Szukaj

Lista ocen Toyota Avensis III Wagon Facelifting (36) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr M.N.
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Bez najmniejszych zastrzeżeń. Niektórym może przeszkadzać głośność silnika w czasie jazdy w trybie "sport" lub podczas gwałtownego przyspieszania, ale ja to wręcz lubię (silnik musi czasem brzmieć), więc to dla mnie śmieszny zarzut. Dzięki dodatkowemu sterowaniu (tryby "eko" i "sport") można dowolnie regulować sposób jazdy. Dobre przyspieszenie (włączam "sport" przy wyprzedzaniu i to działa świetnie),...
3,0
~mar
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Cicha, równa, przyjemna praca. Brakuje mu jednak elastyczności. Aby jechać dynamicznie potrzebna bezustanna praca lewarkiem, a i to szału nie ma. Wprawdzie 5-kę można wrzucić już przy 50km/h i jedzie, ale żeby dynamicznie przyspieszyć trzeba zredukować na 3-kę, a nawet na 2-kę!. Wyprzedzanie podczas jazdy powyżej 100km/h nie nalezy do przyjemnych ani tym bardzej bezpiecznych. Silnik jedzie najwcześniej od 3000obrotów. Max. moment przy 4000...
5,0
~toyociarz z warszawy
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
Silnik wersja 2,0 benzyna według informacji dealera produkowany jest w Japonii w przeciwieństwie do silników 1,8 i 1,6, które są produkowane w Europie. Kulturę pracy oceniam wysoko, silnik bardzo cichy, bardzo duża elastyczność, przyspieszenia rewelacyjne zwłaszcza w porównaniu do wersji 1,8 129 KM, którym jeździłem 9 lat. Zużycie paliwa również niższe niż w wersji 1,8 129 KM zwłaszcza po przekroczeniu 10tys km nastąpił dalszy spadek zużycia...
5,0
~mar
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Tu daje maksa. Oszczędny silnik z dobrymi osiągami. Nieco głośny przy wysokich obrotach, za to nie słychać go w ogóle przy niskich. Kultura pracy wysoka. Długie przełożenia zapewniają komfortową jazdę, przy czym dynamiczne wyprzedzenie wymaga redukcji. Za to jeśli takiego nie potrzebujesz możesz jechać przykładowo na 4 biegu od 40 do 140 km/h. Jestem bardzo zadowolony że nie wziąłem droższego 2.0, bowiem główna różnica jest w większym spalaniu...
5,0
~s_adi_s
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 D-4D PowerBoost 150KM 110kW
Pierwszy kontakt- coś tu jest nie tak, auto zbiera się gorzej od mojego poprzedniego auta, też diesla vectry c 150km. Pierwsze 100km i niemiłe zaskoczenie średnia 7,5l/100km, ale już po kolejnych 300 średnia w trasie przy dynamicznej jeździe 5,7 litra- auta trzeba się nauczyć skrzynia biegów i sterownik silnika zmuszają użytkownika do przemieszczania się przy uzyciu określonego przedziału obrotó- efekt nieduże spalanie i naprawdę dynamiczne auto.
4,0
~mar
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Narzekałem nieco na elastyczność i faktycznie mogłaby być lepsza. Jednakże wcześniej jeździłem doładowanym dieslem i po prostu musiałem się nauczyć jeździć wolnossącą benzyną. Przy odpowiednim dostosowaniu przełożeń jest przyzwoicie i da się normalnie podróżować, także przy obciążeniu samochodu. Oczywistym jest natomiast, iż momenty obrotowe obu typów silników są różne więc czasami trzeba zredukować.
3,0
~Jord
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 Valvematic 152KM 112kW
jezdzilem wczesniej dieslem 2.2 wagon III rocznik 2010 i ten samochod zupelnie inaczej jezdzill. Inna waga, trzymanie sie drogi i elastycznosc. W benzynie porazka. Nie ma juz 20 lat, aby jezdzic w miescie na 5-6 tys obrotow. Benzyna wolnosaca to byla dla mnie udreka. Pisze ten komentarz bo nie rozumiem zachwytu innych.
4,0
~karus
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 1.8 Valvematic 147KM 108kW
Silnik to nie jest rakieta ale powyżej 3 tys obrotów zaczyna działać Valvematic i samochód dopiero zaczyna jechać. To silnik wysokoobrotowy więc trzeba często redukować bo elastyczność jest niezadowalająca. Silnik generalnie prosty, bardzo oszczędny i bezawaryjny, dużą jego zaletą jest niewymienialny łańcuch rozrządu.
4,0
~Jaceo
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 D-4D 124KM 91kW
Największą wadą silnika jest jego brzmienie oraz duża głośność, samochód dobrze przyspiesza od najniższych obrotów. Spalanie jadąc na tempomacie do 90km/h wynosi około 5l, dokładnie trudno stwierdzić, bo idioci z toyoty rysują słupki i wykresy na obu ekranach, a liczbowej wartości brak.
Dziennik kosztów dla Toyota Avensis III Wagon Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
8,0
l/100km
9,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~foreks
Toyota Avensis III
Wagon Facelifting 2.0 D-4D 124KM 91kW
2.0D i 120KM w 2014r, a pali średnio 8-9l? Charakterystyka poza tym benzyny, turbo wstaje przy 2k rpms i ciągnie do 4500, z dołu auta nie ma, na górze zaś jak benzyna, całym zakresie - nie można się połapać, jak tym jechać. Z włączoną klimą pali 1,5l więcej, wtf? 1,5l oleju na 10000km.
Toyota Avensis III Wagon Facelifting