy. Kierując się wskazaniami eko - komputera co do zmian biegów to wydaje mi się, że zbyt wcześnie nakazuje zmianę.
4,0
~Grzesiek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Przesiadłem się z diesla 1,6 HDi 110 KM.Na początku widać delikatną różnicę w przyspieszeniu, ale tak naprawdę silnik 1,0 naprawdę daję sobie radę. Nie żałuję zakupu tej jednostki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting