Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Karol, 2 lata temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW 2020-2021 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik plus miękka hybryda to zgrana para
5,0
Całokształt
Kupiłem, użytkuję, Polecam! Dostałem dokładnie to czego oczekiwałem, sprytne auto na co dzień. Użytkuję już przeszło rok i coś już mogę powiedzieć. Dojazd do pracy, wyjazd za miasto, wakacje - sprawdza się w każdym zadaniu. Sprawdzone ! Auto które nie udaje, nie napina się, nie obiecuje niemożliwego - normalne auto jak kiedyś, coś dla mnie! Zanim kupisz porównaj wyposażenie i bajery. Suzuki na prawdę przedstawiło dobrą i przejrzystą ofertę wyposażeniową. Jak dla mnie TOP 3 najlepszych SUV klasy C, z czego najlepsze w klasie są 15 - 20 tyś droższe a nie oferują dużo więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik, serce auta, bije, trzepoczę tak jak trzeba ! Dynamika zaskakuje, jest miękka hybryda, jest turbo - zbiera się płynnie, nie czuć turbo dziury. Spalanie więcej niż zadowalające, co ciekawe w pagórkowatym terenie spala mniej niż w wielkim mieście. Układ odzyskiwania energii i start-stop działa perfekcyjnie. Ten silnik to perełka, jak to u Suzuki, silnik pożyje dłużej niż buda.
5,0
Skrzynia biegów
Wchodzi, klika. Jest pewna i precyzyjna - zdecydowanie na tak. Dobrze że jest szósty bieg, w mieście bardzo elastyczna trójka.
5,0
Układ jezdny
To SUV, jest wysoko. Czuję się pewnie. Drogi krajowe, kręte górskie zawijasy - jest bardzo dobrze. Autostrada 130 km/h i więcej, czuć boczne podmuchy bo jest wysoko ale to nic co powoduje stres czy dyskomfort.
4,0
Karoseria
Generalnie ok, lakier papierowy ale to chyba zmora wszystkich nowoczesnych aut, no i dzisiejszych norm, eko-lakierów i tym podobnych wynalazków.
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok, siedzę wysoko widzę więcej.
5,0
Ergonomia
Stara ale dobra szkoła. W zasięgu ręki mam wszystko co potrzeba, Żadna opcja nie wymaga dłuższego odrywania wzroku od drogi. Patyki sterujące komputerem ? Dwa dni i nie robi to już różnicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi, wieje jak trzeba - wszystko ok !
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu jadą wygodnie ale auto jest absolutnie komfortowe tylko dla 4 osób. Ten rozmiar tak ma. Chcesz więcej miejsca, kupuj SUW klasy D
2,0
Wyciszenie
Tutaj minus - jest głośno na autostradzie ( powyżej 130km/h ) , tego nie da się w żaden sposób obronić, trochę przyoszczędzili, szkoda.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting