Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting

major2612, 4 miesiące temu
Silnik 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,93
16% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Przeniesienie napędu
Inne : Sporo frajdy z jazdy :D
5,0
Całokształt
Fajny, prosty samochód w sam raz do codziennej jazdy. Wystarczająco pojemny dla rodziny 2+2, również na krótki rodzinny wypad. Rozsądnie skalkulowana cena, dobre wyposażenie i fantastyczny silnik. Polecam, jest mnóstwa frajdy z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zdecydowanie najmocniejszy punkt samochodu. Miękka hybryda daje radę w każdych warunkach. Brak turbodziury, samochód gna fajnie od samego dołu obrotomierza. Dźwięk silnika jest przyjemny dla ucha przy dynamicznej jeździe, podczas normalnej jazdy ledwie słyszalny. Spalanie śmiesznie niskie, szczególnie jeśli uwzględnić dynamikę.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze zestopniowana, przyjemnie zmienia się biegi - nic nie haczy, wszystko tak jak być powinno.
5,0
Układ jezdny
Trzeba mieć świadomość, że to nie bolid i nie będziemy mieć wrażenia, że klei się do drogi. Niemniej jednak nawet podczas szybkiego pokonywania zakrętów nie ma strachu :). Zawieszenie raczej sprężyste, dobrze wybiera nierówności i pracuje cicho.
5,0
Karoseria
Nie wszystkim się spodoba, ale jeśli ktoś woli design "opływowy" to pewnie nie szuka tu opinii. Jak dla mnie wygląd udany, nadwozie ma swój urok i jest bardzo praktyczne.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność we wszystkich kierunkach.
5,0
Ergonomia
Super, wszystko na swoim miejscu - jak w starszych autach. Brak tu niepotrzebnych komplikacji, wszystko jest urządzone wg starej dobrej szkoły.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa jak trzeba, szybko się chłodzi i szybko nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W kabinie jest wystarczająco miejsca dla 4 dorosłych osób. Można się czepić pojemności bagażnika, ale kto oczekuje bagażnika 500l ten pomyslił małego miejsckiego crossovera z dużym rodzinnym SUVem.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenia jako takiego brak, ale z jakiegoś powodu nie jest aż tak głośno jak twierdzą niektórzy. Wg opinii niektórych dziennikarzy jest bardzo głośno - ja się z tym nie zgadzam, jest po prostu głośno, ale tylko przy szybszej jeździe. W mieście, czyli tam gdzie powinien jeździć ten samochodów z hałasem nie ma żadnych problemów :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo atrakcyjna cena, dobre wyposażenie i jak na razie brak jakichkolwiek problemów. W Internecie tez cisza na temat nieoczekiwanych kosztów co dobrze wróży na przyszłość. Koszt przeglądów średni, do przeżycia. Spalanie niskie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedna z najatrakcyjniejszych ofert na rynku. Za około 90 tys. zł dostajemy przyjemnego miejskiego crossovera, który zbiera się 0-100 w okolicy 9 s, pali 5,5 l, jest wyposażony we wszystko z zakresu bezpieczeństwa (łącznie z monitorowanie ruchu poprzecznego przy wyjeździe tyłem - za to się dopłaca grube pieniądze nawer w segmencie premium). Poza tym 17 calowe alu, pełne oświetlenie LED, automatyczna klima, kamera cofania itp. Czego chcieć więcej?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak awarii, jedynie drobne hałasy plastików o trudnym do określenia źródle (gdzieś z tyłu), ale wybaczam, Suzuki to nie Mercedes.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara III SUV Facelifting