Szukaj

Lista ocen TATA Xenon (14) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~marek
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
No i tutaj PERFEKCJA. Kupiłem ten samochód z powodu dojazdu do działki (1,5km lasem plus troche jeszce goreczek itd) Zero problemów oglnie naped 4x4 w zimie rewelacja .. kilka krotnie przeginalm a on wyjezdzał zawsze. Kierownica troche za duża to fakt ale po tygodniu sie nauczyłem. co do prowadzenia na trasie.. hym 130-150km/h to normalna predkosc ale troche głosno w srodku juz.
3,0
~WZ
TATA Xenon
Single Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Jak na pickupa jest ok. Wiadomo duże, wysokie auto, z lekkim tyłem. Przy normalnej jeździe do 100-120 km na asfalcie prowadzenie auta nie sprawia żadnych trudności. Poza asfaltem w lekkim terenie - pola, szutrówki, drogi leśne samochó daje rade, można się nieźle pobawić, wjechać i wyjechać tam gdzie inni nie mogą:)
3,0
~Jarek
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
W niewielkim terenie przejedzie. Napęd 4x4 działa dobrze, ale nie można skręcać, z zapiętym napędem na 4 koła i przekręceniu kierownicy silnik gaśnie. Bez sensu. W dodatku nie uratuje nas jeśli się zakopiemy, bo autem trzeba po przełączeniu napędu kawałek przejechać, żeby się zapiął.
3,0
~Tadeusz
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Bardzo czesto nie załadowany kufer chce wyprzedzić przód auta. Kierownica mogłaby nie odskakiwać jak katapulta i faktycznie czasami jak jest zimny ma sie wrażenie, że kierownica w prawo a koła nie zabardzo
4,0
~DiakOn
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Niezwykle wytrzymały. Pióra i belki skrętne dadzą radę nawet z 1,5T na pace. Minusem - szybsza jazda. Powyżej 100kn/h strach w oczach - nieprecyzyjny układ kierowniczy.
1,0
~Daniel
TATA Xenon
Single Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Fatalnie w godzi w zakręty, ogromne luzy. Aby lekko wejść w zakręt kierownice wrzuca się na godz 3 lub 9. Aby jechać prosto trzeba ciągle kontrować... Po prostu tragedia!
3,0
~Jakub
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Pustym jest jazda na maxa ;) gorzej,że nie ma tu żadnych systemów bezpieczeństwa i czasem można się okręcić tym tylnym napędem. Załadowany jeździ lepiej i stabilniej.
1,0
~tom
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
jechałem tym dziwadłem jakies 35 km po trasie to auto prowadzi sie bardzo niepewnie .w zakretach mocno sunie tyłem
1,0
~NooBNukE
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Koła jak boksują to napędy się gubią... strzela, rozłącza... 4X4 w ogóle nie przydatne...
4,0
~Tizion
TATA Xenon
Double Cab 2.2 DICOR 140KM 103kW
Prowadzi się dosyć pewnie, nie ma nieoczekiwanych niespodzianek. Miłe zaskoczenie.
TATA Xenon